![]() |
Punk=dead
Nog mensen die naar Punk=dead in nijmegen gaan :D ?
|
ik ga niet, mloes wel...(denk niet dat jij die kent, maar toch...)
|
ik moet zelf optreden dan in wijchen, anders was ik wel gegaan....
beetje jammer, een punkavondje plannen op dezelfde avond als punk=dead...(n) |
Ik ga naar birthmark zn optreden, maar anders was ik niet gegaan, want k vind et nooit echt zo geweldig.
|
Citaat:
Bij punk=dead zijn er inderdaad vaak geen geweldige bands muv een enkele keer. Maar het sfeertje daar (y) |
ohja ------------> muziek
+ extra info: Punk=Dead festival #6 (Concert) Honest John Plain (The Boys) + BBK + The Lager Louts + KHHK + Orcastrated (in de kleine zaal) LET OP! Aanvang 20.00 uur! €9 pleuro en het is in doornroosje, nijmegen |
ik wil erheen!
een datum zou wel handig zijn ofzo... |
Citaat:
maar je kunt beter naar mijn optreden gaan..... t wordt iig op beide locaties een zatte boel (y) |
The Lager Louts....
die gitarist had volgens mij een Gibson Gothic Flying V en zat op dit forum als Lager-Lout! Orcastrated stonden toch in voorprogramma SAS? Anyways..ik zal afwezig zijn. |
Citaat:
|
Lager Louts, drummer is wel aardig..
Was er nog bij toen zijn nieuwe kam werd gschoren, wat zat ie daar te gillen :p.. |
Citaat:
maaruh waar treed jij op dan? |
Citaat:
dat ligt net onder Nijmegen |
joah, 't was vet. orcastrated maar half gezien.
khhk was vet, met rien 'r bij, nieuwe gitarist. ging dope. lager louts gemist, maar die heb ik al vaak zat gezien, maakt nie uit. zat buiten andere dingen te doen. bbk ook weer erg goed en honest john plain, ouwe lullen punk, altijd leuk. geslaagd avondje, was weer gezellig. |
Citaat:
|
Ik vond het echt zwaar kicken:) het was me 1e echte punkfeest maar zeker niet de laatste, ik vond BBK het beste:) sfeer was ook goed en de pit was vet lache en lekker hard:P.
|
Citaat:
|
Was iig harder dan ik ooit had meegemaakt , ook niet zo gek gezien het me 1e feest was:P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23. |