![]() |
verdacht smsje uit de toekomst?!
ik kreeg vanmiddag op mn werk het volgende smsje:
Citaat:
Verzonden: 15 oktober 2003 17:48:59 vreemd, het is nu nog niet eens 17:48 en het smsje zelf... lijkt me nep he? staat niet eens bij welke dating service ik sta ook nergens ingeschreven natuurlijk wat is t dan? gespam op mn foon? ik heb maar niet gebeld zijn er nog meer mensen met dit soort shit? |
Spam inderdaad. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heb ik ook wel eens spam op m'n mobie gehad :|
En dat van die tijd, dat komt gewoon omdat de tijdklok van de zender niet juist staat. |
Gewoon niet op ingaan, joh. Slaat nergens op, gsm-spam.
|
Ik wist niet hoe ik het anders moest zeggen :bloos: :cool:
|
Heb ik ook wel eens gehad, als je dat nummer belt krijg je daarna weer een smsje waarin staat dat je weer moet bellen en het nummer intypen van degene van wie je denkt dat het is, enz... Beetje zinloos allemaal :|
|
Zeer duidelijk spam. :)
|
Citaat:
|
Wist je al dat niet in heel de wereld dezelfde tijd was? ;)
Daarbij is de tijd afhankelijk van de "computer" die de smsjes beheert, en niet de tijd die jij instelt op je PC, dus stel dat die "computer" verkeerd is ingesteld, dan kan je wel eens vreemde tijdstippen krijgen. |
Ze proberen je nieuwsgierigheid te triggeren.
|
he diezelfde heb ik ook ooit gehad, maar ik denk dat het nep is (ok overduidelijk) en ik denk dat wanneer je belt het je alleen maar geld kost, dus vooral niet op in gaan...
|
een alien probeert met je in contact te komen :D
|
Citaat:
|
nog geen last van gehad...zou het wel irritant vinden als ik ook van die spam smsjes zou gaan krijgen...
Straks vragen ze daarin om hulp en weet je niet meer wanneer het nu wel of niet echt is... :( Je schijnt trouwens ook van die 06 nummers te hebben, die als je ze belt, je geen waarschuwing krijgt over de kosten van het bellen naar dat nummer en de eigenaar van dat nummer gewoon 3euro per minuut kan vragen.... Was laatst iets over op het nieuws...volgens mij nummers die begonnen met 066.... :s (n) |
Spam ja.
Kan ook een verkeerde melding zijn, dat ze een fout hebben gemaakt... heb ik ook wel eens met e-mailtjes die net zijn doorgestuurd op hotmail, en dan staat er gewoon een ander tijdstip bij? :o :confused: Maar het lijkt op spam. |
Bel de tiplijn van Hart van Nederland, ofzo.
|
Citaat:
of bel kat in de zak (zo heet t toch?) "ze haden me n geheime aanbidster beloofd" |
In de toekomst hebben ze gelukkig geen SMS meer.
|
Citaat:
|
Hahahah dat smsje heb ik ook gehad! Ik denk dat ik het gekregen heb via hotsms.com, daar sta ik namelijk ingeschreven en ik krijg wel vaker daar een smsje vandaan....
Wel irri vond ik!!!! :mad: |
Citaat:
|
Bah ja, dat heb ik ook een tijdje gehad. Van die domme relatiegevallen.
Maar ik heb ook een keer een smsje uit 2058 gehad. Dat vond ik nogal raar :| |
Citaat:
|
Had ik een tijd geleden ook heel vaak! Vooral niet aan meedoen. Spam.
|
Citaat:
|
ik denk dat het een bericht is uit de toekomst.
|
Als ik zo in je fotoboek kijk; zeker weten spam.
|
je gsm provider verkoopt je telefoonnummer door oid
ken iemand die precies dezelfde sms krijgt, 3x per dag |
Citaat:
|
Bendeben sms home...
|
Beetje laat, maar wil nog even reageren.
Kan het niet zo'n virus ding zijn? Dat als jij naar dat nummer belt, zij voortaan met jouw beltegoed of abonnement kunnen bellen? Ik heb wel eens zo'n waarschuwing gezien. |
Citaat:
Ben je zo'n persoon die niet zonder de SMS kan? Ha ha. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06. |