![]() |
Halloween films
Iemand tips voor een film die ik met halloween kan kijken!?
Liefst echt enorm eng, maar dan niet meteen zo smerig... moet wel enigszins een verhaal in zitten |
Wil je nou goede halloween films, of wil je goede "enge" films om met Halloween te kijken?
In Duitsland wordt er al enkele dagen een Halloweenfestival gehouden. Als je op hun website gaat kijken, kan je een van hun programma's wel eens "kopieren" en zo ga je een hoop leuke films krijgen om met Halloween te kijken. http://www.halloweenfilmfest.de In de Halloween hoekje staan natuurlijk ook een resume films. Halloween Resurrection Halloween H20 en nog veel meer in de reeks... |
Doe eens een search hier met horror als zoekterm. Genoeg goede titels die je kan vinden.
|
Halloween
:cool: |
Citaat:
Er zit een goed verhaal in, hij is erg spannend, en het gaat over halloween. Het is een beter deel dan H20 en ressurection. |
Eigenlijk is deel 1 de enige uit de Halloween serie die het kijken echt waard is.
Verder hangt het er natuurlijk helemaal vanaf wat je eng vind. Of een een Scream liefhebber of een Ringu liefhebber bent. Tot mijn favorieten behoren iig: Deep Red, Susperia, The Thing, The Texas Chainsaw Massacre, The Excorcist, The Shining, Ringu, The Blair Witch Project... |
Ik vond Scream eerst wel leuk, maar heb nu genoeg van zo'n verhaalloze films
Weet iemand verder nog films die over Halloween gaan met nog enigszins een verhaal erin? |
@ bellenblaas;
Citaat:
|
Citaat:
Een andere film geschikt voor Halloween is (trommelgeroffel) TRICK OR TREAT. Maar kleine kans dat je die tegen het plastic lijf loopt. Stap gewoon een oudere videotheek binnen en ga eens lekker rommelen in het horrorhoekje. Zit vast wel iets bij wat je aanspreekt. |
The Ring
die vond ik in ieder geval zo eng dat ik daarna besloten heb maar geen thriller/horror meer te kijken.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Beetje slap uitgangspunt ook. Elk genre heeft zo z'n cliche's gecreeërd. |
Volgens mij worden er aardig wat horrorfilms (en wat er voor door moet gaan ;)) op 31 oktober uitgezonden, kijk daar eens tussen :)
|
Waar kan je al vinden wat er op halloween op tv komt???
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24. |