![]() |
Cocktail benodigdheden
Hallo allemaal,
heb een vraagje, weten jullie toevallig waar je de volgende dingen kan kopen voor het maken van cocktails. Dit kwam direct van een website: Barlepels Barmaatje Barsetje Blender Champagne stop Citroenmesje Citroenpers Druppelstop Flacon Flesopener Folieverwijderaar IJsblokjeshouders IJscrusher IJsemmer IJstang Kurkentrekker Schenktuitje Shaker Sifon Strainer Mengglas of mengbeker Zeefje Roerstokjes Maatbekertje En hebben jullie nog andere tips/matrialen die belangrijk zijn om cocktails te maken? Maar de hoofdvraag is wiec weet bij wat voor/welke winkel(s) je dit kan kopen, als het even kan ook nog in de buurt van amstelveen Alvast heeel erg bedankt ivo |
hehe vergeet je het belangrijkste
een coctail glas :D |
Citaat:
kweet niet kijk es bij de blokker :confused: |
Makro, Sligro, groothandelaren, slijterijen,...
Maar waarom wil je t weten, wil je gewoon een feestje geven of een cocktailbar beginnen? Voor een feestje heb je dat echt niet allemaal nodig hoor. Een eenvoudige party met de mogelijkheid van 3 of 4 simpele mixen zonder ijs is al genoeg :d. Wil je t echt mooi in elkaar steken, dan mag er al wat meer materiaal voorhanden zijn en specialere dranken enzo, maar je hoeft nog niet die hele zooi te hebben. Tips... Rum werkt in vele drankjes goed en voorgemixte fruitsappen ook (tweedrank, dubbeldrank,...) |
en ranja
|
Nog een tip, probeer es uit wat je denkt dat lekker kan zijn (ik heb zo al verschillende hele vage maar lekkere combinaties ontdenkt).
|
Citaat:
Ik wil gewoon lekker leuke coctailtjes kunnen maken :-). n tuurlijk zal je niet alles nodig hebben. Slijterij had ook niks bij ons, maar me moeder gaat nu effe met iemand contact opnemen die sligro pasje heeft :) maar dacht misschien weten jullie nog mogelijkheden. |
Blender
Champagne stop Citroenpers Flesopener IJsblokjeshouders IJscrusher IJsemmer IJstang Kurkentrekker Schenktuitje Shaker Mengglas of mengbeker Zeefje Roerstokjes Maatbekertje Ik denk dat je t hiermee wel redt dan :D |
lekker mixuh? :p :D
pgfoeiiiii genpoeg gemixt |
Leuk zeg!! :) *krijgt idee*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
rietjes :p
|
Citaat:
en parapluutjes :D:D:D |
Citaat:
|
vaatdoekje & allesreiniger in het geval je smeert :p :p :rolleyes:
|
mensen die het willen drinken
|
Citaat:
|
Beetje verouderd topic, maar vooruit ;)
Ik had een vraagje, hoe heet ook alweer zo'n soort zandlopertje waar je de drank in kan afmeten?? |
Google geeft als resultaat JIGGER..
|
Ik schaam mij voor de confrontatie met een post van mezelf uit een ver verleden toen ik interpunctie en ABN nog weigerde te gebruiken....
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11. |