![]() |
Knipafval Roken...
Jo, ik gebruik ipv shag nu knipafval en et is best lekker. Ik knip de bladeren gwoon in stukjes en laat et drogen. Mijn vraag is of et slechter is dan shag? , en anders of het beter zou zijn :)
THC-THX :evil: |
of maak er gewoon wietboter van en vries t in, kun je nog vele spaceckaes van bakken
hehehehehe :cool: |
Geen nicotine natuurlijk, maar er komt wel teer bij vrij.
|
...kunt ook gedroogde brandnetels roken...
|
Citaat:
|
je krijgt er een lachkick van
omdat je naderhand denkt: wtf, ik heb brandnetels gerookt?!?! hilarious! :D |
Citaat:
|
serieus? ik maak er gewoon thee van.
|
Ik had ook thee van bladere gezet werd er niet stoned van maar wel ontiegelijk moe. :(
|
Citaat:
|
je kunt die blaadjes beter bewaren voor ice van te maken.
zeefje kopen blaadjs laten invriezen en heb je wat om te roken |
Citaat:
je kan er ook melk van maken, das ook wel.. lekker in combinatie met cacao. :) Offtopic: zouden docenten ook brownies willen? :o :D |
Citaat:
op school willen er altijd wel mensen vorig jaar tijdens natuurkunde was t altijd weer raak :evil: |
Offtopic:
Citaat:
|
ghehe goeie shit (y) :D
Heuh ik bedenk me opeens dat wij een leraar op school hadden die dealde. Zijn lerarenkoffertje zat helemaal vol met soft- en harddrugs en elke les ging ie verkopen. Nja daar kwamen ze natuurlijk achter...direct ontslagen... Hmm jammer dat dat voor mijn tijd was :p |
Citaat:
En dealende leraren :eek: das wel erg ehm...erg. :) |
benieuwd hoe die reageert...
|
Verslag uitbrengen, tuurlijk. Even kijken wanneer ik het het beste kan doen, in welke les. :o
Ik moet later natuurlijk wel het resultaat kunnen zien. :o :D |
Citaat:
|
Citaat:
Small Ice-O-Lator for 200 grms € 80.00 Medium Ice-O-Lator for 500 grams € 125.00 Large Ice-O-Lator for 1500 grams € 175.00 Over het algemeen hebben mensen hier maar enkele planten en dit levert niet veel knipafval op en dat maakt de prijs van zo'n zak wat te hoog. het beste is om vers knipafval te gebruiken, direct van de plant dus. http://www.pollinator.nl/icedoc.html |
mja, ik grind de blaadjes met vrij veel thc erop gwoon in een zeefje en rook dat op, met blad en al, werkt ook prima
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, zou er toch mee opletten, hoor. :nono:
Hier ergens in Vlaanderen, geloof ik, was er een café-uitbaatster die voor haar klanten een space cake had gebakken en uitgedeeld had in het café. Velen onder hen waren er misselijk en zo van. Het is uitgebreid in het nieuws gekomen. Ze heeft er denk ik een grote boete voor gekregen...mjah, ze had het dan ook niet meegedeeld aan de caféhangers dat het zó'n cake was. :D |
Wat ik doe, bouw een pure en blijf hard zuigen
Voor een niet-roker zuigt shag behoorlijk imo... |
Citaat:
|
offtopic maar nu je over leraars bezig bent. Ik heb vroeger zelf nog wiet gerookt met m'n opvoeder in het internaat waar ik zat. hij was ook leraar godsdienst en nu is hij zelf priester geworden. :D was echt een coole kerel. hij wist zelf al een hele tijd dat ik aan de harddrugs zat maar dat heeft hij altijd voor zichzelf gehouden. (y)
|
Citaat:
|
gewoon rokn die zooi!!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:23. |