Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Beleidszaken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=64)
-   -   Voorstel: i.p.v.e-mailnotificatie notificatie via de privé-berichten (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=629426)

Insane Juggalo 14-10-2003 13:26

Voorstel: i.p.v.e-mailnotificatie notificatie via de privé-berichten

Het lijkt me eigenlijk handiger om in plaats van een notificatie via de e-mail als er op je bericht gereageerd is een notificatie te sturen via de privé-berichten. Wat vinden de beheerders van dit idee? Is dit uitvoerbaar?

Bendzj 14-10-2003 13:30

Ook al ben ik geen beheerder, ik wil toch even laten weten dat ik het een goed idee vind. Je hoeft niet elke keer je mail te checken om te zien of er gereageerd is...

Tofke_H 14-10-2003 13:38

Nou. E-mailnotificatie zie ik als een middel om me naar een forum te lokken. Dus bij forum x kom ik zeer zelden, maar ik stel daar een vraag en via de e-mailnotificatie weet ik als iemand er heeft op gereageerd. Aan een privé-bericht heb ik dan niets!

Als je toch op het forum komt dan kan je bij scholieren.com op "mijn profiel" klikken en gebruik maken van "Aangemelde topics". Lijkt me nog meer nuttiger omdat te gebruiken ipv een PM te krijgen.

Rabbi Daniel 14-10-2003 14:27

Citaat:

Tofke_H schreef op 14-10-2003 @ 14:38:
Nou. E-mailnotificatie zie ik als een middel om me naar een forum te lokken. Dus bij forum x kom ik zeer zelden, maar ik stel daar een vraag en via de e-mailnotificatie weet ik als iemand er heeft op gereageerd. Aan een privé-bericht heb ik dan niets!

Als je toch op het forum komt dan kan je bij scholieren.com op "mijn profiel" klikken en gebruik maken van "Aangemelde topics". Lijkt me nog meer nuttiger omdat te gebruiken ipv een PM te krijgen.

Maar als je een PM krijgt, krijg je automatisch ook een email. :)

Offtopic: Wel irritant als je voor zo'n topic een PM én een email krijgt...

Gatara 14-10-2003 14:53

Citaat:

Fleet Admiral schreef op 14-10-2003 @ 15:27:

Dat kun je uitschakelen :o

Chimera 14-10-2003 15:27

Als het configureerbaar is, dus PM, Mail, Beide of Geen, lijkt het me een leuke optie.

Olafant 16-10-2003 17:21

Citaat:

Fleet Admiral schreef op 14-10-2003 @ 15:27:

Ik krijg nooit e-mail als ik een pm had.
Dat vind ik veel te irritant.

Frisss 18-10-2003 22:33

Ik vind het wel handig, de e-mail notificatie. Dan weet ik tenminste wanneer er op iets gereageerd wordt bij bijvoorbeeld S&M of exacte vakken..
Als het via pm zou gaan zou ik dus continu op s.com moeten zijn en dat wil ik dan juist weer niet..

Precies wat tofke_h al zegt eigenlijk : het lokt mensen weer naar het forum toe..

Daantje_0705 18-10-2003 22:38

Is het niet mogelijk om een functie te maken dat je zelf kan kiezen of je een PM of een meeltje krijgt? Dan kan iedereen zn zin krijgen namelijk :)

Maurice 20-10-2003 12:12

Citaat:

Daantje_0705 schreef op 18-10-2003 @ 23:38:
Is het niet mogelijk om een functie te maken dat je zelf kan kiezen of je een PM of een meeltje krijgt? Dan kan iedereen zn zin krijgen namelijk :)
jij denkt na.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22.