![]() |
[TK]Samsung T100
Namens een vriend aangeboden, een Samsung T100
http://www.mtkmobile.ru/img/t100.jpg In het kort: - Leeftijd: 2 maandjes jong - 2 displays (1x blauw, 1x tft color display) - polyfone beltonen (16 tonig) - mini antenne (originele zit erbij) - boekjes en garantiebewijs zit er bij - simlockvrij - nieuwstaat (op kleine gebruikerskrasjes na) - incl. headset, (reis)oplader, 2 accu's, draagkoord, opbergdoosje, orginele cd-rom met polyfone ringtones en wallpapers Specs op kieskeurig.nl Deze telefoon kost nieuw 350 euro (laagste prijs volgens Tweakers.net pricewatch) en wordt op kieskeurig.nl beoordeeld met een 8.6. Vraagprijs = €190,- Eigen foto van telefoon Geïntresseerden kunnen emailen / msn'n met: bertusweed@hotmail.com |
Waarom doet ie hem weg?
|
omdat ie hem zat is...duhhh , echt altijjjjd moet er gevraagd worden waarom iets verkocht wordt...komop zeg , geloof in de goedheid van de mens!hij heeft m heus niet uit een villa ergens gepikt ofzo...
|
maargoed dat jij nix wil verkopen, zou je ook niet lukken met zo'n attitude.
het is toch zijn recht om het te vragen |
Ik ben een zij! :) Ik vraag dat echt niet omdat ik denk dat ie hem gejat heeft hoor!
|
Citaat:
|
Reden: aanschaf nieuwe telefoon.
Het gebruiksgemak krijgt op kieskeurig.nl een 8.3, dus daar zal het niet aan liggen. Verder heeft de telefoon ook geen enkele mankementen. |
Heeft me broer ook, accu gaat super snel leeg (1 of 2 dagen) en het menu is extreem vaag.
En kieskeurig stelt dus ook geen hol voor he. |
Citaat:
Accu is al eens vervangen door een nieuwere waarbij dit probleem zich niet voor doet (oude accu krijg je erbij). En het menu vaag ? Boi deze manier van weergave gebruikt Samsung nu al bij 3 van z'n telefoons, de A800, de T100 en de S300. Als dit menu te vaag en onduidelijk was hadden ze daar heus wel verandering in aangebracht. Het menu is niet meer dan n beetje wennen, maar dat is bij elke telefoon wel zo. |
Citaat:
|
Citaat:
Klaagzang mag je ergens anders plaatsen. Nog mensen die wel geïntresseerd zijn ? |
Citaat:
|
hoezo zou ik niks kunnen verkopen?aan jou niet nee , jij hebt ongetwijfeld geen geld... :rolleyes:
|
Kom op mensen, beetje ontopic blijven.
Let wel, 190 Euro is slechts de vraagprijs en is incl. verzendkosten. Over de prijs kan natuurlijk altijd onderhandeld worden... |
Vraagprijs verlaagd naar €180,- inclusief verzendkosten.
Komop, deze prijs is echt extreem laag voor een 2 maanden jonge telefoon die nieuw €350,- kost. |
ik verkoop deze telefoon dus.......
en heb mijn vraagprijs nu tot € 175,- incl. verzendkosten verlaagt. Dat is echt mijn uiterste prijs, want heb er meer dan het dubbele voor betaalt. Is nog echt nieuw, bijna geen krasjes, zeker niet op 1 van de displays, menu is gewoon goed, zelfs in meerdere kleuren te zetten het menu. btw is SIMLOCKVRIJ !!! Alles werkt en is 100% in orde. intresse? mail me of msn: bertusweed@hotmail.com greetz |
issie wel helemaal compleet met doos lader boekjes datakabel en cd rom?...
|
helemaal compleet
alleen volgens mij is datakabel kapot, maar is te fixen, nieuwe kost 9 euro dacht ik daarom ook die prijsverlaging, zag vanmorgen dat ie het niet meer deed. vandaar die 175 inc verz |
oke NU OF NOOIT !!!
eerste die mij via mijn email 160 EURO ex verz bied is de nieuwe eigenaar kom op jongens |
hehe... nog ff wachten en je biedt hem voor 100 euro aan :D.
|
160 euro vind ik nog te duur. Bij 125 euro kunnen we praten.
|
nee, is echt uiterste prijs, kan niet lager, want heb het geld nodig voor mijn scooter. Ik weet wel dat ie die 160 dubbel en dwars waard is.
greetz |
|
Citaat:
|
Telefoon is verkocht, topic kan dicht.
|
Citaat:
|
voor 145 euro ex verz
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:36. |