![]() |
Nog mensen die naar Slapshot en Blood for Blood gaan?
In de effenaar?
|
IIIIIIII TRIED SO HARD, TO GET YOU TO TALK TO ME
I BEGGED, AND I PLEADED WOULD HAVE GOTTEN ON MY KNEES fucking slapshot, natuurlijk gaan ik (en hopelijk mijn pa als ie weer beter genoeg is) daar heen (in de effenaar, 29 oktober) |
Dat had ik nou niet van je verwacht:p
|
Citaat:
|
Nah. Slapshot al een paar keer gezien en zo tof vind ik die band nou ook weer niet. B4B naaah. Niet echt mijn ding.
Bij Boston denk ik aan: SSD, Gangreen, the fu's, Negative FX, Negative Approach, In My Eyes, Ten yard fight und so weiter :) |
Citaat:
Slapshot vind ik ook iets minder, B4B wel vet. |
True, geneen om precies te zijn. :D. Maargoed was meer in verhouding tot slapshot en oude boston shit. Maar nog genoeg superbands daar.
|
slapshot is cool
maar ik sla ff een keertje over mede door de supports |
Uhuh same here. Choke en kornuiten spelen vaak hier dus.
|
ik weet het nog niet of ik ga. Ligt eraan of mijn maten gaan. Slapshot is wel leuk om een keer te zien maar die oldskool is niet echt mijn shit en blood for blood heb ik het laatste jaar al 2 of drie keer al gezien waarvan die shows ook altijd maar lame zijn. De laatse keer kwam er op het einde van de show vrij weinig zang nog uit de zanger vanwege slecht conditie ofzo the fucking fatass
|
Stel je trouwens van de Bluebloods niet te veel voor. Heel saaie streetpunk/oi-band.
|
Citaat:
|
arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrg. komt er net achter dat ik niet naar slapshot en B4B kan. Heb de volgende morgen tentamen:(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:23. |