![]() |
Voorstel: i.p.v.e-mailnotificatie notificatie via de privé-berichten
Het lijkt me eigenlijk handiger om in plaats van een notificatie via de e-mail als er op je bericht gereageerd is een notificatie te sturen via de privé-berichten. Wat vinden de beheerders van dit idee? Is dit uitvoerbaar?
|
Ook al ben ik geen beheerder, ik wil toch even laten weten dat ik het een goed idee vind. Je hoeft niet elke keer je mail te checken om te zien of er gereageerd is...
|
Nou. E-mailnotificatie zie ik als een middel om me naar een forum te lokken. Dus bij forum x kom ik zeer zelden, maar ik stel daar een vraag en via de e-mailnotificatie weet ik als iemand er heeft op gereageerd. Aan een privé-bericht heb ik dan niets!
Als je toch op het forum komt dan kan je bij scholieren.com op "mijn profiel" klikken en gebruik maken van "Aangemelde topics". Lijkt me nog meer nuttiger omdat te gebruiken ipv een PM te krijgen. |
Citaat:
Offtopic: Wel irritant als je voor zo'n topic een PM én een email krijgt... |
Citaat:
|
Als het configureerbaar is, dus PM, Mail, Beide of Geen, lijkt het me een leuke optie.
|
Citaat:
Dat vind ik veel te irritant. |
Ik vind het wel handig, de e-mail notificatie. Dan weet ik tenminste wanneer er op iets gereageerd wordt bij bijvoorbeeld S&M of exacte vakken..
Als het via pm zou gaan zou ik dus continu op s.com moeten zijn en dat wil ik dan juist weer niet.. Precies wat tofke_h al zegt eigenlijk : het lokt mensen weer naar het forum toe.. |
Is het niet mogelijk om een functie te maken dat je zelf kan kiezen of je een PM of een meeltje krijgt? Dan kan iedereen zn zin krijgen namelijk :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22. |