![]() |
waar haal jij je avatar vandaan?
|
(flauw) internet...
nou ik kijk gewoon bij google en dan image search |
Lang leve Google. :) |
er zijn tog ook speciale sites voor? zo ja weet iemand er een paar? :bloos:
|
gewoon een logo van een windsurfmerk genomen
het F2 draakje :) |
Mooi plaatje van Independence Day gegoogled en netjes met een fotobewerkingsprogramma geresized en de kantjes eraf gehaald die niet boeiend waren voor t plaatje.
|
internet
|
van Google geplukt en zelf een achtergrondje gemaakt, wat ik zo nu en dan weer eens verander
|
Citaat:
|
Zelf maken.
|
Zelf gemaakt :p
|
waarschijnlijk www.camerondiaz.com, maar dat weet ik niet zeker :P
|
Google.., beetje zoeken en hoppakee
|
Citaat:
|
plaatje van een site gehaald, en toen zelf in een programmatje tot GIF verwerkt
|
|
Citaat:
|
|
plaatje van dott gezocht op internet, gedeelte uitgesneden, resizen en klaar.
|
t :ultracool: gezichtje is van smilies.nl, de rest is n ontwerp van Jon
|
Mijn avatar is een zelfgemaakte foto. Die heb ik gewoon wat verkleind, en toen hier gezet...
|
misschien als je zoekt naar msn 6 avatars dat daar ook wel goede tussen zitten.. dus misschien op www.mess.be
|
Van een forummer met tijd over
|
Citaat:
|
Een foto van de buik van Faery/Roel die hij me met z'n zatte hoofd gestuurd had >:].
|
Mooi plaatje uitgezocht en dat gescant.
|
Ergens van internet.
|
Citaat:
Misschien is ie ff offline. |
Uit zuid-oost Oezbekistan.
|
google
|
uit mijn hoofd :d
|
fotomaak --> inscannen & verknippen enzo--> klaar
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het een vrouwenoog, vandaar :p
|
:(
|
Neej vind hem mooi hoor :p
|
Citaat:
|
Zelf maken is meestal het leukste, of je moet maar net iets leuks tegenkomen op internet. :)
Dit is trouwens wel een leuke, uitgebreide avatar site. |
|
Gewoon, heb een foto van Flat Eric gepakt, zijn kop eruit geknipt en dat als avatar gebruikt :D
|
deze via een neefje, normaal internet enz
|
Citaat:
Ontopic: op google een mooi plaatje van Che gezocht. @Mr. Oizo: Flat Eric :D |
Citaat:
|
Overal en nergens. Sommige haal ik van foto's die ik zelf maak en dan bewerk, andere vind ik op andere fora, deze heb ik bijvoorbeeld van het forum van Atari Community, uit het subforum over UT2003/UT2004 en daarin de thread 'Photoshop This - The Sequel' waarin iedereen werd uitgenodigd het hoofd van Phil 'Willhaven' Cole te fotosoepen. Dit is het hoofd uit de originele foto.
|
ik heb 3 plaatjes gezocht en vervolgens iets met animation shop gedaan..(nou ja, heb ik laten doen ;))
|
Google.
|
Het Internet.
|
Uit een grote digifoto die mijn vader heeft gemaakt, ik heb dit beestje eruit geknipt (ik zag zo'n grappig rood vlekje op de foto en wilde weten wat het was, vandaar), en een hele tijd later, toen het al een tijd mijn avatar weas, heb ik z'n stippen subtiel bewerkt in paint.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:52. |