![]() |
zwanger?
Een paar dagen geleden bleef ik bij mij vriendje slapen en we hebben sex gehad maar zonder condoom
hij heeft op tijd teruggetrokken en ik weet natuurlijk dat het fout is enzo maar op dat moment leek het niet erg Rond de 20e moet ik ongestelf worden, kan ik beter gelijk een zwangerschapstest halen of eerst wachten of ik ongesteld word? alvast bedankt. |
Ga een test halen. Dan weet je het zeker.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar denk er niet te veel aan, want er te veel mee bezig zijn houdt de menstruatie ook uit.. succes! lotte |
Citaat:
|
Citaat:
ik zou zeggen koop snel een test... |
Citaat:
|
volgens mij moet je idd eerst wachten tot de dag dat je ongesteld zou moeten worden... dat staat ook aangegeven in de gebruiksaanwijzing van zo'n test volgens mij
|
Citaat:
Waarom denken mensen nooit is na voordat ze iets doen.... of denken mensen niet meer na als ze erg geil zijn.... |
Als ik jou was zou ik, test of geen test, maar gewoon heel snel de dokter bellen en zeggen wat er gebeurd is en vragen of-ie een recept voor de morning after pil naar je apotheek wil faxen en dan snel naar de apotheek om die pil op te halen.
Daarna kun je voor de zekerheid alsnog een test doen. |
Citaat:
dan is het al te laatvolgens mij. (het is nu 3 dagen geleden) Ik ga wachten tot ik ongesteld word (of niet) en dan een test halen. Nouja die test haal ik vandaag maar dan heb ik hem al vast. en ik weet heus wel dat sex zonder condoom of de pil erg dom is, en dat het stom is om te zeggen dat het op dat moment niet uitmaakte maar het is gebeurd (en het gebeurt zeker niet nog een keer) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02. |