![]() |
Wat vinden we van BtvS?
:D tell me.
|
:confused: uhm.. die eerste maar
(eh?) |
Is er geen optie: neutraal, dus ik volg het niet? :P
|
Buffy!!! Is het trouwens nog op tv, en zo ja, wanneer?
|
Citaat:
|
Nr 1 natuurlijk. Ja, je bent een buffy fan of je bent het niet :o
Het komt op zijn vroegst in Januari 2004 weer op TV (op Veronica). :) |
Ik heb op nummer 1 gestemd. :) Ik draai nu al weer zo'n 3 à 4 jaar mee in de wereld van de BtVS fandom... :)
|
Buffy is kewl :cool:
|
1 natuurlijk. :)
|
1 natuurlijk...hoewel ik het nooit zo zal benamen, maar gewoon Buffy is Cool :cool:
|
De serie is cool, maar Buffy zelf is maar een doos...
|
Seizoen 1 t/m 4 vond ik vet. Daarna kwam er die Wicca-troep en allemaal emotioneel gezeik, dus ik kijk allang niet meer.
|
Citaat:
Citaat:
|
Optie 3, terwijl ik het eigenlijk niet stom vind, maar ik volg het niet.
|
Leuk, maar ik volg het niet echt... (alleen als ik er toevallig langs zap ed)
|
Niet stom, maar ik volg het niet.
|
Ik kan niet stemmen :confused: :(
|
domme serie
|
Citaat:
In seizoen 6+7 als ze met Spike naar bed gaat wordt het idd btje :s |
Hoe kunnen mensen nou nog nooit van Buffy gehoord hebben? :o
@Little Phoebe dat was seizoen 1 :p |
Maar een paar afleveringen gezien. Niet slecht, maar het is te soft voor mijn smaak.
|
Citaat:
ik weet niet, ik vind haar in s7 heel erg afstandelijk en niet lief enzo :s |
heb het gevolgd maar ben afgehaakt toen buffy doodging
|
Eerste paar seizoenen redelijk trouw gekeken, daarna verloor het zijn pracht.
|
Het zou verboden moeten worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
The Gift is wel de mooiste aflevering... Daarna werd het ook niet zo heel super meer hoor dus je heb niet bijzonder veel gemist ;) |
Citaat:
|
Ik heb de eerste ingevuld, ook al vind ik die uitspraak een beetje overdreven. Ik vind het gewoon een leuk programma en ik volg het, maar ik vind het niet geweldig oid.
|
Citaat:
|
Citaat:
en dat was echt vreselijk komisch :D "Silly..Silly Amanda... why would Faith want to kill someone who studies Vulcans?" :D (y) (dat was toch niet echt een spoilerspoiler? :o ) |
Leuk gedaan hoor, maar het trekt me niet zo...
|
Belachelijk programma (n)
|
Citaat:
oh en gelieve niet te spoileren in dit topic? ik ben pas bij afl 18 nl (die ik nog niet gezien heb!) Dirrrrty Girls :D(y) |
Citaat:
Ik ben zelf helemaal gek op Buffy The Vampire slayer!!! :D (y) |
Citaat:
|
goh...
is het jullie trouwens ook opgevallen dat Buffy in seizoen 1,2,3 sterker wordt afgebeeld dan seizoen 6,7? Natuurlijk is seizoen 1 voor de show, zodat mensen blijven kijken, maar ze is echt slap geworden! Met je eens op letten: In seizoen 1 (dacht ik) ging ze zonder moeite met haar vuist door een locker en nu is ze al bijna dood als een vampier haar slaat (bij wijze van) |
4 maanden oud :eek:4 maanden oud :eek: er is een buffy topic! zet et daar dan in!
:D :p |
Citaat:
Citaat:
|
Die lelijke vampiers zijn een schande voor het vampirisme. Vampiers moeten stijlvol zijn.
Ze hadden het gewoon Buffy the undead vampire-like demon slayer moeten noemen. |
Ik vind de serie erg vet, ook angel (van wie zijn eigen programma zuigt) is een coole character in de serie.
Alleen buffy zelf vind ik een beetje een dom snolletje... |
Citaat:
Maar et gaat er niet om of ze slim is toch? :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29. |