Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Psychologie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=51)
-   -   kep al een paar keer zelmoord proberen te plegen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=62852)

jentje 20-04-2002 18:33

kep al een paar keer zelmoord proberen te plegen

en ik weet nog steeds niet waarom ik het niet heb gedaan. Ik ben nu 14 en ik ben echt helemaal op. Ik weet niet meer wat te doen. Ik heb op dit moment hulp maar dat helpt echt niet. het kan je geestelijk niet veranderen.
Help me aljeblieft het gaat niet goed zo

undefined 20-04-2002 18:44

hey jentje

over zelfmoord en van die dingen weet ik niet veel eig, maar ik zou je wel heel graag proberen te helpen voor zover dat gaat...
hoe komt het juist dat je op bent? wat zijn juist de oorzaken(als je ze kent tenminste)?
...

undefined 20-04-2002 19:33

als je wil kan je me altijd bereiken langs msn bijvoorbeeld....(mail mag ook altijd, maar dan kan het zijn dat hij bij m'n junkmail belandt:s(dat doe ik met alle onbekend uitziende mails:), maar 'k zal er op letten;))
--> stientje1404@hotmail.com

Qamra 21-04-2002 09:16

*zeik zeik* waarom zeg je dat je 14 ben en waarom geeft je profiel dan 17 aan?

Verder: jou problemen kunnen niet 1,2,3 opgelost worden door zomaar mensen van het forum.. Ze kunnen wel lief zijn enzo, maar het zal je nooit helemaal helpen. Je kan wel steun vinden.. Verder moet je het doen met je omgeving.. En in iedereen schuilt een overlevingsinstinct (we zijn dieren enzo blabla). En daar kan je zeker goed gebruik van maken als je het gevonden hebt..

En nee ik ben vandaag geen hulp.. :)

bambykill 21-04-2002 09:31

Citaat:

Evil-Cherry schreef:

Verder: jou problemen kunnen niet 1,2,3 opgelost worden door zomaar mensen van het forum.. Ze kunnen wel lief zijn enzo, maar het zal je nooit helemaal helpen. Je kan wel steun vinden.. Verder moet je het doen met je omgeving.. En in iedereen schuilt een overlevingsinstinct (we zijn dieren enzo blabla). En daar kan je zeker goed gebruik van maken als je het gevonden hebt..

Mischien had je dan beter niets kunnen posten.

Ik denk dat je je problemen wat ruimer moet verwoorden. Ik kan duidelijk zien dat het niet goed gaat, maar het allemaal veel te globaal om er veel zinnigs over te vertellen. Veel mensen van jouw leeftijd hebben te kampen met dit probleem. Maar zelfmoord is niet zoiets wat je zomaar een twee drie doet. Wat ik nu kan aanraden is om er zo veel mogelijk over te praten met de mensen die je vertrouwd.

Zelfmoord, geen goed idee. Je bent pas 14 en er ligt nog zo veel voor je. Zo fucking veel. Dus suggestie... Doe het gewoon niet.

He fuck wat een klotesituatie:(

jentje 23-04-2002 16:29

thanks

Droomvlucht 23-04-2002 17:40

Citaat:

Evil-Cherry schreef:

Erg slim om zo'n reactie in een topic als deze te posten.. zo maak je t alleen maar erger!!!

Maare, ff ontopic:

Meiske, je kunt me altijd mailen, en toevoegen op msn mag ofcse ook!

vleerwolfje@hotmail.com

of

madchenkonnenauchdrinken@hotmail.com

Praten helpt... believe me...

Liefz,

Laura

Freyja 23-04-2002 21:27

Citaat:

Aragnabite schreef:

Erg slim om zo'n reactie in een topic als deze te posten.. zo maak je t alleen maar erger!!!

Maare, ff ontopic:

Meiske, je kunt me altijd mailen, en toevoegen op msn mag ofcse ook!

vleerwolfje@hotmail.com

of

madchenkonnenauchdrinken@hotmail.com

Praten helpt... believe me...

Liefz,

Laura

Of ze zit iedereen te neppen... waarom zei je idd 14 als je 17 bent? Of andersom?

paco de taco 24-04-2002 14:57

Citaat:

Morgan schreef:

Of ze zit iedereen te neppen... waarom zei je idd 14 als je 17 bent? Of andersom?

de 4 zit vlak onder de 7 dus het zou een typfout kunnen zijn..

wicce 24-04-2002 15:02

zeg mensen, laten we nu niet gaan zemelen over leeftijd, daar gaat het nu namelijk niet om!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02.