![]() |
Best half life mod?
TF
CS DoD Ben ik nog een belangrijke vergeten? |
Snowars
|
Ik denk dat je geen waarzegger hoeft te zijn om de nummer 1 te kunnen raden.
|
cs
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
CS is slecht geworden naar mijn mening, ik ga voor DoD, die blijft gewoonweg leuk
|
Ik ben voor dod gegaan.
|
Veel dod!
|
dod
|
Citaat:
|
ik ben voor tf gegaan
|
CS, vanzelfsprekend
|
cs natuurlijk... :)
|
anders, nl: Spirit of Half-life . Maar dat komt natuurlijk omdat ik een mapper ben ;)
|
duidelijk dod
|
natural selections is ook wel een goeie
|
Ik zeg CS omdat ik 1.5 extreem goed vond en ik hoop houd dat ze van 1.6 nog iets redelijks maken (en anders CS2 :D)
|
Citaat:
|
stem: Anders
ik vind DoD opzich wel een goeie mod alleen Natural Selection vind ik de beste die ik ken ow pessimistje: je bent er zooooooo veel vergeten maarjah er zijn dan ook zat mods waarvan er maar 3 vaste servers draaien ofzo |
Cs, natuurlijk.
Moet wel zeggen dat ik DoD nooit echt lang gespeeld heb. En HL Worms natuurlijk :cool: Cs is niet slecht geworden, hoogstens wat realistischer (tot 1.5 iig). Over de kwaliteit van een aantal nieuwe mappen valt te twisten, maar bijv. inferno is d'r in 1.5 flink op vooruit gegaan. Natuurlijk zijn d'r wel gave maps verdwenen helaas, en kun je niet meer bunnyhoppen. Maargoed, dat laatste was ook een bug in de hele hl engine en heeft geen fuck met cs te maken. |
Over natural selection hoor ik ook steeds meer..wat is het eigenlijk?
|
Dat is dus ook weer zo'n soort RTSS (Real Time Strategy Shooter)
Je hebt 2 kanten: Marines en Aliens Bij de Marines is 1 persoon de "commander", deze kan gebouwen neerzetten die de Marines dan weer moeten bouwen.. de gebouwen zijn nodig om o.a. ammo te geven aan Marines en Weapon/Armor upgrades te researchen (Sommige gebouwen zijn ook nodig om sterkere wapens te "unlocken") Bij Aliens is er een Hive waar de Aliens respawnen.. je kan dan muteren naar een ander soort Alien (er zijn er 5 geloof ik?). De Gorge soort kan dan gebouwen neerzetten en bouwen, die ook weer nodig zijn voor bepaalde upgrades. Beide kanten kunnen ook turrets maken maar er zit natuurlijk verschil in Verschil tussen de zijdes is dat de Marines een gezamelijke resource hebben en de Aliens ieder voor zich. NS vind ik zelf ook zeer leuk om te spelen :P.. ik heb het alleen al zo vaak gedaan dat ik nu eens variatie nodig heb ;) de meeste tactieken worden te vaak gebruikt en als Marine ben je compleet afhankelijk van de commander (ik denk dat ik dan ook niet hoef te zeggen wat te gevolgen zijn wanneer deze commander een n00b is).. Maar toch vind ik DoD leuker, omdat ze daar meer aan hebben gewerkt en de gameplay toch steeds anders kan zijn.. je bent niet compleet afhankelijk van het "beste" wapen in de game.. bij elke gun is de kans groot dat 1 shot 1 kill is.. maar het mikken is niet altijd even makkelijk Heel leuk aan DoD vind ik dat je granaten (van jezelf of die van de tegenstander) op kan pakken wanneer ze al gegooid zijn en ze dan terug kan gooien (waardoor je soms meer dan 5 kills in 1 keer krijgt) |
Dod 1000000%
|
dod cker.!
|
Citaat:
GOH!, WAT EEN EENZAME HOOGTE........ :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
Citaat:
|
reverend heeft gelijk, dus SQUARE, niet te cool.
cs populairste internet game, ergo populairste half life mod. |
CounterStrike. :)
|
Citaat:
|
Snow wars :mad:
|
Natural Selection 2.0!!!
CS is ook wel dope... kan eigenlijk niet kiezen tussen die twee.. oh, en DoD is ook vet... er zijn er gewoon te veel :'( |
mij mening is toch naar cs gegaan! :)
|
Anders nl NS dat vindt ik dus wel de vetste gevolgd door DoD
|
Citaat:
|
Natural Selection.
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn stem gaat voor cs (y) . |
svencoop
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar kan ik DOD + bots die het doen halen/downloaden??
|
Citaat:
|
Dat is versie 1.0 daar draait sturmbot het niet op, jammer genoeg, .................
|
Citaat:
NS Ricochet (jaja bram :P) ESF Vampire Slayer Infiltrate DMC (Death Match Clasic) OppF Wanted FireArms Wanted zo, heb je er vast een paar, als je ff googled vind je er helemaal veel. EDIT: ga eens naar forum.counter-strike.nl ==> en kijk dan eens rond op mapping/coding en kijk maar eens hoeveel coders, mappers etc er worden gevraagd voor mods (95% gaat dood en vna de overgebleven wordt waarschijnlijk 50% nooit gespeeld ofzo maar het zijn allemaal mods) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36. |