![]() |
Nederlandse hiphop
Raad mij aan
geen onzin zoals Raymzter of Opgezwolle ajb maar groepen in het kader van DAC, ook tekstueel ik had 2 weken zoiets vets gehoord, maar ik ben de naam vergeten :| |
Flowmotion is wel cool :cool:
|
samiro
maar dat zeg ik eigenlijk alleen omdat ik m ken, ik ken zn muziek verder niet echt...alleen couse-couse...is/was te vinden op the box... |
HAHAHAHAH Samir!
dat is een ex collega van mij. wat een mafkees. haha het is een beste jongen, maar ik zoek dus een ehh andere soort nederlandse hiphop snapt u |
ik vind Extince nog altijd heel goed! (y)
|
jaaa hoor gelijk weer een stuk of 3/4 posts verwijderd
er kan niet eens een subtiele on topic hint vanaf . aargh. extince is wel ok.. maar ik ben dus niet op zoek naar de eerste de beste mafkees die je op tmf voorbij ziet huppelen |
Opgezwolle
Casto Dac Osdorp Posse White wolf |
Citaat:
Citaat:
Osdorp Posse ken ik wel maar Casto en White Wolf nog niet dus die zal ik even downen.. |
of misschien dat je hier nog wat kan vinden...
|
De Dode Dichters misschien.. ook hiphop uit Amersfoort.
|
casto - ik ben niet gek ik ben een vliegtuig
vette shit :P |
De Dode Dichters zijn wel ok.. het is alleen soms vals en niet zo origineel qua achtergrond muziek, in het algemeen beetje rauw.
|
abn- ok niet Nerderlands maar wel Nederlands talig
|
vsop, terilekst, spacekees...
hm ik hou niet van nederhop (n) |
er is een verschil tussen nederlandse hiphop en nederhop
noem een zichzelf respecterende hiphop groep maar eens nederhop en dan zeggen ze dat je stinkt |
Osdorp Posse ! :)
Def P. Buiten Adem. ABN. De Onderhonden. Casto. Sores. Highsquad. Proces Verbaal. Nederhop heerst hard :) |
OOh ik zal je nog wel ff verder helpen ":)
Ga maar ff naar www.scholieren.com . Handige site met veel artiesten, waarvan je ook aardig wat mp3 kan downen. Veel succes |
Casto - Iedereen die weet :D (Y)
wat een track is dat zeg, geweldig Casto zn tracks zitten textueel perfect in elkaar |
Vanaf 14/11 gaat de propaganda tour van start:
Terilekst, castro (be), nag (mc uit antwerpen), spacekees, outspoken members, lefto (dj en presentator van 'the hop' op stubru).. Naast Belgie doen ze ook nog breda, amsterdam, zwolle en haarlem. www.castro.be/propaganda/ Dit zijn trouwens allemaal namen die zonder bull rappen. |
Citaat:
|
Citaat:
De site van whitewolf is trouwens gewoon www.whitewolf.nl wel gaar is dat ze bij elk optreden 5 euro ofzo vragen en nooit gratis optreden. (n) |
oudekerk kaffers
|
Citaat:
verder doet macro ook mee aan battles en solo optredens. Hij was 6de of 8ste geworden bij de nationale mc battle ofzo... |
En wel Nederlandstalig, met zo'n zwaar dialect dat je er geen fuck meer van verstaat?!
't Hof van Commerce vind ik persoonlijk fantastisch... |
oh ja
en natuuurlijk de moordgasten :p :D |
moordgasten....pfffff.....foute boel... (n)
|
Makro
Kemphanen :p hoezo is raymzter en opgezwolle onzin :mad: |
Opgezwolle is dope..
Mach en Jesse, Spacekees, Spookrijders, 2 zwaard, Zaans schrikbewind, 3e kamer, Codewoord, D-men entertaiment, DC13 Clicka, Inzicht, Klopdokter, Manifestant, Terielekst, VSOP. |
wat vooral niet mag missen in dit zouteloze topic: NEUK!!!
|
THC is soms wel aardig. En Westklan.
Maar wat is er mis met Opgezwolle? |
Citaat:
Misschien vind je vaardigheid iets?(is over het algemeen wel al wat ouder, maar ze komen terug!) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, bedankt voor de tips iedereen |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De Onderhonden !!! :)
www.groenewegen-av.nl/opdevlucht.mpg Dit is een nieuwe videoclip van hun. De tekst is iig goed.. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik durf te zweren dat ik in dit topic iets had gezegd?
|
er was nog een soort gelijk topic maar dan een beetje anders
|
past pete philly hiertussen?
mhhhhhzzzz opgezwolle...mhh die beat van tjappies en mammies is wel meester hoor. |
hij is nederlands dus het mag vind ik...
en erg vet (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Urm spacekees die vind ik wel dope (y) |
ik vind opeens allemaal shit van spacekees hier, klinkt rielekst.
|
spacekees, terilekst, castro, ABN (y)
|
Opgeroth
|
WESTKLAN
WHITEWOLF SpOOKRIJDERS |
- De Dode Dichters
- H2013 --> eenmalige samenwerking van Bopper B, Ravage, Jaystar, MC Djekkie. op http://www.h2013.tk kan je de tracks van hun tape Tijdslijnen downloaden, doen!! Het is tijd en Ontwaking zijn mijn favorieten... - Brainpower (sorry voor deze naam, maar hij heeft toch echt wel goede nummers :)) - Opgezwolle (moeten het niet van de inhoud van hun teksten hebben, maar flowen wel heerlijk :)) - Kattekwaad - Het Noordelijke Front --> waarschijnlijk kent niemand ze, want ze hebben nog niks 'uit'. Paar jongens uit Groningen die bezig zijn met een album, persoonlijk vind ik ze behoorlijk goed. Check hier voor een aantal nummers van (die nog niet helemaal klaar en afgemixt enzo zijn, maar toch een leuk voorproefje). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:43. |