![]() |
Vriendin...
Hm.. Ik had samen met een vriend afgesproken dat wanneer ik weer een vriendin had, ik zou minderen met blowen :/
Okay, nu dus een vriendin... die ik daarvoor al kende... alleen ja... als ik zou minderen met blowen... zou dus mijn vriendin meer blowen dan dat ik doe... Alsnog afspraak nakomen of gewoon door blijven blowen? :confused::confused::confused: |
blowe (Y)
neej moe jij wete sgijt aan |
mja ik denk dat jeje niet zo druk moet maken om je vriend of om je vriendin, maar je kan beter naar jezelf kijken en jezelf afvragen of et nodig is om te minderen....simpel
|
daar hebben wij toch weinig over te zeggen...
|
minderen gozer, minderen.:p
je verneukt je korte-termijn geheugen dan, onder andere. En das niet zo tof. |
of das wel tof natuurlijk
|
Citaat:
|
Citaat:
'stop, please stop, for the sake of virility'? |
hm... ja, misschien dat ik mijn vriendin zover kan krijgen dat we samen stoppen :P
of nou ja, minderen dan :) |
als je vindt dat je zelf al te veel blowt dan lijkt het me niet zo moeilijk......
|
MEER BLOWEN natuurlijk! Fok, dalijk blow je vriendin meer dan jij doet, kom op man, dan ben je toch geen man meer! Dan ben je een mietje!!!!!!!!!
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Als de rolleyes er niet stond was ik afgegaan op je avatar http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=401251 |
:p (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ligt er aan of het een afspraak voor jezelf of voor die toekomstige vriendin was. in het geval van voor de vriendin zou het nu dus niet uitmaken.
als het voor jezelf was gewoon doen :/ |
Citaat:
|
Citaat:
pom pie dom :) |
en kennen jullie elkaar ook via het forum? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
JUIST!! Internetliefdes zijn voor loozers!!!!!!!! ;) |
da liefde en relatieshit van dit forum moet geschrapt worden :evil:
|
als je voor iemand anders stopt gaat t toch niet goed, als je stopt moet je voor jezelf stoppen... dus op dit moment... fuck it ga blowen :o :)
|
Citaat:
Als je d'r niet 100% achterstaat, gaat minderen je sowieso niet lukken... Nja, iig succes Joyce (heeft net een vette lijn gehad en voelt zich 200% toppie :D ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik snap de reden om NIET te minderen niet echt, ik bedoel, waarom hebje die afspraak gemaakt dan, klinkt kansloos (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
alleen het feest gaat niet door... blijf wel blowen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
een man met 1 testikel... nee, sorry... dat ben ik dan niet :P |
Citaat:
maar ik vind het wel een beetje idioot dat je dit gewoon niet voor jezelf kunt uitmaken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wie dan, en hoe lang heeft jullie relatie stand gehouden
|
houd nogsteeds stand
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42. |