![]() |
Soulwax is nie meer?
Ik ben een nogal erg grote Soulwax fan, maar weet iemand of Soulwax überhaupt nog bestaat? Ze hebben al een hele tijd geen nieuw album meer gemaakt, treden niet meer op geloof ik (staat nix over op de website)...
Ze zijn ook bekend onder de naam Too Many DJs (of zelfs The Flying Dewaele Brothers), maar daar heb ik het dus niet over. Too Many Djs maken heel andere muziek (mixen plaatjes door elkaar) en van hun bestaan weet ik wel af. Dus zijn er nog grotere fans dan ik, die hier een antwoord op weten? |
ik vind ze wel vet ja, heb het album much against everyone's advice.
ehm, als ik het goed had zouden ze eind 2003 een album uitbrengen. geproduceerd zelfs door niemand minder dan flood. maar dat is ook al een paar maanden geleden dat ik dat hoorde. een teken van leven zou inderdaad op zijn plaats zijn. |
Hm, ben geen grote fan ofzo maar ze bestaan nog steeds en zijn naar mijn weten ook bezig aan een nieuw album. De beide broertjes hebben het alleen erg druk met hun muziekgerelateerde hobby's dus echt opschieten doet het niet. DJ Tiga - bij veel mensen vnl. bekend van de bewerking van het Nelly nummer "Hot in Herre" - is tegenwoordig ook officieel een "Soulwax Member" dus dat belooft veel goeds.
|
het nieuwe album is volgens mij bijna af
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Flood: Nine Inch Nails Pj Harvey The Smashing Pumpkins U2 |
dank je voor het aanvullen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Depeche Mode (2 albums, waaronder Violator :cool: ) The Charlatans |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ken alleen Starfish and Coffee en dat is wel een relax nummer, is de rest ongeveer net zo?
|
Citaat:
Maar Much against everyones advice is echt een zeer goed album. |
Citaat:
nummer komt van de limited edition van much against everyone's advice (het album), bestaat uit 2 cd's misschien moet je eens too many dj's van soulwax downloaden en much against everyone's advice (het nummer dan he). en caramel misschien |
Op een interview bij de Belgische TMF na Rock Werchter zeiden ze dat hun nieuwe album eind dit jaar klaar ging zijn. :)
|
flood, weeres wat anders dan neptunes :)
|
Als een band 4/5 jaar over een nieuwe cd doet, zal die cd 'Lateralus' moeten heten.
|
bah
jij weet toch wel wat ze ondertussen allemaal hebben gedaan? programma's gepresenteerd, 2 many dj's project, flying dewaele brothers project.. dan mag je er zo lang overdoen en ik vind ze niet vervelend, in de tijd dat ze nog zo'n programma op tmf presenteerden (3 jaar geleden ofzo) keek ik altijd, niet omdat ik het programma zo leuk vond maar omdat ze zo'n lekker onbenullige humor hebben. beetje vpro achtig |
Hoe heet dat ene nummer van soulwax ookalweer? best wel lange naam dacht ik.... Twas ook een hitje
|
Citaat:
|
Citaat:
|
much against everyone's advice?
[weet overigens niet zeker of dat ooit een single is geweet] |
Citaat:
zo'n clip met lopende letters ik heb dat singeltje zelfs nog ergens geloof ik |
Kijk. Dat zal em dan wel zijn.
Soulwax is en blijft leuk zo nu en dan. |
Citaat:
|
Ik vind t vreselijk, maargoed dat vind ik van bijna alle belgische acts hehe.
|
behalve van vive la fete
volgens mij is conversation intercom nooit echt een hitje geweest, wel op single uitgebracht. geweldig nummer trouwens, één van de betere. ze hebben een heel eigen stijl qua teksten, dat mag ik wel. |
Citaat:
Hohoho. Dat is niet helemaal waar he. Er komen best wel wat aardige emo/hc bandjes uit belgie. |
belgië is hip, ha
en soulwax ook hm, en idd die clip met die lettertjes is echt :cool: (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ja er komen wel gave hc bandjes uit belgie(oa een van de beste bands van Europa....Deadstop), maargoed ik doelde op al die "alternatieve" troep....maar dat haat ik ongeacht t land van herkomst eigenlijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40. |