![]() |
Nieuwe single Party Animals
De Amsterdamse happy-hardcore-legendes presenteerden gisteren bij Mental Theo's BounZzZ hun nieuwe single, Life is Short. Wat vinden we van het plaatje?
|
:eek: downloaduh!
|
Ik vind 'em vet!
Als het 'come on, come on' je bekend in de oren klinkt, dat kan. Het zit ook bijvoorbeeld in Discipline - Come On. |
van het weekend nog live gezien :D
|
Ik vind hem echt serieus vet :D ik wilde gisteravond na te hebben gekeken in een zatte bui nog een topic openen over Bounzzz, maar ik vind het in ieder geval echt een meesterlijke zet.
Mental Theo zegt tenminste waar het op staat - 'er is al genoeg van die slaapverwekkende R&B op TV' - en het is gewoon echt mooi om te zien dat de muziek van de Party Animals nog steeds aanslaat, na tien jaar. Dat is immers wel de muziek waar mijn generatie mee is opgegroeid. |
Citaat:
Ik heb em nog niet gehoord, maar ik ben benieuwd :) jeugdsentiment :*) |
Life Is Short
C`mon, c`mon! C`mon, c`mon! A little louder C`mon, c`mon, c`mon! C`mon, c`mon! To the beat now C`mon, c`mon! Keep it going now C`mon, c`mon, c`mon! I said: C`mon! (7 x) C`mon! (7 x) Come on: Come on down, come on down Pump it: Pumpin` da sound, pumpin` da sound Show me: Show me what you got Take it: Take it to the top... Come on: Show me what you got Come on: Take it to the top Come on: Let me hear hear you scream Come on: Like a sex machine... Scream if you want more! (C`mon, c`mon) Scream if you want more!!! (C`mon, c`mon) Are you ready for an encore? (C`mon, c`mon) Get ready for the encore! (C`mon, c`mon, c`mon) C`mon! (7 x) C`mon! (7 x) C`mon! (7 x) C`mon! (7 x) We don`t care If it`s wrong or if it`s right We do it every day And we do it all night From the door to the floor From the floor to the door We did it once before Now we`re back for more! And it goes like this... Like the one, the two, the... You can live You can die Ain`t no time To wonder why Life is short! (C`mon, c`mon) Life is short! (C`mon, c`mon, c`mon) |
Vette tekst!
|
Super nummer. :D
|
Citaat:
|
whaha wat een slechte tekst net zo slecht als die van Discipline.
maarja ik had niks anders verwacht van die achtelijke happy hardcore gabbers :p |
Haha is dat nummer dan ook gewoon happy hardcore?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Andere tips:
- Have You Ever Been Mellow - Aquarius - Atomic - My Way (Frank Sinatra cover!) |
Volgens mij is alleen have you ever been mellow geen cover van dat lijstje?
|
hawaii 5-0
|
Ze waren zeer vet bij de opening van de keiweek :D
|
waar is die ouwe party animal met dat hele lange haar en die HEEEELE GROTE BRIL gebleven? die was cool...
|
Citaat:
En het is idd Hava Naquila. |
Citaat:
Die grote opblaashamers met MOKUM erop, die waren pas vet :D |
Citaat:
|
hijs leuk :D(y)
|
had pas een stuk over gelezen. Er zijn er om precies te zijn 2 members er uit. Zijn van die jongere knaapies voor gekomen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Weet iemand wie er precies uit zijn dan? |
Citaat:
btw 21 november komt de volgende single uit. |
De mini animals? waren die er toen ook?
|
Citaat:
schaam je dat je dat nie weet :nono: |
Of flamman of abraxas was weer de neef van iemand die ik kende. Woohoo.
|
Citaat:
Maar over tien jaar zullen mensen herinneringen ophalen aan hun jeugd gekleurd door Beyoncé & co..... :s |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Mental Theo is béétje jammer.
Ik vond vroeger Aquarius heel mooi, de rest minder, het was en is niet echt mijn muziek. |
Citaat:
Omg ik schaam me dat ik dit onthouden heb :o |
ze treden gereglt hier bij ons in de buurt op
en ik vind ut altijd erg leuk, en dat nieuwe plaatje is ook wel grappig :) |
ik kan m maar niet downloaden :( ik heb 3 singles van ze (joost, teruggeven!) (y)
|
hmm ik vind m niet heel geweldig... maar wel grappig :)
|
Nog niet gezien, maar tis wel jeugdsentiment.
|
Citaat:
|
Weet iemand wat de titel is van het nummer dat voorheen bekend stond als een laatste single? Dat was destijds een van de weinige Party Animal nummers die ik wel kon waarderen.
|
Citaat:
|
En theo is de shit (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En idd, 21 november nieuwe Party Animals single :evil: |
[QUOTE]nare man schreef op 15-10-2003 @ 15:18:
[B]Nee, maar het doet mij wel goed om dat nu weer terug te zien. Beter dan al die kansloze *&$-shit die alleen maar gaat over 'yeah nigga yeah bitch'. Weg ermee.(n) Ja, idd! De teksten uit happy hardcore e.d GAAN tenminste nog ergens over :D :rolleyes: Hehe, maar ben het wel met je eens hoor, ben blij hier te zien dat ik niet de enige ben die af en toe flink de schijt heeft van R&B....maar of ik happy hardcore nou terug wil zien in de hitlijsten :s ... |
jeeeeuuuuj partyanimals.....hakkuh flippuh ijluh....nee nog niet gehoort de nieuwste...ik down wel ff....
|
nee, ik vind ze fout.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25. |