![]() |
rollenspel
Je kunt van bil gaan met de hoogst populaire huisarts of je partner vertellen dat je dat graag zou willen, maar een sexy scenario spelen waarin jullie allebei een rol hebben, da's andere koek.
Dit zat ik net even te lezen, en ik vroeg me af of hier mensen ook welleens een rollenspel met elkaar spelen? |
Doet wel es aan 'rollenspel', maar niet op sexgebied. Maar het lijkt me op zich wel geinig.
|
nog nooit gedaan maar kan misschien wel leuk zijn al zou ik zo snel ff niet weten wat voor rollenspel dat dan zou moeten zijn...
|
Je bedoeld zoals met sm ..
slavinnetje --- meester Doktertje -- patient ??? Ja leuk hihihi |
Ik ben bang dat ik om verschillende redenen ontzettend in de lach zou schieten. Ach, ik ben best bereid een zusterpakje aan te trekken, zolang ik daarbij mezelf maar mag zijn.
|
Nee, dat heb ik nog nooit gedaan. Misschien later wanneer de sleur heeft toegeslagen. :)
|
Nee nee..
Ik ben dan dokter en ik ga jou uitgebreid onderzoeken :p |
Ik heb zo al een hekel genoeg aan naar de dokter gaan!
Zelfs als we met de kat naar de dierenarts moeten ben ik al solidair "nervieus", dus doktertje spelen...dat heb ik, samen met de kleuterschool en het geloof in paashaas, kaboutertjes en sinterklaas, al een tijdje achter me gelaten. |
Voor dat soort zaken ben ik te serieus en fantasieloos.
|
Ja, doktertje spelen, leuk, doe ik elke week wel een keer, vanochtend nog met twee jongens van m'n studie ;)
Echt ontopic: Muh, doe met m'n vriend nooit echt een rollenspel -hoogstens helemaal in het begin een paar zinnetjes, min of meer voor de grap, maar daarna hou ik dat toch niet meer vol :). |
Citaat:
|
Of pappie en dochtertje..
|
Citaat:
Nee het lijkt me echt geen donder aan, net als poesiefox heb ik al een gruwelijke hekel aan dokters, zusters, tandartsen, ziekehuizen, spuiten etc (n) |
Citaat:
brandweerman, kom hier met die slan (g) |
echt rollenspel lijkt me fakkin doop om te doen, met tekst enzo, zou ik een willekeurige james bond film na spelen (y)
|
Lijkt me vreselijk. Misschien wel leuk als je er in kunt geloven, maar laat mij mezelf maar zijn!
Anders ga k waarschijnlijk alleen maar heel hard lachen. En dan komt er van seks vervolgens weinig meer, althans, het eerste halfuur.. |
Citaat:
|
Het lijkt me wel geinig. Soms in het begin, net als bij Sarah, wat opmerkingen. Maar we voeren het (nog ;)) niet door Maar ik vraag me af of ik het zou kunnen zonder te gaan lachen :D
|
Citaat:
|
Ik zou het spel niet willen spelen, maar dat het zeg maar ook gewoon echt is. (Wat een ABN:o)
Dus ik wil wel politieagentje spelen en zo, maar dan wél met een echte agent. Verder vind ik onderdanig zijn leuk, in al zijn variaties. Ook weer zoiets: ik zou nooit kunnen 'spelen' dat ik onderdanig ben aan één of ander jochie van mijn eigen leeftijd of zo, zou me doodlachen! Nee, ik voel me dan liever daadwerkelijk onderdanig, aan een dominante en/of oudere man. Dát is pas geil. En laat me nou net iemand op het oog hebben die én superlang is (wel tegen de 2m denk ik) én agent én 25 jaar ouder. En getrouwd, maar dat is in mijn fantasie natuurlijk niet het geval he;) |
Citaat:
Jemig, ja zo is het natuurlijk veel beter.... have fun ;) |
Citaat:
( nu rolt ze lachend van d'r stoel ) :D |
Citaat:
Nouja, 't is ook meer het idee dat de ene de nog-niet-zindelijke dochter is, en de andere de strenge pappie die straf uit moet delen omdat 't dochtertje wéér in d'r luier gepoept heeft. |
Citaat:
Ontopic: Zie sarah |
Citaat:
|
en dan van pure geiligheid uit je rol vallen.... ( of is dat dan juist de bedoeling ? )
|
Citaat:
|
Citaat:
:nono: |
lijkt me wel leuk, maar btje kinderavchtig misschien...
|
ik zou al heel snel heel hard gaan lachen. daarna zouden we waarschijnlijk opnieuw beginnen. maar ik ben niet van plan dit ooit te doen.. omdat ik dus toch wel weet dat ik het niet volhoud.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:14. |