![]() |
Innercity
wie gaat er nog meer naar innercity?
|
volgens mij mag dit hier niet staan aangezien mijn hard bass topic ook verhuisd is maar ik ga wel naar innercity!
|
Ik ben wel van plan om te gaan.
Ben wel benieuwd wanneer de line-up bekend wordt..... Tot nu toe zijn geloof ik alleen, Sven Vath, Dave Clark, Laidback Luke en Tiesto bekend, naja, dat hoorde ik gisteren. |
line-up is al bekend...www.id-t.com
|
Ow tnx, waarom zetten ze dat dan niet op die innercity site.....
|
waarom al die moeite als ze toch wel alle kaarten verkopen :cool: (y) ...
line up is wel ook voor innercity (y) |
ik ga niet... ik vind innercity niets(n) te veel brabo's en te druk... ik vind de toegangsprijs ook veels te duur... ik ga voor de helft van het geld wel naar een hippe club ofzo(y)
|
kap nou eens met dat woordje HIP :mad: echt zo zielig dat woord :D
leuke techno lineup btw |
er zitten wel een aantal aardige namen bij, dus ik denk dat dat wel eenl euk begin van de kerstvakantie kan gaan worden :)
|
DJ’s : Paul van Dyk, Tiësto, Sven Väth, Stanton Warriors, Benjamin Bates, Jaimy, Mauro Picotto, Fergie, Marcel Woods, Don Diablo, Luna, Pavo, Dave Clarke, Agoria, Cristian Varela, Takkyu Ishino, Bart Skils, Ricky Rivaro, Rio Coco Girls, Victor Coral, Brian S, Felix da Housecat, Erick E, MC Nickie Nicole, Futureshock, Dex n Fx, Lucien Foort, Chuckie, The Partysquad, Real, RMX CRW, Mc Ambush, Johan Gielen, Os Bambas dos Samba, John '00' Flemming, Jean, Joop, Cor Fijneman, AJ Crypt.
aardig wat leuke namen en gelukkig geen dana :D jammer dat gielen er weer bij staat |
Citaat:
|
wij gaan denk ik wel maar ook alleen maar omdat we gratis kaartjes van marcel woods krijgen (omdat ie zelf moet draaien) maar anders zouden we niet gaan denk ik.. gaan ook al naar qlimax en dan word t n beetje te duur...
|
Citaat:
Ik ga zeker. Tis voor mij tenslotte om de hoek =]. Dave Clarke, Christian Varela, Paul van Dyk en Felix da Housecat staan iig op mijn to-watch-lijstje. |
pauk van dyk (n)
commerciele softtrance |
ik ga ook
|
Citaat:
|
Citaat:
|
genoeg verschillende zalen en goeie DJ's
ik ga zeker wel (y) |
Citaat:
|
ja tenminste lekker beuqen dan die shit trance van em,niet dat ik anti trance ben ! kheb voreger veel naar dyk geluisterd maar nu is et gewoon een softy die wat voor alleen et geld staat te draaien.
|
Citaat:
|
Citaat:
PvD heeft zelf gezegd dat hij het niet voor het geld doet "I don't want to be a pop star" em hij doet al jaren zn eigen ding, zonder daar van af te wijken. Alsof Dana geen hardstyle draait voor het geld. Zij, en zowat alle hardstyle DJs draaide eerst hardcore, maar nu draaien ze Hardstyle omdat daar meer $$ mee te verdienen is, wake up and smell the coffee dude! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee MOH vs. Helklraiser is op zelfde datum en 30x zo vet
|
Uiteraard present. Agoria, Clarke, Felix het Housepoesje, Roog, Van Dyk & Picotto zijn namen die ik niet probeer te missen iig.
|
ik had al een topic geopend over innercity geloo ik, maar die was weer verplaatst ofzo..
maar ik ga dus ook :) in dat andere topic staat de complete line-up ook! |
Ik ga!!!!! :D
|
Count me in :)
|
ik ga oookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
hoewel innercity niet mijn lievelingsmuziek is maar wel een moooi feesje en lekker heel veel vriendjes en vriendinnetjes die normaal nooit naar feesten gaan gaan nu lekker mee :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D enenenenene`± het thema vind ik oook (y) RIOOOOOOOOOOOOOOOOOOO |
Ik heb vandaag het kaartje gehaald :)
|
Citaat:
|
Zaalindeling is zo goed als compleet:
INNERCITY 20 december, RAI Amsterdam 21:00-07:00 Apotheose Tiesto Paul van Dyk Sven Vath Stanton Warriors Benjamin Bates Jaimy Downtown Industrial Dave Clarke Takkyu Ishino Christian Varela Agoria Bart Skils Salvador - Afro-South American centre of musical lifestyle Dj Real El Canario The Partysquad Dj Chuckie/Hitmeister D More tbc Stadion de Maracana Johan Gielen Jean John ''00'' Flemming Joop/Cor Fijneman AJ Crypt Brasillia Mauro Picotto Fergie Luna Marcel Woods Don Diablo Pavo Amazone Lucien Foort Futureshock Dex 'n FX Remy Marcus Copa Cabanna (Hosted By R.U.S.H) Felix da Housecat Junior Jack & Kid Creme Erick E Victor Coral & Brian S Ricky Rivaro MC: Nickie Nicole Jericoacoara: Rob Boskamp D-Rashid feat Andrei Russo on percussion Monte la Rue Rasheed Benjamin Cleon Macnack |
Ik had meer verwacht van de main! Ziet er wel aardig uit. Ik kijk wel of ik ga!
|
misschien, hoewel de lin-up me tegen valt en het veel te duur is.
er zitten weinig dj's tussen die een beetje harde techno draaien (ik ken ze niet allemaal) als ik het zo snel zie :( |
Citaat:
van de week even een kaartje halen |
tot 20 december :p
|
Ik ben niet van plan te gaan en wel om de volgende redenen:
- 't Kost veels te duur - de line-up vond ik niet echt indrukwekkend - de Rai is té groot; ik heb meer tijd doorgebracht met rondlopen dan met dansen - dat éénrichtingsverkeer-systeem werkt voor geen meter - het lompe-boeren gehalte is me iets te hoog |
Ik ga deze week een kaartje halen denk.(voordat ik me loon weer aan andere bullshit uitgeef)
Wordt voor mij de eerste keer dat ik naar zo'n soort feest ga. Dus ik ga gewoon met open blik ernaartoe, de zalen aflopen en blijven staan waar ik goede muziek hoor.(tenzij mensen nog vinden dat ik ergens geweest MOET zijn en waarom, dan kan ik er misschien rekening mee houden.) Is het serieus dat er een 1richtingsverkeersituatie is? Maargoed, normaal ga ik naar feesten met de muziekstyle die in de Salvador en Copa Cabana wordt gedraaid maar ik ga zoiezo eerst bij de andere zalen kijken. Want dat is eigenlijk onbekend terrein voor me. Maar het lijkt me heel leuk. |
Het thema is Brazil hè? Latin house is erg oké, maar ik denk niet dat ik ga. Ten eerste heb ik een gebrek aan vrienden met dezelfde muzieksmaak, ten tweede is het duur en ten derde is mijn treinverbinding met Amsterdam erg kut.
|
Ben nog geen 18. Maar wil wel met een aantal vrienden naar Inncerity. We zijn alleen 17 en geen babyface. HOe zit het met de beveiliging? Heb gehoord dat het meevalt en dat we wel werden toegelaten?
Weten jullie iets hoe het met de beveiliging is. Hoe er word gecontroleerd. We zijn wel met een groep. 3 jongens van 17. en 3 van 21. Alvast bedankt. |
Citaat:
|
Denk je dat de kans groot is dat we worden geweigerd?(foto van mij: Klik hier) en zijn er nog meer mensen die kunnen reageren?
|
Citaat:
|
DAnkje FOx!!!!
Nog meer mensen? Zou het heel fijn vinden. Hoe meer hoe beter namelijk |
Als je 17 bent kom je er heus wel in. Geen zorgen over maken.
|
ik zou er nog niet heen gaan al zouden ze me geld geven
alhoewel de eerste innercity wel erg vet was |
Citaat:
ik vind gewoon dat ik er nog een keer geweest moet zijn, en daarbij is het nog steeds vet, maar wel duur ja. Zijn er andere feesten die je mij/ons allemaal aan kan raden (nee niet de underground feesten die via via verspreid worden, die mag je hier niet eens neerzetten ;) ) |
weet iemand hoeveel een biertje kost op innercity? zeker wel veel he?
|
Citaat:
maar ik zou ej vooral aanraden om voor feesten de partyagenda van www.beatfreax.nl na te slaan d'r staan daar een hoop feesten bij die ik zeker ga bezoeken probeer bijvoorbeeld eens: traffic in de melkweg in amsterdam, is een kleinschalig, Ubergezellig techno feest dat werkelijk keer op keer weer beter is |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:31. |