![]() |
Vanavond Rocken Met Peter Pan en Zeke????
Hey Peoples,
Wie gaat vanavond net als ik compleet uit zijn dak bij het concert van Peter Pan Speedrock met Amerikaanse vrienden Zeke en Camarosmith. Er zijn nog genoeg kaarten dus ik zou zeggen komt allen!!!!!!! Let the Rock rule! |
nee
|
Tijd, prijs, plaats en dergelijke zijn nuttige informatie..
|
WIE WAT WAAR
en nee want ik moet werken |
Dinsdag 14 oktober, vanaf 20.30 zaal open, Camarosmith begint om 21.00 uur, daarna volgen Zeke en Peter Pan Speedrock.
De prijs is: 11 euro en 50 cent. check anders http://www.patronaat.nl |
Het is dus in Haarlem in het Patronaat :) sorry voor deze belachlijke vergeten info.
|
zou graag gaan, maar moet werken
|
Ik ga zaterdag naar het Patronaat. En hopelijk zondag ook.
! |
Zondag is er de Mission toch?
Hmm, ik geloof dat ik dan nog dood ben van Insula Avalonia, de 80s special.. |
tis erg dichtbij maar kvind et kutbands
|
ik ga 5 dec als naar ppsr dus niet vanaaf
|
ik zou zeke graag zien, heb ze vorig jaar in de effenaar gezien en dat was gaaf. ze zouden nu ook in de effenaar komen maar dat ging niet door en het patronaat ben ik 1 keer geweest voor de 'misfits' maar dat was 2 uur heen en 2 uur terug.
dus ik ga niet |
mn vriendin gaat vanavond naar zeke in burgerweeshuis in deventer....
mooie momenten meegemaakt daar |
sippe en sukke, dan wippe en tukke
:D |
ik heb deze show opgeofferd voor Elvis Costello, tot nu toe heb ik daar nog geen spijt van. :) Alhoewel ik Zeke toch graag weer had willen zien.
|
tja zeke is wel gaaf, maar toch maar geskipt.
|
Zeke was cool, Peter Pan was nog cooler alleen is het laatste deel van de show wazig.
Was een goed feestje (y) |
Ik ben geweest en het was super gaaf man. Zeke was strak en onvolgbaar en peter pan was gaaf net al altijd.
|
Citaat:
zeke was geweldig!:) ze hadden alleen de vervelende gewoonte na 3 nummers ofzo weg te lopen:| en de bassist (of gitarist, geen idee) van camarosmith was eng:| |
Zeke is vet, zou ik wel eens live willen zien
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:44. |