![]() |
theorie-rijexamen: in hoeveel keer gehaald?
Vandaag 2 keer theorie gedaan. 1e keer 6 fout, 2e keer 7....kut gezakt dus....jullie?
|
moet mn theorie nog halen.. bij 2 oefenexamens had ik 11/12 fout, dus k moet nog flink leren :p
|
Laatst gezakt met 6 fout, erg balen dus.
Kan nu pas over 3,5 week weer examen doen. En ik wilde eigenlijk vóór oudjaar examen doen. Dat kan ik waarschijnlijk wel vergeten... :mad: |
Uno. Met 4 fouten.
|
Mn broer heeft em vandaag gehaald:) Hij had gisteren 8 fouten, vandaag maar drie en is dus geslaagd.
|
Citaat:
|
1 keer, met 3 fouten
|
1 keer,... 1 fout
|
Nog nooit gedaan. :)
|
Citaat:
|
1 keer gedaan, 1 fout
|
Vorige week in één keer gehaald met twee fouten.
|
Citaat:
|
Ik ben de eerste keer gezakt met 6 fouten, helaas. Echter de tweede keer ging het allemaal veel beter; toen had ik maar 1 foutje. Eigenlijk wel een beetje vreemd, want ik had ook voor de eerste keer ontzettend goed geleerd. Op de een of andere vreemde manier kwam het er niet uit. De tweede keer dat ik op ging had ik niet meer gestudeerd dan de keer daarvoor, maar toen haalde ik het wel vrij makkelijk. Het zullen wel de zenuwen geweest zijn. :)
|
Citaat:
|
1 keer (geluk dat ik naar binnen mocht ;)) en toen maar 1 foutje :D
|
1 keer. 3 foutjes.
Dat je d'r 2, 3 keer over doet kan ik me nog voorstellen. Maar ik zat naast een meisje dat voor de 8ste of 9e keer bezig was.. :/ |
Heb hem in april in één keer gehaald met 0 fout.
|
Citaat:
|
in 1 keer met 1fout..praktijk is een heeeeel ander verhaal :bloos:
|
in 1 keer :cool:
maar wel met 5 fouten natuurlijk :cool: (y) |
2x :o (1e keer ook veeeeel te weinig gedaan)
1e keer 7 fout 2e keer 1 fout |
In 1 keer, had 5 fouten, op het randje dus :D
|
bij mij zat er ook een jongen die had hem dit keer wel met 5 fout maar deed hem al voor de 7de keer
zonde van het geld |
scooter: In 1x met 2 fout:)
|
Iets te veel... 3 keer. Eerste 2x 6 fout :mad:
3e keer 1 fout... Had geen van de drie keren geleerd, alleen de laatste keer een paar dingen nagezocht over wat dingen mogen wegen, hoe breed, wat uit mag steken enz. Dat had ik namelijk de eerste 2 keer fout gedaan... Ik met m'n stomme kop dacht ik ken die verkeersregels wel :D :o Praktijk daarentegen in 1x gehaald :) |
Citaat:
|
in 1x. Had wel geleerd. De meeste mensen die denken dat ze het wel even doen zonder in het boek te kijken gaan in 9 van de 10 gevallen gruwelijk op hun bek. (Sommigen zelfs meer dan 1x) :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 keer, 3 fouten. :)
|
Vorige week in 1 keer :cool: :)
|
1
Dat is absoluut geen prestatie, mensen die er vaker over doen zijn domme rukkers met teveel geld en een schrijnend tekort aan interesse. |
in 1 keer, met 3 fout (en ik wist achteraf precies te vertellen welke ik fout had, toen ik op t papier keek bleken die 3 het idd te zijn)
|
theorie in 1 keer 3 fout: had niet geleerd ( weet het heel slecht, zat daar ook tege me buurman te verkondigen dak zwaar ging zakken ma niet dus)
praktijk ook in 1 keer was wel door rood gereden en bij het invoegen op 20cm van vrachtwagen ofzo ma had een hele aardige examinator ben dus niet echt een schoolvoorbeeld |
in één keer, met twee foutjes.
|
Citaat:
|
ben één keer gezakt tot nu toe, met 6 fouten
|
De tweede keer heb ik het gehaald.
Dat ik de eerste keer was gezakt sloeg nergens op... Voor mijn gevoel reed ik foutloos, maar volgens de examinator keek ik een keer te kort naar rechts bij het afslaan en had ik bij een afslag een auto van links te laat gezien..Allebei twee fouten die ik zelf nergens op vond slaan, maar goed.. De tweede keer was een ramp. Ik was doodzenuwachtig en had faalangst (ik was nog nooit ergens voor gezakt, behalve voor een rijexamen en wilde niet nog een keer zakken, ook al niet omdat het zo lekker 'goedkoop' is, dat afrijden)... Ik maakte gigantisch veel domme fouten en met fileparkeren stond ik bijna een meter van de stoep...Maar toen een andere auto, die voorgesorteerd stond om rechtsaf te gaan plotseling rechtdoor ging en ik goed reageerde, kreeg ik zowaar een compliment! Ik was zelfs geslaagd! kwam het doordat ik goed reed, of als echte charmeur die lieve examinatrice lief aankeek?;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
3x :o
|
In één keer, met nul fout.
Ik vind dat het CBR strenger moeten worden. Vragen over voorrang moet je gewoon allemaal goed hebben. En bij die gewicht vragen of wanneer je wel/geen mistlicht mag voeren, één of twee fouten. Ik heb nu al zoveel mensen gezien die wel hun rijbewijs (en dus theorie) hebben, maar de voorrang gewoon niet goed snappen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik mag dinsdag theorie-examen doen.
Ik ben zo bang dat het ga verknallen door de zenuwen!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|