![]() |
Symphony X, 20-10, Effenaar, Eindhoven.
Met hun laatste cd ‘The Odyssey’ bewees Symphony X maar weer eens dat zij de bovenste trede bezetten van de progressieve metal-ladder. Deze plaat bevat onder andere een 24 minuten durende, geniale heavy metal vertaling van het klassieke verhaal van Homerus. De monden van alle critici werden dan ook gesnoerd tijdens hun ‘Live on the Edge of Forever’-tour, waarin ‘metal-nachtegaal’ Russel Allen bewees dat hij ook live nog steeds de beste stem in dit genre bezit! Deze ongeëvenaarde stembeheersing liet hij trouwens ook al horen op de cd’s van onze eigen Arjan ‘Ayreon’ Lucassen. De heren vinden verder alles leuk, behalve vergeleken worden met Dream Theater… Wij zouden niet durven!
Symphony X komt naar de Effenaar komende maandag. Ik denk dat ik er wel zal zijn. Wie van jullie ook? Dinsdag de 21e staan ze trouwens ook in de melkweg in Amsterdam. Kosten: 15 euro Aanvang: 20.30u Voorprogramma: onbekend. Mocht je Symphony X nou niet kennen. Dan zorg je er maar voor dat je de cd's: V en The odyssey in je bezit krijgt (meer heb ik zelf ook niet. Wie o wie? |
sjonge jonge, reclamemaker! en dat voor een stel technische powermetal nichten :o
--Carn moet werken-- |
waarom weer een poll?
dat kunnen wij toch ook niet doen over elke band die in nederland komt en we toevallig gaaf vinden. ah ik zie het al: Citaat:
|
Nee, mij niet gezien
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee's niks
vorig jaar al gezien (of was dat dit jaar?) met strato was wel leuk maar dat kwam niet door de muziek |
Citaat:
ja dat vind JIJ en ik vind ook heeeel veel band geniaal en een heleboel andere mensen weer een heeeleboel andere band, daar gaan we ook geen polls over maken. Dus meneer geef het goede voorbeeld als FB! |
Citaat:
ontopic dan maar weer. |
Citaat:
en ik blijf erbij dat jij het goede voorbeeld moet geven wat jij niet doet met dit topic. :nono: |
Citaat:
|
Gezien de poll gaan er niet heel veel mensen...misschien toch niet zo geniaal als onze FB beweerd of kent niemand het echt?
|
oh ikheb ja natuurlijk gestemd maar ik bedoelde eigenlijk ik ga ze in amsterdam bekijken :o :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Symphony X heerst
maar toch ga ik niet hehe |
Citaat:
|
Citaat:
inderdaad.... en ik moet ook werken, anders was ik er ook.... |
Citaat:
edit: Heb net een nummer binnen...vind de muziek wel koel, alleen de zang niet zo..te 'jankerig' ofzo |
Nee, mij niet gezien.
|
Citaat:
|
Ik heb Odyssey, is wel een goed album
|
Citaat:
geen kwaad woord over Sir Russel Allen! :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
ik ga dat tenminste in het echt ondervinden want ik ga hem ontmoeten :) |