![]() |
Beffen geil?
om te voelen zeker. Maar ook om te doen? (Bij gewoon schone meisjes natuurlijk :rolleyes: !!!)
|
Hell yeah :) Verder een beetje een loos topic, veel meer dan ja of nee kun je hier ook niet op anwoorden ben ik bang.
|
ik ben dan een vrouw en ontvang het alleen maar ik vind het ontzettend lekker en onwijs geil om te krijgen!
|
Ik ben dus echt het enige meisje die er niets aan vind he :(
|
Citaat:
|
ja
|
Citaat:
Ik vind het echt niks, ik word altijd gedwongen ernaar te kijken, en dan zie je zo'n hoofdje met haartjes tussen je benen verdwijnen, ik zie liever gewoon het gezicht :) Verder voelt het alsof je een natte washand ertegen houdt (n) |
Citaat:
zekerweten :D :eek: hupza gawoon dr lekker laten genieten ik vermaak me daar wel :D |
Mijn vriendje vindt het wel geil om te doen, alleen hij mag het niet zo vaak doen...
Ik weet niet ik vind het opzich wel lekker voelen hoor, alleen ik vind het zo'n ranzig idee... niet dat ik vies ben van mezelf, of wat dan ook, maar ik weet niet... en ook zoenen na het beffen dat vind ik echt ranzig... dan heb ik echt van die smaak kan ik me vriendje niet aandoen! Maar goed hij wil het wel heel graag doen, misschien moet ik het binnekort maar weer eens toelaten. |
Citaat:
|
Citaat:
Jullie vinden het allebei lekker zie ik al! |
En ja, ik doe het maar al te graag. Gewoon een geil idee om het ook te doen !
|
Citaat:
|
Hell yeah!
Om eerlijk te zijn doet hij dat ongeveer even vaak als dat we 'het' doen. Volgens mij heb ik ontzettend geluk gehad!!!!!! |
Citaat:
Op de een of andere manier zit er niet genoeg druk achter ofzo, ik weet het ook niet :) |
Citaat:
Nee, het lijkt mij vrij normaal. Alleen even derop en derover is niet mijn idee van een complete vrijpartij. |
Ja, uiteraard. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn vriend zoent mij wel eens als hij me heeft gebeft, ik proef geen verschil eigenlijk. Ook geen rare geurtjes of dergelijke :)
|
Mijn vriend vindt het wel erg leuk ja; als hij eenmaal een tijdje bezig is dan vindt hij het leuker om te doen dan ik om te krijgen :P.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, bijzonder lekker vind ik het niet om te doen. Geil is het natuurlijk wel, maar ik lik liever aan een ijsje.
|
Zolang ze daar geen haar heeft en een betje schoon is lijkt het me leuk
|
Mij lijkt het wel geil... maar eerst natuurlijk een goede douchepartij om het daar goed schoon te wassen :p :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga echt niet bij alle sexuele handelingen wat ik verricht me douchen ofzo en zij ook niet, als je dan perse zo steriel mogelijk wil zijn kun je net zo goed mondkapjes opdoen en handschoentjes aan en misschien wel een wit pak wat radioactieve straling buiten houdt :s
|
Je hoeft echt niet per se steriel te zijn, maar er is een verschil tussen gewoon normale lichaamsgeuren en -sappen en echt onhygiënische aangelegenheden.
Overigens vind ik het zelf ook geil, net als zo ongeveer elke man denk ik. Maar de smaak op zich vind ik echt niet fantastisch. Ik bedoel, ik zou echt niet een glas kutvocht willen drinken als ik niet geil was. Het is de combinatie van smaak, opwinding en gevoel aan je tong die het lekker maakt. Niet de smaak sec. |
Citaat:
Ik vind niet dat èlke keer dat je vrijt er ook orale seks bij hoort. Zonder kan ook heel leuk/lekker zijn. Maar ik neem aan dat ik je daar niks nieuws mee vertel ;). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En hoe schoon een meisje ook is je hebt altijd wel een soort van 'geurtje' daar. Niet dat het stinkt ofzo hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het idee vind ik eigenlijk niet geweldig, het voelt wel heel fijn... En aangezien mijn vriend het uit zichzelf doet, zal hij het ook niet heel erg vinden... :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb er volgens mij een gevonden met een orale fixatie :o Verder klaag ik niet hoor :P Hij vind het gewoon echt leuk :D |
Citaat:
*hoest* *kuch* Gatver! Wil je dat laten?! |
Ik heb er nooit echt van kunnen genieten, op de een of andere manier voel ik me gewoon opgelaten en wat te geremd om echt helemaal los te laten.
Soms is het ook te 'kriebelig' en heb ik er liever wat meer druk bij, en dan doe ik die arme gozer een tongverlamming aan... :D Maar misschien komt het ooit nog. Heb tot nu toe zoiets van... <kijkt omlaag> <grijpt 'm bij z'n haren> "hou daar maar mee op, kom hier, ik wil _nu_ geneukt worden". Niet omdat dat beffen me nou bijzonder opwind, maar omdat de sex zelf gewoon lekkerder voelt en me meer opwind. |
hm vind et heerlijk als et bij me gedaan wordt! hij weet ook precies wat ie moet doen en anders geef ik em wel wat aanwijzingen ;)
om te doen vind ik ook heerlijk! maar dat vind ik sowieso bij orale sex, omdat je dan heerlijk kunt plagen en je alle 'macht' hebt ;) kortom: heerlijk! |
Ik vind het zeker geil en geweldig lekker om te onvangen.. en je kan me er zeer geil me krijgen :D
Vroeger heb ik wel eens wat ge-expirimenteerd met meisjes en vond het niet super geil om et doen.. Het is gewoon leuk dat de ontvanger geniet net zoals bij pijpen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat ik wel ooit eens vervelend heb gevonden was een meisje dat heel veelvuldig Lactacyd gebruikte om het extra 'schoon' te krijgen, ik had toen echt het idee dat ik een stuk zeep aan het likken was :( |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:03. |