![]() |
I Have Been Hacked.
GVD kut mensen in deze wereld. Dit gebeurde gister avond was ik online en opeends vanochtend. PC = DOWN omdat de E schijf disabled was ik dus windhoos xp eropnieuw op en toen logde ik in op mijn msn en ik had de naam I Have Been Hacked.
WTF IS DIT? |
Is dit een echte vraag, of een mededeling? Want als het een mededeling is komt er een slotje op. Als het een vraag is, ik heb geen idee wat het is. Maar misschien moet je je comp. ff afsluiten voor het slapen gaan, dat wil ook wel eens helpen.
|
Wat dat is?
Dat is het gevolg van een suffe gebruiker die niet oplet. Niet meer en niet minder. Je bent ook niet gehacked, je bent "scriptkiddied". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een of ander klein etterbakje achter een pc'tje heeft een scriptje op je los gelaten, dacht ik toch zo...
|
Citaat:
|
Citaat:
Like, alsof je zoiets niet kan gebeuren wanneer je 's nachts of wanneer je 'klaar' bent je PC niet uitzet. Get real. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dan nog zit je met trojans. Overigens, ik laat m'n PC ook onbeheerd achter. Nooit ben ik lastiggevallen door een scriptkiddie. Ook mijn vader niet. Rara hoe kan dat? |
Citaat:
Ik ben overigens ook nog nooit lastiggevallen |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom en hoe scriptkiddo's hun 'slachtoffers' kiezen weet ik niet :> |
Citaat:
|
Wow, wat heb ik hier veel aan. Maar ff ontopic ik logde net in op msn en ik hate I AM Hacked ===> I don't like norton (en ik had net zonealarm geinstaleerd jah :S)
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarom, ik snap niet onder welke criteria zo'm scriptlame-o iemand bitcht. |
wat dat is? je eigen schuld
|
Citaat:
Zeg dan niks... |
Citaat:
maar "random" waarschijnlijk (ivm werking meeste trojans) eerst een proggie sturen. |
Citaat:
en wat reply jij dan? :rolleyes: |
Citaat:
Ik vroeg me alleen af waarom ze iemand kiezen, wat is het motief dat ze persoon A wel bitchen en persoon B niet, terwijl A en B beide gewoon randomly gescanned zijn. |
randomly gescand.. dus waarschijnlijk ook randomly gekozen om gebitched te worden :roll:
|
frank...ik denk eerder dat iemand gewoon je hotmail password weet ;D weetik eigenlijk wel heel zeker...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:58. |