![]() |
[foto] liefde
wat vinden jullie van deze foto? :
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=266175 Dit is mijn kat die pas overleden is en deze foto vind ik zo ontzettend mooi om dat hij zoveel liefde uitstraalt (vind ik). Dat beige achtige is mijn arm, waar mijn kat dus tegen aan slaapt. |
Lief :o!
Ik vind het niet zo'n mooie foto, maar ik snap wel wat je bedoelt! |
Leuk voor jou om zo'n foto te hebben. Lijkt me een leuke herinnering. Foto-technisch gezien niet erg interessant.
|
heel lief ja :) maar verder niet heel interessant :)
|
wauw, van fotografie weet ik niet erg veel af, maar dit is echt mooi om te zien. Meer omdat het een typische katten foto is, en inderdaad een heleboel liefde uitstraalt! Zonde dat zij/zij is overleden, zo'n mooie en waarschijnlijk ook lieve kat...
|
Idd, erg lief! Lijkt op zo'n foto uit die forwardmails en zo :)
Mooie herinnering aan je kat. |
Mooie kat :)
Mijn poes kan dat ook goed, zo liggen te genieten. Opgerold, zoals op de foto. Vervelend dat hij dood is :( zeker als je ziet hoe lief hij er hier uit ziet.. [offtopic] http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=621144 |
dankjullie voor de reacties :)
ja tis een hij en hij was heel lief. Ik heb ook niet veel verstand van fotografie, maar dit vind ik echt de mooiste foto die ik heb (als ik niet naar het plaatje zelf kijk) Jouw kat is ook mooi flashman! |
mooi verhaaltje
saaie foto |
Lief katje :)
|
Vervelend dat hij is overleden... :(
Hij lijkt op mijn oudste kat. :) Lief. :) |
Citaat:
hoezo botte reaktie (n) ontopic: mooie foto, en het feit dat ie er niet meer is geeft meerwaarde. |
Ja, de foto straalt liefde uit, dus wat dat betreft is ie goed gelukt. Maar fototechnisch niet interessant, nee.
|
Citaat:
ik vind et mooi verhaaltje wat ze erbij verteld maar et is gewoon een slechte foto, intresant voor haarzelf omdat zij gelijk dat verhaal eraan koppelt, en misschien intresant voor kattenliefhebbers, maar totaal niet intresant voor mensen die hierbuiten vallen dus een saaie foto... |
je kan duidelijk zien dat t een lief beestje was :D
|
Ik denk dat ik wel zie wat je bedoelt..
Hij/Zij lijkt een beetje op een konijntje...(die oren) wel mooi overigens. |
mooi gelukte foto
maar dat was het dan ook weer om eerlijk te zijn. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06. |