![]() |
Instrumenten gezocht / aangeboden
Hallow allemaal.
Dit plekje van het forum is bedoeld om met mekaar te onderhandelen over eventuele koop en/of verkoop van instrumenten zelf ben ik op zoek naar een niet al te dure 2e hands basgitaar met versterker. mail mij op heipaalboktor@hotmail.com of laat hier een reactie achter als je mogelijk van een basgitaar alvast dankjewel groetjes, ivo |
|
ik heb een bas voor je...met 15W versterkertje...en evt ook distortion pedaal...
ik weet alleen nog niet zeker of ik hem echt wil verkopen... |
Citaat:
Citaat:
|
ik wek graag valse hoop op ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
oke dan sjattie enne maria, nou laat maar horen als je eruit bent. woon je een beetje in de richting limburg? |
eh...nee
|
mm, een verkoopplekkie voor instrumenten, ehm, iemand interesse in een Mesa Boogie Nomad 55 combo?
|
ik heb een actieve ibanez atk te koop
blauwe glitters incl. koffer 500 euro. |
Ik zoek een Ibanez GRX 40 of een GRX 70. Die nieuwere versie met een andere brug mag ook.
|
Ik zoek een oekelille. PM me.
|
ik heb hier een squier 10 watt gitaar versterker staan
doet het goed, niet veul gebruikt, uitermate geschikt voor de beginnende gitarist die nog niet aan optredens doet. was ooit 100 oiro, nu voor de helft af te halen omgeving delft. |
drumstel gezocht :)
maximaal €199,00 |
Ik zoek een mooie epiphone les paul (studio), het liefst een blauwe of paarse.... :o
Rond de 500 euro. |
Citaat:
|
Citaat:
foto? |
Heeft er iemand synthesizers te verkopen?
|
Citaat:
|
[edit]zie foto volgende post[/edit]
maar dan int zwart, niet veel bespeeld inclusief hoes (ritter geloof ik) + 15W trace elliot versterkertje (is overigens makkelijk te gebruiken als zitplaats als bus of trein overvol is ;)) en band... verder heb ik een aantal snoeren (maar die lever ik er gratis bij want ik heb geen idee welke het nog doen) en een distortionpedaal http://www.samash.com/images/items/ros2.jpg er was een knopje afgebroken maar die is inmiddels vervangen dus hij doet het gewoon, alleen is er 1 knopje anders... oja, ik woon in Hilversum en ik moet nog ff overleggen over de prijs... en alles is ook apart te koop... |
maar een bod doen kan natuurlijk al wel :)
en het model bas klopt niet helemaal, ik ga nog ff opzoek naar een betere... deze is beter http://pictures.yamaha-europe.com/pi...medium_jpg.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
t klinkt wel grappig :)
idd leuk om mee te experimenteren... maare, ik heb al bieders...dus doe maar een bod...:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb m ook in tigerstripe ... :) |
Citaat:
|
UP!
Rambo? |
ik heb nog steeds een basgitaar in de aanbieding...
|
keb nog een alt saxofoon boven liggen van 3 jaar oud....
merk yamaha! Zeer goed en hij was erug duur! Nog liefhebbers? |
Ik heb weer wat te koop, een Stagg strat met een Bill Lawrence 500XL in de brug, scheurt als een tierelier, kleine beschadiging aan onderkant, maar verder helemaal ok. Voor 150 krijg je hem met gitaarband en gitaarstandaard. Ik kan evt geintereseerden wel foto's mailen.
|
dat distortion pedaal is wel cool... maar er staan andere dingen hoger op m'n verlanglijstje.
iemand een paar Tannoy Reveal Active of Behringer Truth Active monitors in de aanbieding? of een M-Audio Oxygen8 midikeyboard/controller? het is een longshot maar wie weet ;) |
Citaat:
|
€180
|
Ik zoek een acoustische gitaar... hij mag al ouder zijn! ... en liefst zo goedkoop mogelijk!!!!!!!!
dikke kus karen |
Trompet te koop!
Nieuw want ik ben na een half jaar (te weinig spelen) gestopt. Heb je interesse, stuur maar een pb´tje! |
TE KOOP
zwart 5 delig drumstel voor 250 E |
Citaat:
|
Citaat:
|
De stagg is ondertussen verkocht, nu nog in de aanbieding: Bill Lawrence 500XL humbucker, scheurt als een tierelier, enorm veel output! Misschien heeft iemand interesse? Ideaal voor je gitar mee te upgraden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar of ie het ook goed doet weet ik niet http://www.kijkshop.nl/online/Shop/p...%26category%3D |
Ik zoek een goedkoop bassversterkertje om thuis mee te kunnen oefenen.
Mail naar: gregmetallinos@hotmail.com |
Citaat:
@ humbucker, veel ruist output zeker ;) |
Citaat:
|
Citaat:
dus dan kan je hem beter gewoon in een gitaarwinkel bestellen |
Heeft iemand misschien een elektrische piano (Roland HP-1) die in de hoek stof staat te verzamelen? Hier ben ik naar op zoek! Graag reactie via e-mail.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31. |