![]() |
Beste song aller tijden
wat is volgens jou de beste song aller tijden??? En waarom?
|
Alles op de melodie van 'Daar in dat kleine cafe...'. :cool:
|
die zijn er zoveel :eek:
|
muziek? :rolleyes:
cass vs slide - perception vanwege de opbouw, de energie, het schijnbare oneindige en het feit dat het nummer me nog steeds niet verveelt. |
Het nieuwe BurnWood punk nummer Looking like you - Alan Baxter :D
|
Citaat:
|
pff geen idee...
|
Bryan Adams - Everything I do :o
|
Citaat:
Dat nummer is gewoon perfect, iets anders valt er niet van te zeggen :) |
Citaat:
|
deze gaat naar muziek.
|
erm, paradise by the dashboard light van meat loaf, total eclipse of the heart van bonnie tyler, disarm van the smashing pumpkins, ik kan niet kiezen, der zijn der nog véél méér die ik megafantastisch vind :)
|
Lagwagon - Smile..
T eerste nummer wak van lagwagon downde.. en blijft tog nog altijd t fetste vinik.. kweetnieegtwrom |
MetallicA - Fade To Black
mijn nummer |
Rem Savarem-Sound Life van de trigun soundtrack.. wel de japanse versie natuurlijk!
|
Master of puppets
Offtopic: Metallica en/of Dream Theater liefhebbers: http://www.mikeportnoy.com/bday/dtmop.wmv een bootleg van Puppetz, gespeeld door DT.. errug koewel |
queen - bohemian rhapsody
metallica- master of puppets |
Metallica - Fade To Black
helemaal grijs gedraaid |
uhm let there be rock - AC/DC & get back van the Beatles
maar 't wisseld nogal bij mij |
alles van metallica
|
Er zijn vele goede nummers tuurlijk,veel echte goede rocknummers komen uit de jaren 70 zoals Stairway to heaven,Child In time,Bohemian Rapsody en zo.
Echt kiezen is gewon moeilijk. Op moment kies ik van de liedjes die ooit op single zijn uitgebracht voor Ice Queen van Within Temptation |
ERG moeilijk...
Maar dan vote ik toch voor een band in plaats van liedje Nirvana en Metallica hebben de beste muziek |
MOTORBREATH - METALLICA
is er een ander nummer dat je 18 keer op een CD kan zetten en dan met repeat kan afluisteren zonder dat je, na 20 keer de CD te hebben gehoord, denkt: "nu gaat ik wat anders opzetten" ? It's how i live my life. |
mobb deep - survival of the fittest !!!
|
Precies, er zijn zo véél goede nummers dat 't moeilijk is om te kiezen, en als je er een hebt, en 'm grijsdraait, gaat-ie vervelen en komt 'r 'n ander favoriet nummer :)
Maar anders is 't beste nummer aller tijden (op dit moment ;)), 'Nobody Told Me', van John Lennon. |
Citaat:
|
the decline NOFX
|
Celtic Frost - Sorrows of the moon,
Toevallig vond ik eerder Therion - Sorrows of the moon het beste nummer, is moeilijk uit te leggen. Maar toen ik er achter kwam, dat het een cover was moest ik het origineel ook horen. En sindsdien ben ik er verslaafd aan :-) Het reflecteerd hoe ik ben volgensmij |
Air - All I Need
Deftones - My Own Summer/Passenger Silverchair - Untitled Coldplay - Shiver Tool - H. Incubus - Just A Phase Massive Attack - Mezzanine Portishead - Mysterons Nirvana - Heartshaped Box/In Bloom A Perfect Circle - 3 Libras iets in deze richting.. |
Guns 'n Roses- November Rain
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Queen - Bohemian Rhapsody
Live - Lightning Crashes U2 - One Muse - Unintended George Michael - Father Figure |
Citaat:
maarja het was inderdaad nogal een respectloze reply van kirk |
Citaat:
luister maar is goed naar H., push it, Aenima,... |
Citaat:
wanneer leren mensen nou eens een mening van een ander te respecteren.. :rolleyes: |
Sorry, maar ik vind (MIJN mening!) het wat onnozel om 1 bepald liedje te verklaren tot beste song aller tijden.
|
En dat valt wel weer te merken... iedreen pleurt er meteen een stuk of 10 liedjes op.
|
Citaat:
|
Queen - Bohemian Rhapsody
Guns n' Roses - November Rain Bon Jovi - Always Brian Adams - Summer of '69 http://www.egri.co.uk/smileys/band.gif |
Self Esteem
November Rain Sweet Child 'O Mine Smells like Teen Spirit Come Out And Play All I want Gone Away My Michelle (vind ik iig goeie numm0rz :P) |
geen idee
|
Citaat:
(kan een lied met dezelfde titel zijn hoor) |
Citaat:
ok sorry, oprechte excuses... misschien had ik moeten zeggen "het is niet mijn smaak" ok? Nog ff over die smaak (waarvan ce-el-wan zei dat die bekrompen is): ik luister ongeveer elke soort muziek (op R&B en pop na), van Satriani tot Motorhead en van Led Zeppelin tot Mylene Farmer (Wie?). |
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind denk ik Silverchair- Untitled het mooiste nummer ooit... verder nog erg mooie nummers: Guns N Roses- November Rain Within temptation- Restless Lacuna Coil- Falling Again Bon Jovi- Always Radiohead- Creep zucht.....:) |
lemon tree van fool's garden
omdat het een super lied is!!!! :rolleyes: |
http://www.egri.co.uk/smileys/band.gif [/B][/QUOTE]
radiohead - paranoid android radiohead - street spirit radiohead - fake plastic trees radiohead - Creep radiohead - Karma police Metallica - one Deus - hotellounge Tool - stinkfist Tool - sober Tool - Aenima The cure - A forest Pearl jam - black Pearl jam - Alive Pearl jam - Jeremy Smashing Pumpkins - bullet with buterfly wings Smashing Pumpkins - Disarm Smashing Pumpkins - Tonight tonight Smashing Pumpkins - 1979 Rage against the machine - killing in the name of Led zeppelin - Stairway the heaven Nirvana - smells like teen spririt Nirvana - lithium Live - Lighting Crashes Live - I alone The verve - bittersweet symphony The verve - the drugs don't work The Doors - The End Ik denk dat je zo wel het beste hebt van de afgelopen eeuw :D |
NOFX - The Decline
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:38. |