![]() |
Wietboter invriezen?
kheb al mn slachtafval bewaard en nu bennik daar ff cakes van aant bakken en de rest vast wietboter van aant maken
maar kun je wietboter eigenlijk veilig invriezen? of gaat er dan wat van de kwaliteit verloren? :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: (mmmmmmmm cake) |
Huh? Wietboter? Is dat als in boter dat je op je brood smeert zodat je elke keer als je brood eet (met die boter, duh) je stoned wordt? Hmmm, origineel...
Maar antwoord op je vraag: als het erg veel lijkt op normale boter moet het toch wel in de koelkast te bewaren zijn...diepvries moet ook wel kunnen denk ik. THC gaat ook bij hoge temperaturen niet kapot (denk aan de hitte van een aansteker), dus zal ook bij lage temperatuur nie zo snel z'n werking verliezen denk ik...maar zeker wete doek het nie :D |
met wietmayo werkte het wel, dus ja, volgens mij wel
|
Citaat:
maarm, THC verdampt wel bij 60 graden celcius heur ;) maar over lage temperaturen weet ik ook nix ik weet niet of t 'kapot kan vriezen' ofzo mn tante vriest de spacecake wel altijd in end at gaat goed, maar boter? (kheb liever verse cake) maar koelkast kan antuurlijk ook ja, maar kweet niet hoelang boter dna houdbaar is? (kijk op t pakje ellen!) (ohja) |
Citaat:
hehehe :D :D :D :D :D |
Citaat:
|
ok, van een laborant in spe geloof ik t wel ;)
ik vries t wel gewoon in in de hoop dat t idd goed blijft en ander hebbik nog genoeg toppen die liggen te drogen op zolder :D merci |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik steun je ;) tenzij je natuurlijk een diepvries hebt die tot -50 vriest :p |
nou water verdampt zoiezo, et maakt ni uit welke temperatuur (tenzij bij het absolute nulpunt). Alleen hoe warmer et word hoe sneller de verdamping gaat. Dus THC verdampt idd bij 60 maar ook bij 50 graden alleen bij 60 gaat het sneller dan bij 50. bij 200 graden verdampt THC et snels dus. maar de verdamping bij 60 graden is te verwaarlozen, er gaat dan weing THC de lucht in....
|
Citaat:
dacht dat dat het 'kookpunt' was van THC, 60 graden, weet ook nie meer waar ik da vandaan heb eerlijk gezegd :) maarm, waar heb jij je info vandaan dan? |
|
mokay
|
Citaat:
:D (y) das ten minste duidelijk |
Daar kunde et ook vinden ja ( :D heb ik et echt niet vandaan hoor )
|
Citaat:
en heeeel simpel om te maken, en lekker voor bij je friet het wordt ook wel highonaise genoemd |
Citaat:
klinkt verleidelijk lekker nl! |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.tillshilohmusic.nl/koken_met_cannabis.htm en dan de een na onderste :) als je een beetje over alles heen leest dan heb je de meeste ingredienten wel in huis, ik hoefde niet eens naar buiten, en het werkte wel :> pas alleen op dat je niet te weinig wiet in verhouding per mayonaise erin doet want dan moet je een halve liter mayonaise gaan eten om effect te krijgen (:eek: ) ow highnaise heet het trouwens, niet highonaise :p |
Citaat:
|
Citaat:
haha BAH!@ |
Citaat:
en ja, das bah Footprint ;p maar goed, om ontopic te blijven, als dat werkte, en als vrieswiet (al dan niet sterker) ook nog werkt, dan zal wietboter invriezen ook wel werken :) |
Citaat:
idd, ik ook |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:37. |