![]() |
wie van s.com doet er mee met idols?
ik niet, maar wie wel?!?!
|
Wanneer begint dat circus weer?
ontopic: Ik doe niet mee (dat doe ik NL niet aan) |
doe nie mee..
|
Citaat:
|
Ron (rebirth of cool) heeft geloof ik meegedaan met een van de audities.
|
Ik niet.
|
Nee, dat is echt niets voor mij. :o
|
we hebben wel een echte idols-star op dit forum!
moonboy (y) :o |
Ja
en ik ben door :cool: (y) |
Ja, doet die kerel mee? :cool:
|
Citaat:
wat zo ontzettend kewl!!! in welke ronde zit je nu? |
Citaat:
maar ik doe niet mee aan idols hoor,ik ga het wel kijken :) |
Ik ben gelukkig niet zo'n kansloos wanhopig figuur dat zijn/haar ego probeert op te krikken door mee te doen aan een kansloos programma waarvan de laatste winnar een talentloze domme profiteur is.
|
Citaat:
|
Ik heb hierow een artiestennaam, duidelijk dus dat ik meedoe ;)
In "Flat Beat" hoor je die mooie hoge stem alleen niet! :D;) |
ik niet
|
Citaat:
In het eerste geval: proficiat! In het tweede geval: ik zal je waarschijnlijk even hard als de rest uit gaan lachen :D |
Citaat:
En wat zeiden ze allemaal? |
Citaat:
|
Ik speel dan wel Vincent II op de boer'n klompen. :cool: Zingen kan ik al net zo min als hem dus dat komt goed (y)
|
Citaat:
Ik pleeg liever zelfmoord dan dat ik aan Idols mee doe. |
Citaat:
|
Citaat:
bullshitstelling natuurlijk |
Ik ken wel iemand van scholierenforum die aan de audities heeft meegedaan. Hij is tot de beste 5% gekomen, daar is hij afgevallen. Maar weet niet of hij het leuk vindt als ik zijn naam hier ga noemen :)
|
Ik niet.
|
Citaat:
Daarom ook al Idols-star Hij was tot in de theater-ronde.. Ik doe niet mee :) |
IK IK
Althans.. Ik had me ingeschreven.. Alleen ik heb niet eens een brief ontvangen waarin stond dati k mocht meedoen aan de voorrondes? Bagger zeg.. :eek: :nono: |
Citaat:
|
whaha jah ik deed mee..de vorige keer...was kewl..maar een 2e keer?...neej dat niet :)
|
Citaat:
|
ik ben zowiso al een idol
|
Ik doe mee en ben door naar de tweede ronde (y)
Eigenlijk ben ik al de winnaar maar daar moeten jullie nog scheinheilig voor sms-en (y) |
Citaat:
Citaat:
Idols verbroederd ookal :D |
Ik zou wel mee willen doen. Als het live was.
Dan loop je dat hokje in en dan ga je die jury helemaal kort en klein slaan, mwoahahahah :evil: Goed, willen degenen die mee gaan doen, hoe je dat kan doen, terwijl je nog enige vorm van zelfrespect hebt.. |
Citaat:
Tot hoever is ie gekomen als ie bij de laatste 5% zat, eigenlijk? |
Citaat:
On topic: nee, ik doe niet mee. Ik kan niet zingen en ik zie er niet uit, dus ik ben kansloos. |
Wie was moonboy dan?
Edit: Nee ik doe niet mee, men ik kan niet eens zingen :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Te laat. :(
|
whee, las vandaag brief dat ik 25 okt aan de bak mag, waarschijnlijk moet ik alleen maar lachen want ik had me een x in een dronken bui ingeschreven, maar goed.. kdenk dat ik wel ff heenga, misschien heb ik nog verborgen zangtalanten ook (vast niet maar goed)......... :D
|
Iedereen loopt trouwens wel heel erg tegen dat hele Idols-gebeuren aan te kicken zeg. Eerst was 't helemaal geweldig en bleven we er voor thuis, nu wordt het gewoon uitgekotst.
Ik doe niet mee, Teunster volgens mij wel.. |
Ik ken mijn eigen talenten, of ik dit geval iets toepasselijker: het gebrek aan talent. Ik kan niet zingen en zelfs als kon ik zingen zou ik niet meedoen aan Idols. Ik hou er niet zo van om in de belangstelling te staan.
Wanneer begint het eigenlijk weer? |
Evito zou meedoen met mijn scholieren.com lied :o
|
Citaat:
Er zitten hier best veel mensen die het niet echt wat vonden de eerste keer. |
Citaat:
|
ik doe niet mee. k ben ten 1e te jong en ten 2e kan k niet zingen en dan zie k er ook nog is niet uit.... alles tegen dus.
wel iemand uit de klas van een vriendin van me doet mee en die gast is ook best lelijk maar hij kan wel zingen volges haar dus.... |
Citaat:
|
iedereen die mee doet met idols : suc-6!
ik zelf doe niet mee, ik kan niet zingen |
Citaat:
Ik vind het gewoon nog leuk en ik ga weer kijken puh :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:25. |