![]() |
Ben jij bang in het donker?
Zo ja, waarvoor?
En eerlijk :p... |
Nee.
|
niet in het donker, maar wel in het donker alleen naar huis fietsen etc
|
Voor enge mannen in het donker
|
Ja.
Enge mannen. Monsters. Geesten. Lijken. Alles. :o :( |
Bang dat ik tredes van de trap oversla ofzo, maar verder niet :)
|
Citaat:
|
Ja, echt wel. Schaduwen. Volgens mij is dat een fobie dat ik nog van vroeger heb overgehouden. :o
|
eigenlijk niet, maar als m'n neefje 'slaaplekker zusje' zegt, zoals iemand in gtst een tijd geleden (bij yasmine en die broer enzo), dan kan'k echt niet slapen :), maar 'da's eigenlijk gewoon lol, niet echt bang zijn.
|
Citaat:
|
Soms :o
|
Nee nniet echt eigenlijk..
|
Nee :)
|
Stiekem soms een heeeeel klein beetje :o
|
Donker is mooi. Al die sterren enzo... Kan uren buiten zitten, 's nachts.
|
nee
|
Ja ik ben bang in het donker, vooral als je de trap op moet lopen dan denk ik altijd dat er iemand achter me aanzit.
En in het bos vind ik het in het donker ook altijd eng ( Blair witch project :| ) |
Citaat:
|
Als het binnen in huis donker is niet (je bent toch veilig thuis dan..), maar als ik in het donker buiten ben soms wel.. (enge mannen enzo ;) )
|
Ja. Soms meer dan anders, maar altijd wel een klein beetje..
|
Ligt eraan waar. In een bos ofzo heel erg.
En in het donker met de hond wandelen vind ik ook geen succes.. |
Af en toe... vooral schaduwen :o
|
soms
|
Citaat:
|
Nee. Ik heb het meer als het donker is, en er lantarenpalen zijn. Omdat er dan juist mensen zijn die er niet mogen zijn.
|
^mensen zijn die er niet mogen zijn?
|
hoi :)
|
Nee
|
Alleen als ik in het donker naar huis moet fietsen langs het park..
|
Erger nog: donker is 1 van mijn grootste angsten, of dat nou binnen of buiten is.
Ik ben ook niet echt ergens in het speciaal bang voor, maar gewoon het feit dat ik niks kan zien en geen controle meer heb van wat er om mij heen gebeurt (tenminste dat gevoel heb ik dan), maakt me bang. |
ik ben niet bang in het donker :cool:
|
hangt er kompleet vanaf waar het donker is, bij mij in huis of kelder in een onbewoond huis
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Binnen een beetje, maar ik doe dan ook snel een lamp aan. :) Buiten wel meer, in mijn eentje. :o Ik zie dan ook vrijwel niks (heet dat nachtblind of is dat wat anders?) en dat is dan behoorlijk lastig. :| Oh ja, ik ben trouwens ook niet erg gesteld op de vage (lees: enge) mensen die dan rondhangen.
Maar ik houd wel van een donkere heldere lucht met sterren en zo. :) |
Om eerlijk te zijn wel een beetje ja.
Ik weet niet hoe het komt, eigenlijk. Ik heb liever licht aan. Ben ook hartstikke nachtblind, misschien heeft dat er mee te maken. Ik kan op zich best in het donker fietsen ofzo, daar heb ik geen moeite mee.. *lekkere vage reply, sorry :o* |
Ja, maar alleen binnen. Ik ben altijd bang dat ik iemand tegen kom die er niet zou moeten zijn (dus niet mijn moeder ofzo).
|
nee
|
Citaat:
|
Soms ben ik bang dat het licht nooit meer aan gaat. :o
|
wel als ik in het donker alleen over straat moet :o
nou ja, "bang", ik voel me dan niet op m'n gemak in elk geval.. als het gewoon donker is en ik lig op m'n slaapkamer: nee.. tenzij ik natuurlijk een heeeeeeeel enge film heb gekeken :bloos: :o nee niet het monster-onder-bed-scenario, weet eigenlijk niet waarvoor :s |
Citaat:
Ik ben ook nooit bang als er iemand bij is. Echt stom. |
Heel soms. Als je net in Opsporing Verzocht zo'n leuke compositiefoto hebt gezien... maar niet zo zeer bang maar niet echt op m'n gemak
|
Ja, voor alles ongeveer :\
|
ja egt wel... voor inbrekers en monsters en engerts enz, maar alleen als ik alleen ben in het donker, vooral als ik net een enge film heb gezien met moordenaars ofzo.... bennik trouwens ook bang voor alsk alleen thuis ben... :s :bloos:
|
Ja, eigenlijk wel :o. Niet extreem ofzo, maar na een enge film, of als het echt heel laat is (laat genoeg voor inbrekers)
|
Ja, binneshuis wel. Buiten absoluut niet, tenzij ik in mijn eentje door een bos moet midden in de nacht.
Ik ben als de dood dat de stroom uitvalt als ik alleen thuis ben en het donker is buiten. Als ik alleen ben heb ik echt AL het licht aan in dit huis, zonde van de stroom, maarja. Volgens mij komt het vooral doordat ik ontzettend bang ben voor geesten, al heb ik er nog nooit iets [direct] mee meegemaakt maar sinds mijn 7e/8e ongeveer heb ik dat. Soms wel vervelend :rolleyes: Met slapen heb ik er totaal geen last van, tenzij ik mezelf ga lopen opfokken of iets gelezen/gehoord/gezien heb over geesten ofzo. Als ik een kamer in moet waar het donker is doe ik ook altijd mijn hand voor mijn ogen tot ik het licht aan heb :o |
neuh niet echt. ik 'durf' gerust in mn eentje om 12 uur snachts over straat. maar als je ineens iemand achter je hoort ofzo schrik je natuurlijk wel :o
|
Ja, ik ben bang in het donker. Als ik om tien uur 's avonds op het Zuidplein sta ben ik nog wel eens bang om bestolen te worden (of erger). Voor de rest buiten eigenlijk nooit, dan is de nacht heel rustgevend. Binnen vind ik het wel vaak eng, vooral als mijn ouders er niet zijn. Vraag me niet waarvoor of waarom.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:21. |