![]() |
6 dec. Heideroosjes & The Apers
Zoals je in de titel ziet komen de Heideroosjes en de Apers 6 December in Atak.
Zijn er nog mensen die daar heen gaan??? En wat vind je eigenlijk van dit soort optredens? |
Atak?
|
Citaat:
Ik kan dan niet, Playroll in de Melkweg enzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
the apers zijn wel lollig,dat soort optredens zijn wel tof.
maar hun teksten gaan over maar 1 ding,liefde..das wel minder. |
Citaat:
www.atak.nl |
Citaat:
|
Uiteraard ga ik erheen, 30 min. van mijn huis vandaan en heideroosjes staan altijd garant voor een vette live show, en aangezien ik de Apers ook wil aanschouwen is het mooi meegenomen
overigens ook interessant: Darkest Hour en Crown in atak |
Crown (y)
|
Citaat:
|
ik zal wel willen, maar ja, helaas meot ik een show doen in de melkweg ;)
|
hehe ach.. de heideroosjes en the apers komen 13 december ook in bolwerk, sneek. dus vette shit (y)
|
Citaat:
|
Enschede is hier vandaan ook wel goed te doen..we'll see.
|
en ze spelen 5 december in de Tagrijn...
|
Citaat:
|
Helaas heb ik die avond al anderen verplichtingen (Playroll jeeeej)
|
Citaat:
|
Ik denk dat wij dan sinterklaas gaan vieren eigenlijk. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
morgen jongens, nog 1 nachtje |
In februari spelen ze in Tilburg, daar wil ik graag heen (ik wil ze nog wel eens zien). Vorige keren waren ze echt goed en ze zijn erg aardig.
Ik was trouwens al helemaal gefrustreerd dat ik al weken hun nieuwe clip zie en ik geen nieuws had gehad over een nieuwe cd, maar dat is vandaag aangekomen: vanaf vandaag is de Single Hooligan verkrijgbaar met 3 nog niet eerder uitgegeven nummers (dus die ga ik braaf halen :D) en 9 februari komt de nieuwe cd SINema uit. Ik kan niet wachten :). |
Gisteren waren de Heideroosjes zeer vet @ de tag in H'sum ( vond verder The Apers niet zo ), dat nieuwe nr van hun: Damclub Hooligan klonk idd vet :) , en verder hebben ze nog een paar andere nr's van hun nieuwe cd gespeeld, en die bevielen zeer goed. Veel beter als bijv die nr's die The Distillers van hun nieuwe cd speelde laatst @ de Melkweg.
Wat minder strak was, was dat ik na een X stagediven mijn schoen kwijt was, sja... daar sta je dan op het poduim met 1 schoen......... :bloos: :o |
dat krijg je ervan heh als je gaat stagediven. ik heb marco gister nog op 3fm gehoord om kwart over 8 ofzo
|
Citaat:
ik ga de 12e in uden... |
Citaat:
|
ik ga ze zien in leiden, de 11e
|
Citaat:
veel plezier alvast de 12de! :D (y) |
je was niet de enige die zn schoen kwijt was...:)
|
Citaat:
Ik doe wel vaag dan hoor (dat doe ik anders ook wel, daar niet van, maar bij de Roosjes ga ik meestal lichtelijk door het lint :D), dus je bent gewaarschuwd. Toch maar es kaarten gaan bestellen, want heb er echt zin in. (En ik meen mij te herinneren dat ik mij heb vergist en dat het in maart pas is? vrijdag 7 maart ofzoiets, want ik had gecheckt of het niet net in mijn stage viel). |
ja ik was ook 5 dec in de tagrijn
was echt super cool, alleen de tagrijn was zoals gewoonlijk weer een irritante sauna, ze hadden alleen wat meer oude nummers moeten spelen, het nieuwe album trekt mij niet zo |
Citaat:
@ Nordland : hmja, het was idd wel fucking warm ja.... :s |
Citaat:
en thnx... nog tips? |
Citaat:
|
er staat steeds bij veel mensen ik ga ze zien dan en daar, maar er staat nooit bij of het nu over de heideroosjes of the apers gaat. zal wel over de heideroosjes gaan.
als het goed is ga ik ze (the apers) 21 december zien in de effenaar. |
Beide bands doen me eigenlijk weinig, hoewel kevin aper nog wel een grappige stem heeft.
|
Citaat:
|
jep, daar ga ik ook heen..... :)
|
Citaat:
|
13 dec in Sneek ga ik heen :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
d0h
|
Citaat:
|
ik ga morgen :):) in uden :):) kheb er wel zin in....
|
Citaat:
|
Citaat:
ff 'oude zeur' spelen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42. |