![]() |
de drie dwaze dagen
die waren al weer een tijdje terug...
maar wie is er naar toe geweest? Ben je de bijenkorf meteen weer uitgevlucht? Of heb je vanaf half 9 al voor de deur staan wachten? |
Ik ben niet geweest, te druk eigenlijk, en ik had geen zin en ik had niks nodig :)
|
M'n moeder is geweest. Ze is met tassen vol teruggekomen. Allemaal leuke dingen, die nu veel goedkoper waren.
Ze was er geloof ik om negen uur, en toen was het al hartstikke druk. Lange rijen voor de kassa's enz. Sommige dingen waren na een uur al uitverkocht, terwijl ze er best veel van hadden ingekocht. |
Ik ben daar nog nooit geweest.
Hoewel een door stad en land bekend dkny vest natuurlijk een goede reden is. :rolleyes: |
was er eventjes, werd toen knettergek en moest afgevoerd worden...
|
Ik ben er geweest, in Amsterdam, maar ik was er niet speciaal voor de Drie Dwaze Dagen. Ik ging eigenlijk zoeken naar leuke schoenen/jas/broek/rokjes etc. maar ik heb niks kunnen vinden dus ben ik wanhopig aan het einde van de dag de Bijenkorf ingelopen.
Ik schrok me rot:D Wat een drukte zeg :eek:. Maar goed, ik heb wel een prachtig zwart Benneton pak gekocht (wat overigens niet afgeprijsd was) nadat ik een halfuur heb moeten wachten op een vrij pashokje :o |
Ik ben er niet geweest, had op dat moment ook echt geen geld te besteden. (weet trouwens niet of ik anders wel was geweest hoor)
|
Ik heb alleen de folders bekeken. Er stond niks bij wat ik graag wilde hebben, ben dus maar niet gegaan.
|
ik had geen tijd, maar anders was ik wel even langsgewipt
|
ben er even binnengeweest, me kapot geërgerd, een overhemd ergens vandaan geplukt dat me wel aardig leek (hoef je tenminste ook niet te passen) en een kwartier in de rij gestaan om het af te rekenen.
|
ik ben er zaterdag geweest en heb mn mama gedwongen iedere dag te gaan. en ze kwam met tassen vol terug...
het enigste nadeel was dat de gameboy in eindhoven al binnen 5min was uitverkocht...gvd.. :mad: ik vind de 3 dwaze dagen leuk :) |
Citaat:
|
ik durfde niet meer nadat mensen de deur bij de bijenkorf in maastricht eruit hadden geduwt:o
|
ik ben binnen geweest, had niks nodig maar ik heb verschrikkelijk gelachen. Wat mensen al neit doen om een beetje minder te betalen. Mensen met 6 tassen die naar buiten kwamen en helemaal tevreden keken. Geweldig gewoon.
|
Nee nooit geweest en ook niet van plan.
Kijk wel uit zeg, heb een hekel aan drukte en hebberige graaiende koopjesjagers :| |
mmm.... ik had niks bijzonders nodig... en daar was niks bijzonders dus ik heb me wel aardig vermaakt
|
ik ben er niet geweest.... kom daar zoizo al nooit...
|
Citaat:
Ik ben wel geweest, moest wat voor mijn moeder kopen... Ze hebben ook heel sneaky niet afgeprijsde en afgeprijde dingen door elkaar gedaan zodat het nóg meer lijkt :nono: Het is echt gestoord dat 20 volwassen vrouwen schaamteloos als een idioot in een bak heen staan te graaien... |
Zoveel goedkoper was het toch allemaal niet? :confused:
Nouja, ben heel even binnen gelopen (A'dam) heb er een kwartier over gedaan om naar de 4e verdieping te komen om voor dvd's te kijken, waar k uiteindelijk nog niks kon vinden. En nog even over de kledingafdeling gelopen, maar wat een regelrechte ramp (n) |
Citaat:
|
Citaat:
wat een gefrustreerde mutsen liepen er trouwens rond, pff |
Vorig jaar wel geweest, paar wollen truien gekocht die een erg goeie pasvorm hadden, voor maar 20 euro per stuk.
|
Citaat:
|
Ik had niet echt wat nodig, ik had misschien nog wel een broek of een shirtje kunnen kopen, maja.
Ik ben wel 2 van die 3 dagen in Amsterdam geweest, maar ben toch niet gegaan, op de DDDagen moet je niet in de Bijenkorf zijn als je er toch niks speciaals wilt gaan kopen. |
ja ben geweest, na 2 minuten weer weggegaan het leek wel graaien voor een euro :mad:
Lyle & Scott truien toevallig nare? mn broer heeft daar net ook 2 van gekocht bij de DDD. |
Ik ben toevallig even de bijenkorf ingelopen toen. Damn, wat een drukte, wel leuk die Burberry barbie.
|
Citaat:
|
Ik ging even panty's, maillots en handschoentjes kijken maar heb mijn doel niet weten te bereiken. Ik werd er uit gezet omdat ik een appel aan het eten was. :|
|
Ben er 2 keer geweest. Donderdag en vrijdag. Gewoon naar school, ff checken of ze nog wat hadden.
De drukte sprak me niet echt aan, maar ach. Daar sla ik me wel doorheen. Een bordeauxrood Hugo Boss-vest gekocht. |
De Dolle Dagen gingen om 8 uur open. Ik fiets altijd vlak langs het winkelcentrum naar school, en toen zag ik om half negen al twee "nette" mevrouwen (bontjassen+hoedjes) inclusief 4 volle tassen :D
Vrijdags ben ik er zelf heel even geweest, veel te druk, en nog steeds niet echt goedkoop vind ik :o |
Ik heb de bijenkorf wijs ontweken. :D
|
Citaat:
|
ben er wel geweest... linea recta naar de chill out om te kijken of er nog goed vinyl te krijgen was.. en wat lounge/club cd'tjes... maar ik was weer eens veel te laat (n)
|
Ik ben er geweest, was toch in de stad en ben even naar binnengelopen, Geweldige panty aanbiedingen dus daar heb ik er heel wat van ingeslagen, en ik heb een kaasschaaf gekocht :)
|
Citaat:
grappig khad je toen niet gezien voortaan zla ik je wel ff groeten als ik je zie :) |
hmm nooit van gehoord :confused:
Woon dan ook ver van een bijenkorf. Het klinkt uhm leuk |
Oh god ik vind het verschrikkelijk maar ik vind het altijd verschrikkelijk om te winkelen als het druk is. Ga altijd 's ochtends vroeg doordeweeks. Van drukke winkels krijg ik echt mensenvrees en -haat.
|
ik ben er geweest rond een uur of half 11, nou wat een domper was dat... Allemaal VIVA-vrouwen en overhoop gegooide stellingen :|
Op de herenafdeling waren trouwens bijna geen aanbiedingen (n) |
Nee niet geweest. had er ook niet tussen willen staan, ald ie (wijfen) mensen die zo nodig kleren kopen omdat het goedkoper is. mja rare drukte. kind uit mn klas bleef er zelfs voor thuis om er heen te gaan :nono:
|
ja. 2 keer heen geweest. Eerste keer gewoon om te kijken. Toen vest en tshirt gekocht. 2e keer kwam ik er toevallig langs, toen een sjaal gekocht.
|
Citaat:
|
ben niet geweest omdat ik op donderdag en vrijdag niet kon, en op zaterdag meestal de leukste dingen al uitverkocht zijn.
|
Citaat:
|
Ik ben er niet heengeweest, omdat ik het sowieso afschuwelijk vind. Het is dit jaar ook compleet langs me heengegaan. Ik vind meestal toch niet dat ze de leukste dingen in de aanbieding gooien, het is ontzettend vol en ze hangen inderdaad heel sneaky de niet-afgeprijsde artikelen er tussenin. Nee, een paar jaar geleden hadden ze een simpel Replay-shirtje waar groot Replay op stond en voor zoiets ga ik toch echt niet uren in de rij staan.
|
Citaat:
Idd het is maar triest hoor (n) |
Drukte. Puke.
|
Citaat:
|
Wist niet dat het was maar als ik dat zo hoor heb ik niets gemist..
|
Ghehehe. Die aanbieding met de gameboy's - in A'veen waren ze binnen de eerste tien minuten helemaal uitverkocht. En nou werk ik toevallig bij de Intertoys op vijf minuten loopafstand van de Bijenkorf. >:] Die dag waren we onze hele lading kwijt, voor 50 euro duurder dan bij de Bijenkorf. Ik een een vriend van me zijn er later nog heel kinderachtig langsgeweest om het ze in te wrijven. >:]
Voor de rest heb ik er vrij weinig van gemerkt. Winkelen als het druk is is meestal toch maar kut, en zo veel leuke dingen hebben ze er ook weer niet. Daarbij ben ik maar een klein zielig minimum-loon-scholiertje, dus ik kom sowieso vrijwel nooit in de Bijenkorf. |
Nee, helaas geen mogelijkheid gehad om daar naartoe te gaan.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:36. |