![]() |
Smoren : voor of tegen ??
Smoren : voor of tegen ?? + Waarom ?
Ik ben er alvast tegen... omdat ik nie graag naast nen zombie loop die niets van de wereld meer afweet... Ps: Smoren ( = weed) (Der zijn mensen die denken dat da gewoon veel roken is..) |
Ik ben tegen...
Sommige mensen doen het om de pijn te verlichten en dat vindt ik wel een goed iets. Stel dat ik bijvoorbeeld reuma later zou krijgen, dan zou wiet pijnverlichtend kunnen werken. Als mensen het doen, moeten ze zelf weten, en ik zou ze er ook niet daarom in een hokje zetten ofzo.. maar ik vindt het nergens voor nodig, met Drank kan je het net zo gezellig hebben... :D |
Citaat:
|
smoren <--> roken/weed?
ik dacht aan eten bereiden... enniewee: iedereen moet het zelf weten.. |
ik ben tegen al die stomme namen. noem het gewoon zoals het heet. jezus.
|
Citaat:
|
Citaat:
maargoed. ik vind dat mensen zich er niet zo druk over moeten maken. want de 1 zuipt te veel de ander rookt te veel enz dus live and let live.... |
Citaat:
niet iedereen kent jouw geweldige taaltje. |
Citaat:
Wa zeggen jullie tegen marihuana roken ??? greetz |
Ik ben niet tegen het roken van weed, maar ook niet echt voor.
Ik heb een vriend die het elke dag doet, dat vind ik echt dom, omdat het gewoon slecht is. Maar af en toe een keertje lijkt mij niet erg. Zo slecht is het nou ook weer niet, en het is gewoon leuk. Ik doe het ook, 2 keer per jaar ofzo? |
Citaat:
|
Citaat:
|
dit hoort op drugs&alcohol
|
Citaat:
Maar langs den andere kant... (smoren) jointje roken is ook slecht voor de gezondheid :) Hohja.. eindeloze discussie :( greetz |
voor..
Als je blowt hoef je niet persee stoned te worden.. je ehbt ook nivo's dat je stoned word het is een prettig gevoel |
Dit topic past stukken beter op drugs en alcohol:)
|
Voor omdat het leuk is en dat het slecht voor me is boeit me niks meer ..
|
voor,het is veel beter dan veel alcohol trouwens dus moeten ze niet dom doen van met drank kan je het net zo gezellig hebben,waarschijnlijk hebben die gene er geen enige kennis over of ervaring.:mad:
|
Citaat:
nooit van smoren gehoord wel genoeg andere.. mja hier heet het gewoon een JOINT ooit van gehoord?:rolleyes: *blowen smoken enzenz*... btw no offence tege belge hoor... ken er genoeg en zijn allemaal aardig en ok hoor :D |
Citaat:
MuHehehe ok das humor..:D 'jongens, zulle we ff jezus gaan smoken...!' hehe... hmzzz:( bent ff kwijt haha sorry voor de nutteloze post ...:) |
voor!
tis gewoon zwaar relax en ja ik ben van mening dat het gezonder is dan veel zuipen. ok als je echt elke dag stoned rond loopt das minder (kheb het zelf ook een tijd gedaan) je mist dan gewoon wat van de realiteit, op school pik je niks op (gelukkig zat ik toen op de vbo, wel c niveau maar goed als je havo kan.........) ik blow nou nog wel regelmatig iets van 2/3 keer in de week ofzo maar dat kan makkelijk en ik word er gewoon rustiger van. kortom ik ben voor als het maar met enige mate is |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23. |