![]() |
Metamorfose
Metamorfose
Onzichtbaar In het binnenste Van mijn ziel Is de verandering Als een waterval Klaterend Door de diepten Van mijn geest Rolt de cirkel Door en door Onveranderbaar Niets wat ik kan doen Zelfkennis als schakel Is de benodigde link Die hier ontbreekt Iedereen Maakt dit mee Komt op dit punt Van de metamorfose Naar volwassenheid © Copyrighted Mithhuanion Services 14-10-03® Commentaar en eventuele verbeteringen zijn welkom. |
Dit is iets wat ik had kunnen schrijven ;) ik herken er iets van mijn stijl in :p
Maar goed, commentaar :) De derde strofe loopt naar mijn mening niet lekker, maar het einde is dan weer heel erg goed! |
Oeps... die is een beetje verkeerd ja... :(
Hmm verkeerd overgetypt uit mn kladblokje dus.. ff verbeteren. |
Ik vind het een erg goed gedicht! Mooie schrijfstijl en een hele goede verwoording! Het leest heel rustig, maar goed door. Ik vind dat je schrijfstijl er voor zorgt dat het ritme regelmatig is; de lezer leest het gedicht vanzelf in het goede ritme heb ik het idee, of er nu wat meer lettergrepen of wat minder in een bepaalde zin zitten. Ik heb eigenlijk geen verbeteringen, ik vind het een goed gedicht met een goed gekozen titel!
|
Ja het was weer zo'n 'gedwongen' gedicht.. Nu moest ik het van mezelf schrijven, hoewel ik geen speciale inspiratie voelde ofzow... Maar het bleek best goed uit te pakken ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:23. |