![]() |
Magic the Gathering
Haai < :)
Zijn er nog magiccers op dit forum, zo jah, waar wonen jullie en wie heeft er zin in om mijn deck uit te testen? Magic Woodelf |
ik magicde eerst wel maar nu eigenlijk niet meer, soms eens wat funnen met wat vrienden maar verder nix serieus :)
|
Hmmm.. ik had alles verkocht in de zomervakantie (extended is toch niet zo heel leuk), ga nu mirrodin block constructed spelen :)
|
pas zijn alle kaarten die we hier hadden verkocht...soz. Vond dat er hier nog te weinig mensen zijn die het spel spelen. En de hele tijd van jezelf winnen word ook saai :p
|
Ik speelde het vroeger ook heel intensief, honderden guldens gingen over de bank voor nieuwe kaarten.
toen besefte ik opeens dat ik bezig was een nerd te worden, en daarna was ik vrij rap gestopt. |
Ik speelde regelmatig, maar nu zijn veel mensen gestopt en ik moest geld hebben voor de GameCube, dus...
|
Ik speel nu 4 jaar minstens 1x per week met of mijn broertje, of ik ga naar de dichstbijzijnde winkel, aangezien er dan vrijwel altijd iemand is.
Ik woon overigens in Spijkenisse... There's no word in the goblin language for "strategy". Then again, there's no word in the goblin language for "word" |
ik heb dat nooit gesnapt, dat magic gedoe.. ik weet zo ongeveer hoe het werkt, ben 'vaak' meegeweest met iemand van school die dan weer op de oude gracht (d8 ik) ging spelen in zo'n raar winkeltje :), in de kelder.. maar ik kreeg het er niet koud of warm van :D.
Snap er niks van... ging ie weer kaarten kopen, gewoon kaartjes.. "50 euro? wtf"(misschien beetje overdreven,was 2 jaar terug).. ja dat was dan een hele krachtige kaart... krachtige kaart, spoort echt nieT :D das nog steeds m'n mening over magic spelers (en soortgelijke spelen), spoort niet! :> (restecp tho) |
ja, kwoon in haren, vlak onder groningen, waar ligt huizen?
:) |
In het begin leek het me heel gaaf enzo, maar het was toch vrij duur, en de fun was er na een jaartje wel vanaf. K moest telkens naar Eindhoven om te spelen tegen mensen die d'r iets van konden, hier in dit gat Asten kan niemand het (voor de Magiccers; ze denken nog steeds dat een land een enchantment is :S)
|
Citaat:
(ps. the lonely astronaut is vet!) |
4 jaar geleden deed ik niks anders. maar ik ben er mee gestopt
ik heb natuurlijk nog wel een hele zooi 4e editie kaarten over........ (hint hint ;) ) |
speel magic. hoe moet ik nou weer je deck uittesten :confused:. handigst is denk ik om naar een soort spellenkwartier in de buurt te gaan (The Joker in Utrecht lijkt me het dichtst bij voor je)
|
Ik speelde het ook een hele tijd, maar de hele tijd tegen dezelfde gasten spelen is nogal saai. Ben er dan ook mee gestopt en heb nog een aardige stapel kaarten liggen XD
|
Ja hier is ook Magic speler
Speel het niet zo vaak meer maar vind nog steed wel leuk :) |
Zijn er nog magic spelers uit de achterhoek?
|
een magic meeting
|
Ik magic al een paar jaar, de meeste van mijn vrienden ook, noord-limburg.
|
Citaat:
|
ja en iedereen zich verkleden als iemand van ,magic zeker :rolleyes:
|
Ik ga als een swamp :cool:
|
Citaat:
en me dan niet vragen van gedaante te verwisselen he |
Ik ga als Baron Sengir :p
Volgens mij is er nog een aardig oud topic wat dat betreft op Contact Gezocht... Those who fear the darkness have never seen what the light can do. |
Dude, ik ga wel als goblin sharpshoter
|
Zijn er nog spelers uit Hoogeveen(Drenthe) of omstreken? :confused:
en die meeting waar gaan we die houden? op een beetje centrale plek lijkt mij. |
ik ken dit hele spel niet..
als nie op de pc is ist nix :P just kiddin ;) |
Ik ga wel als Orgg, dan hoef ik me niet te verkleden.
|
lol:D
trouwens, gast uit hoogeveen, ik kom ongeveer elke maand wel in hoogeveen, dus als je een keer wilt spelen:) |
jongens kennen we ff on-topic gaan, het onderwerp is Fifa en niet Magic....
FIFA heeft vele verbeteringen. - De graphics zien er beter uit - De Off-the-Ball control is dikke 1337 alleen lstig et je vingers :D - Nederlandse competitie zit er weer in (eindelijk) - Het is gwoon 3x beter als FIFA 2003 ! |
Citaat:
Ten tweede: Fifa is een sucky spel, ga es een echt voetbalspel kopen flapdrol. |
Citaat:
ROFL Iemand nog Isochron Scepters over? |
Citaat:
|
mja ik heb nog voor erg veel geld aan kaarten liggen (ongeveer een jaar geleden berekent op zo'n 1000-1500 EUR / low). Maar ik speel al jaren niet meer... ik vind het niet meer leuk, te duur, ik vind WOTC eikels omdat zij steeds weer nieuwe series uitbrengen en oude series in de kou laten staan omwille van hun commercieel belang. Ik was ben type 1 speler. De huidige regels en illegale kaarten ben ik niet van op de hoogte...
|
he allemaal voor de gene die geintresseert is ik heb nog 2 black-lotus over iemand?
|
speel niet zoveel meer..
maar het blijf leuk :D |
Citaat:
|
hmmm, magic, als ik al het geld had gespaard wat ik daarin heb gestoken kon ik nu een huis kunnen kopen volgens mij :P
maar ben er alweer paar jaar mee gestopt, uitbreidingne kwamen te snel om het allemaal te kunnen bijhouden en telkens de goeie kaarten kopen. kaarten liggen nu ergens in een doos ofzo. Maar mijn kudzu-landjes-vernietig-deck was wel erg uber toendertijd :cool: niks gaver dan met mijn deck dat me 20 gulden kostte decks te verslaan van gasten die er 3 maanden aan hadden gewerkt en er 500 gulden in hadden gestopt :cool: |
Ik speel nu ongeveer 2 jaar, maar vind mirrodin ongeveer de enige goede set die in die tijd uitgekomen is.
Ik kan maanden aan een deck werken dat zo goedkoop mogelijk is en af en toe nog kan winnen. Ik gebruik het liefst gewoon commons of slechte rares die ik met rare combo's weer goed kan maken.. |
magic the gathering bestaat ook als pc-spel, geloof ik, best grappig.
|
Citaat:
|
Ik speel Magic, maar ik koop geen kaarten meer.
2 uitzonderingen: Limited toernooien, dan heb je namelijk kaarten én lol voor je geld; en kaarten die ik met winst kan doorverkopen (heb een keer op 2 kaarten uit 1 koop ?40 winst gemaakt :cool: ) Maar meeting lijkt me leuk..... Ik hoor het nog wel? |
Citaat:
|
NOOPE, dat is spel is echt zo saai en moeilijk (n)
|
'soulfoundry +firecat+necrataal rulezzzzzzzz :)
|
kent iemand the gamekper en woont ie a'dam en wil ie z'n deck uitproberen?
|
Ik speel nu al Jaren magic, al z'n 7 jaar denk ik:)
Ik ben wel 1 jaartje gestopt. Haha, mooi magicen op school. Er zijn hier in mijn omgeving veel mensen die magicen ^.^ PS: Ik ga verkleed als een Aquamoeba ;) |
Citaat:
Oh, waarom reageer ik eigenlijk? |
Citaat:
:p :cool: :D |
Citaat:
Hij had het over de afgelopen 2 jaar ;) |
nog 1tje
tja... k steek er ook wat geld veel geld in ja, maar het kan meer.. (k zal laatst in eindhoven, spellenspektakel tom v/d locht spelen tegen een andere gast.. keeper vs keeper.. de waarde van de decks samen wil je niet weten :D) k speel omgeving Leiden en speel ook vooral Casual/type 1 (btw.. http://forum.naaitsabes.com heeft af en toe nog wel is gezellige drafts) btw.. ik kom wel als masticore ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37. |