![]() |
Nederland vs Schotland
Wat denken julllie ervan?
Ik voorspel een 1-1 uit en een 2-0 overwinning thuis |
uit 2-2 , thuis 3-1
|
UIT: Schotland 1 - 3 Nederland
THUIS: Nederland 2 - 0 Schotland Deze uitslagen moeten naar mijn mening toch echt mogelijk zijn... :) Een gunstigere loting was denk ik ook niet mogelijk voor ons. |
Citaat:
Wat dacht je van Letland? SCH - NED 1-2 NED - SCH 3-0 |
Citaat:
(Maar tegen de Letten hadden we denk ik ook redelijk simpel kunnen winnen hoor) |
Goede loting! Schotland mag geen hindernis zijn om naar Portugal te gaan. Gelijkspel of eventueel klein verlies (winst mag natuurlijk ook ;) ) in Schotland moet voldoende zijn om het daarna in Nederland af te maken...
|
In Schotland zal het 1 tegen 1 worden, waarna men het in Nederland met 2 tegen 0 af zal maken. :)
|
uit: 1-2
thuis: 3-1 Portugooooooaaaal!!! |
In Schotland gaan we dus op onze neus he...
2-0 voor de Schotten Thuis maken we het goed met een ruime 4-0 ofzo :) Hoop natuurlijk dat we winnen daar, maar onderschat die Schotten niet ;) |
Citaat:
Die Schotten hebben niet 1 topspeler. |
Citaat:
|
Schotland - Nederland 1-0
Nederland - Schotland 2-0 |
uit 0-0, thuis 4-1
|
Uit 0-2
Thuis 2-0 ::.................:: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
Citaat:
|
Het zal nog even lastig worden, maar we gaan naar Portugal.
|
0-2 uit 1-0 thuis
|
Het begint met een uitwedstrijd? Dan gok ik op een gelijkspelletje uit (2-2) en thuis een 3-1 overwinning met pas in de laatste minuut de definitief beslissende 3-1 voor Nederland.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[QUOTE]Nixje schreef op 13-10-2003 @ 16:55:
Hoezo? Die Schotten hebben niet 1 topspeler. [/QUOTE so what?? wat maakt dat nu uit?? Bij mijn weten hebben de Grieken ook geen 'topspelers' maar ze laten wel mooi Spanje achter zich ! |
2-3 uit.... 2-0 thuis
|
Citaat:
|
uit: 1-1
thuis: 2-2 :o of 2-1 kan ook. De schotten gaan mis nog in de laatste paar minuten scoren |
Citaat:
|
uit 1-0 verlies
thuis 4-0 winst |
Zal wel een bloedbaggere partij worden, de arrogante knullen van Nederland zullen wel denken dat het Moldavië wordt ofzo, geen greintje motivatie.
Het kan me allemaal geen zak meer schelen, het hele Oranje niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
ja we hebben iig een snijer en eentje met vaart nodig :p
|
De selectie:
Doelmannen: Edwin van der Sar (Fulham) en Ronald Waterreus (PSV) Verdedigers: Frank de Boer (Galatasaray), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), André Ooijer (PSV), Michael Reiziger (Barcelona), Jaap Stam (Lazio Roma) en Boudewijn Zenden (Middlesbrough) Middenvelders: Paul Bosvelt (Manchester City), Philip Cocu (Barcelona), Edgar Davids (Juventus), Clarence Seedorf (AC Milan), Wesley Sneijder (Ajax), Rafael van der Vaart (Ajax) Aanvallers: Pierre van Hooijdonk (Fenerbaçhe), Patrick Kluivert (Barcelona), Roy Makaay (Bayern München), Andy van der Meyde (Internazionale), Ruud van Nistelrooy (Manchester United) en Marc Overmars (Barcelona) Enige verrassing is dus Seedorf. Helaas is Robben niet opgeroepen, maar die is dan ook niet echt in vorm. Van Bommel ontbreekt vanwege een blessure. |
Zoow..wat een verrassende namen weer.. (n)
|
Citaat:
|
Vinden we eigenlijk dat v. Nistelrooy in de spits moet staan?
Want hij heeft enorm veel status en aanzien in Britannië... Ik hoop dat Advocaat eindelijk die Kluivert eruit haalt, want die bakt er niks van. Maar ik vrees dat ons Dick wel zal kiezen voor vd Vaart achter Kluivert. Die twee kerels hebben heel het seizoen nog geen fuck gepresteerd Ik zou het gewoon een keer met Makaay en v. Nistelrooy proberen. Alle aandacht zal uitgaan naar Ruudje, dus zal Makaay kunnen loeren op z'n kansjes. Wat vinden jullie de beste aanval tegen de Schotten? |
Citaat:
Maar dat zit er niet in waarschijnlijk.. |
Kan iemand me trouwens vertellen waarom die Bosvelt nog steeds wordt opgeroepen? :confused:
Neem dan Boateng, die speelt tenminste elke week... |
Citaat:
|
het ligt toch al lang vast wat advocaat gaat doen: van der vaart en kluivert in de spits
|
Jah gewoon Makaay en van Nistelrooy erin zetten. Zet asjeblieft die vreselijke Patrick Kluivert op de bank.
Snap er trouwens helemaal niets van waarom Robben niet geselecteerd is :confused: .... Scotland-Netherlands: 2-1 Nederland- Schotland: 4-0 Portugal here we comeeeeee!!! |
Oranje wint met 4-0.
|
makaay iin de basis
(y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Seedorf doet het volgens mij altijd slecht in oranje. Conclusie: De (ex)ajaxieden worden weer eens voor getrokken? |
Stijn had opgeroepen moeten worden (y)
|
Citaat:
Ja, dat komt doordat Dick en Willem allebei jaaaaren bij AJAX hebben gewerkt... :confused: |
Citaat:
Ajax staat volgens mij 1e en verspilt géén punten aan RBC of AZ.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10. |