![]() |
Hoe erg val jij op hetzelfde geslacht?
de naam van de poll zegt genoeg
en je hoef er niet bij te posten als je annoniem wilt blijven ik heb gestemd op Ik wil wel eens proberen te zoenen (soms zon bui maar niet vaak) |
Mja, ik heb gestemd op 'helemaal niet', ik kan me er gewoon niks bij voorstellen...
|
ik heb gestemd op:
ik wil wel eens zoenen, ben er niet helemaal uit of ik bi ben of niet..:) |
Mijn keuze zit d'r niet bij, ik wil juist niet zoenen :D
|
Ik heb gestemd op:
Ik wil wel eens proberen te zoenen (of iets in die geest) :) Lijkt me best kinky... en natuurlijk ook kicken... ;) :cool: Maar uiteindelijk ben ik toch een hetero: ik zie mezelf veel eerder met een man dan met een vrouw. :) Groetjes, Ripper :D |
Ik val op vrouwen.
|
ik ben bi
|
Ik vond het vage keuze mogelijkheden, want ik wil sowieso wel meer dan zoenen. Maar ik heb op deze gestemd:
"Ik wil wel eens proberen te zoenen (of iets in die geest)". |
Citaat:
en ik heb gestemd op helemaal niet, dat gevoel heb ik mss veranderd ooit nog wel maar dat zie ik dan wel :) (verw8 het niet echt maar kan altijd) |
Ik dacht vroeger dat je altijd een beetje bi werd in de pubertijd.. (nog) geen last van gehad...
Niet dat ik andere jongens afstotelijk vind.. maar ik heb totaal geen behoefte om met ze te zoenen oid |
Bi.
[Maar meer lesbisch dan hetero... zal maar zeggen.] |
Citaat:
|
Val op mannen.
|
Ik ben bi :).
|
Heb wel eens gezoend, ook wel meer, dus heb daar ook maar op gestemd omdat mijn optie er niet helemaal tussen zat. Ik ben denk ik niet echt bi, al vond ik de ervaringen niet onaangenaam, maar ik val niet op meiden, dus ik hou het toch maar bij het manlijk geslacht :D
|
Helemaal niet.
|
Ik heb gezoend, maar wil niet meer (of hij moet wel heel lekker zijn :p), maar die staat er niet bij.
|
ik ben bi.
|
Citaat:
|
ik ben volledig hetero
|
Citaat:
|
helemaal niet
|
je zou eigenlijk een aparte moeten hebben voor mannen en vrouwen
vrouwen staan veel meer open tegen experimenten met hetzelfde geslacht dan als mannen, dus als meer mannen posten zie je meer nee en als meer vrouwen posten zie je meer "ik zou wel een proberen te zoenen" ofzo maar goed, ik heb gestemd op Ik wil wel eens proberen te zoenen (of iets in die geest) |
Ik heb gestemd op
Ik heb wel eens gezoend, ik wil meer. Maar eigenlijk zit het zo: ik heb nog nooit gezoend met een meid, maar wel "gesekst". En ik wil dus meer in de trant van echt een keer zoenen. |
Ik wil alleen zoenen met mijn eigen evenbeeld, anders ga ik denk ik over mijn nek. ( sorry, ik wil niemand beledigen, maar als het er niet net zo uitziet als ik, is het mij te vrouwelijk. Ik vrees dat ik een ietsiepietsie te hetero ben.)
Alle mannen daarentegen zijn even mooi, hoe ze er ook uitzien. |
Ik wil wel eens proberen te zoenen, maar dat heeft niets te maken met op hetzelfde geslacht vallen, dat is eerder een gezonde nieuwsgierigheid.
|
Ik ben echt helemaal hetero, ik moet er ook niet aan denken om ook maar met een meisje te zoenen. Ik bedoel: ik zou niet over mijn nek gaan, maar het wel goor vinden. Gewoon niet geïnteresseerd in meisjes.
|
Gar nicht.
Ik moet er niet aan denken... |
weleens met een meisje gezoend....vond t wel grappig maar niet in de zin dat ik echt iets voelde..
zou ook wel meer willen proberen...je moet toch alles een keer geprobeert hebben... maar ik val toch echt niet op meisjes.... |
ikke euhm.. ben nogel...... bi :$:$ :bloos:
|
Ik voel me absoluut niet aangetrokken tot mannen
|
Ik vind ze geen van beide aantrekkelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hoewel ik dat over het algemeen meer met vrouwen heb.. |
Citaat:
ik heb nog nooit van een man die ik niet kende gedacht goh daar zou ik miss wel eens mee willen zoenen het zijn altijd goede vrienden |
Helemaal niet.
Ik voel me absoluut niet aangetrokken tot vrouwen, alleen maar tot mannen. Ik moet er ook niet aan denken om met een meisje te zoenen, dat lijkt me helemaal niks. Heb er geen interesse voor. |
mijn keuze zit er niet bij.
heb wel is gezoend, maar vond het niet niets, maar ik wil ook niet meer. |
Citaat:
|
Ik heb geen aspiraties om ooit met een kerel te snavelen. :)
|
Citaat:
Dit is de beste opmerking van de dag, wat mij betreft! |
Citaat:
|
Niet.
|
Citaat:
Maar nu weet ik dat ik alleen op meiden val. :) |
Citaat:
|
De keuzemogelijkheden zijn een beetje vaag. Er wordt vanuit gegaan dat je als je ooit iets op seksueel gebied hebt gedaan met hetzelfde geslacht je dan in ieder geval gezoend hebt met die iemand.
|
Ik heb een vriendin. :)
|
Nee. Val echt alleen op meisjes. ( en wat voor.. ;))
|
Ik heb gestemt op:
Ik wil wel eens proberen te zoenen (of iets in die geest) het lijkt me wel spannend, maar niet voor vast... |
Helemaal hetero... heb op de bovenste optie gestemd
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54. |