![]() |
Anti-Flags Terror State
Terror State dus, de nieuwe cd die op 21 oktober uitkomt.
http://www.anti-flag.com/terror hier kun je 2 nummers van de cd beluisteren, het 2e nummer, Turncoat, kun je hier (legaal) downloaden: http://www.fatwreck.com/empee/50165.mp3. Terwijl het 1e nummer wel een stuk gafer is eigenlijk :) Wat denken jullie ervan :) |
Wel twee totaal verschillende nummers, tweede is echt richting de blinkachtigen enzo en die eerste is wat bruter.. ik vind het melodietje van die tweede wel leuk maar ik hoop niet dat de hele cd die kant op gaat.. dat gaat me dan toch net te ver..
|
Hoort dit niet in het tip-topic? :rolleyes:
Ik heb het in het algemeen niet zo op Anti-Flag, maar het eerste stuk van dat nummer op de site klinkt wel aardig (wel lekker origineel ingesprongen op de hardcore hype :rolleyes: ). Het intro van Turncoat is ook wel aardig, maar de vocals en refreinen staan me niet echt aan. Ik ga de cd waarschijnlijk niet kopen. |
Citaat:
:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Aanraders: nummers Seattle was a riot en Kill the rich :p |
die oudere nummers van ze klinken zeker niet zo als het 1e nummer van die site, dit is wel vet, 2e nummer vink nix
hou niet zo van zijn vocals, als hij clean zingt |
Hardcorehype? hahaha het moet niet veel gekker worden.
|
het is toch punkrock of wat?
en wat is de hc hype op dit moment dan? |
Citaat:
Ik heb het natuurlijk niet over de echte hardcorescene. |
ach wat is echt natuurlijk
maar ok het zal wel voor mij is hardcore altijd de hype :P |
Kwam ik toevallig tegen in de lijst met dagelijkse releases, dus via uw favoriete kanaal verkrijgbaar :P
Anti-Flag-The_Terror_State-Retail-2003-REP |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
woensdag darlington baasje! |
originele naam :rolleyes:
|
Citaat:
|
Hmm..er is 1 nummer toegevoegd op de site (meteen het 1e nummer). Klinkt weer heel anders dan de andere 2, lekker afwisselend :D
|
1e liedje klinkt zeer goed. (y)
2e liedje vindk wat minder.. maar hun vorige muziek was meestal wel vet.. :) |
vet zeg, als de hele cd zo is koop k m wel :)
|
Citaat:
|
Die eerste shit tot en met A new kind of army vind ik wel ok. Met A new kind of army als beste werk. Daarna begon t in te zakken. Te geproduceerd. Te ziek van de politieke boodschap(goed voorbeeld hoe t niet moet). Hoewel ik respect heb voor t aan de man brengen van politiek/bepaalde issues aan pubers.
|
Citaat:
|
Al is t er maar 1 he.
|
true
|
Ik moest daar even om lachen.
DIe lui hebben toch ook een platenlabel A-F Records? Inhuman en Much the same zitten daar toch op? |
Waar moest je om lachen friso?
|
Citaat:
|
anti-flag is cool! kweenie hoe de cd klinkt zal es gaan luistere
|
de nieuwe cd klinkt nogal slapjes vind ik. zit totaal geen power in, en hij zingt ook erg soft.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34. |