![]() |
Waar viel jij op...?
... ? ... Bij je partner
hmmz soz als die al geweest is maar kon d'r geen vinden... Lach bij mij iig.. |
Dat je haar zo heerlijk met je vingertoppen kan strelen (y)
|
zijn lach als deze: :D
|
Hij was grappig, kon goed luisteren en lachte mooi... nu nog steeds overigens hoor :)
|
Zijn humor.
Zijn lach + lachrimpeltjes. Zijn twinkelogen. Zijn onafhankelijkheid. Maar het meest zijn humor. |
Zijn lieve rode wangen.
Verder val ik op zn karakter. We zijn in veel dingen hetzelfde. Zijn humor. En natuurlijk zn lieve vrolijke lach. |
haar onbereikbaarheid :p
|
Ik viel niet op hem :o...hij viel op mij.
Bij mijn nieuwe nog-niet-misschien-wel-nooit-partner val ik op zijn lach... |
Haar hersenen wonden mij op.
|
Ik heb geen flauw idee, hij heeft IETS. Heel apart...kan het niet uitleggen. Maar zijn humor is ook geweldig...en hij is lief...en mooi...en zorgzaam...en grappig...en lief...en ook nog lief....
*zucht* |
z'n aanwezigheid, onder andere.
|
Zijn manier van doen, zijn houding, die rust in hem, dat volwassene en serieuze in zijn spreken.
Het gevoel geven dat ik belangrijk ben en iets beteken voor hem. En vooral dat affectieve naar mij toe... Er is nog zoveel meer... Kortom, hij is mijn man voor het leven. |
Haar prachtige ogen,.... :o En verder,.. mooi figuur, heel lief.. en het klikte gewoon, en het klikt nog steeds :D
|
In de eerste plaats eerlijk gezegd op zijn uiterlijk. Ik leerde hem daarna pas echt kennen, of nouja eigenlijk ken ik hem nogsteeds niet echt zo goed, maar hij is vreselijk lief, volwassen, heeft net zijn eigen huis gekocht en is gewoon leuk!
|
Allereerst op zijn mooie uiterlijk...
Daarna op zn humor en zn liefheid...En de manier waarop hij mij begreep enzz..Gewoon ik viel op wie hij was (is) Helaas is het nu mn ex;) |
Heykes,
De persoon waar ik nu een oogje op heb, ... z'n spontaniteit en humor. :) |
Zijn mooie donker bruine ogen en dattie zo schattig verlegen was :P
|
Karakter, lieve ogen....
|
zn ogen, zn kontje, zn lengte (1,93m), zn humor, zn karakter en zn onbereikbaarheid (wat achteraf gelukkig niet eens zo onbereikbaar was)
|
Eerst zijn karakter want had hem nog nooit in het echt gezien. Toen in het echt vond ik hem gewoon een onwijs leuke jongen en toen zijn lach en zijn ogen en zijn alles:) *zwijmel*
|
Bij beide meisjes waar ik echt voor 'viel':
Intelligentie, stralend uiterlijk, kleding, manieren, intellect. |
Dat hij al meteen heel lief voor me was, ik had hele zere voeten en hij wilde mij wel op zijn rug nemen. Lief hè? En verder dat hij erg grappig is en bij iedereen geliefd.
|
hij had een hele lading bier over van zn feestje... zo lokte hij mij mee naar zn huis...sindsdien ben ik niet meer weggegaan...
|
ogen en humor denk ik?
|
Hmm op het totaalplaatje.
Maar in de eerste instantie op z'n humor en bepaalde manier van relaxedheid.. Fijn met elkaar kunnen praten en lachen vind ik erg belangrijk. Zijn leuke koppie viel me natuurlijk ook op :) Nu ik hem steeds beter leer kennen ga ik hem steeds leuker vinden, hij is niet alleen grappig, leuk om te zien en relaxed, maar ook slim, lief, gezellig, eerlijk, nuchter en spannend. (y) Hij lacht ontzettend lief, kan er soms uit zien als een jongetje, hij schaamt zich nergens voor (volgens mij) en doet lekker gek op z'n tijd. Aan de andere kant kan hij ook heel serieus kijken en doen. |
Donkere uiterlijk in combinatie met haar ogen. :o
|
Op het eerste gezicht zijn uitstraling..
Pas toen ik hem beter leerde kennen viel ik op andere dingen.. |
Zijn uitstraling, lach, ogen, stem, karakter, lengte ;), handen.
|
Bij mijn 1ste vriendje viel ik vooral op zijn innerlijk (forumrelatie), de dingen de we gemeen hadden en zijn humor. Daarna op zijn mooie ogen en ... tja gewoon zijn liefheid :)
Daarna geen vriendjes meer gehad, maar wel een soort van vakantievriendje waarbij ik viel op zijn Australische accent. :D En z'n manier van doen (cool). Z'n kleding sprak me ook aan, z'n aftershave en zijn uiterlijk. (whoeha) :o Mijn laatste scharrel had supermooie ogen ... |
zijn lichaam en uitstraling en ogen.
wat hij allemaal te zeggen had. zijn manier van praten/ luisteren. |
Zijn hele mooie donkerbruine ogen en zn humor
|
Zijn zwart haar en blauwe ogen
Zijn behulpzaamheid en toch wel zijn schattigheid als zijn haar door de war zat :D |
hij is op mij gevallen...letterlijk en figuurlijk.
E toen kon ik zijn mooie ogen absoluut niet weerstaan. |
Zijn directheid
Ow ja en de moeite die hij voor me deed :evil: Ow en zn lengte (ik val op lange mannen) |
z'n humor en hij zieter sochtends ook zo lekker slaperig en knuffelbaar uit :bloos:
|
ik vond hem eerst een ongelovelijke sukkel, lelijk, lomp en een enorme ego!
Maar uiteindelijk bleef hij zolang kleven en hangen dat ik hem helemaal super vond en dat het best meevalt....en hij ging echt 200% voor me! -ik heb echt te snel geoordeeld....- Nu geniet ik als hij lacht....zijn ogen lachen dan echt mee....zooooo mooi vind ik dat! :D |
Ik weet niet waar ik bij hem op gevallen ben... K geloof gewoon hoe hij doet, wat hij zegt, dat soort dingen, het totaalplaatje... Maar nu vind ik bijvoorbeeld zijn oogjes helemaal geweldig... Daar lette ik toen eigenlijk nog niet eens zo op.
|
Het feit dat hij gewoon heel erg open en zichzelf is en niet echt de behoefte heeft om een macho-mannetje te zijn of indruk te maken. Dat viel me gelijk de eerste keer dat ik hem zag op. Hij is vrij jongensachtig, misschien zelfs een beetje speels, vol grappige initiatieven en schaamt zich nergens voor, en dat vind ik juist wel leuk. Veel leuker dan zo'n jongen die zich drukmaakt om zijn 'imago' en of zijn haar wel goed zit.
|
Humor, onafhankelijkheid en karakter. :)
|
Ik vond hem eerst lelijk, raar en een sukkel. Hij werd verliefd op mij, maar ik wilde verder niets dan vrienden. Toen we eenmaal vrienden werden viel ik op zijn lieve en zorgzame kant..
En nu zijn we bijna 15 maanden samen! :) |
Citaat:
|
ik had wat problemen met mijn ex en hij kende hem heel goed. mijn ex had het vaak over ons met hem en zo vroeg hij steeds als ie me zag hoe t met me ging enzo. hij kon toen echt goed luisteren in die tijd. tsja, toen ben k ook verliefd op hem geworden. hij is gewoon zó ontzettend lief.
een jaar later kregen we wat (toen was t dus een jaar uit met mn ex) en nu hebben we alweer 9,5 maand wat :) en nog steeds is ie zó ongelofelijk lief! zucht... ;) |
Dr reageren trouwens voornamelijk vrouwen... Geen vriendinnen jongens?? :D
|
Citaat:
|
Ik vond hem zo schattig. En hij leek heel aardig en begripvol, ik kon ontzettend leuk met 'm praten vond ik. Eerst over msn en toen ik 'm zag hebben we ook aan 1 stuk door gepraat (en zo ontzettend veel rondjes door Leiden gelopen :D), ook toen het nix meer leek te worden en we als vrienden verder zouden gaan was het leuk als we elkaar zagen.
|
Zijn humor en dat hij zo om me moest lachen :)
|
zijn humor, maar ook de serieuze gesprekken die we hebben
en dat hij te verlegen was om recht in mijn gezicht om verkering te vragen, dus hij deed het via sms, heel lief !! |
Ik vond em altijd al een leuke jongen, maar verder niets.
Pas toen ik em beter leerde kennen, werd ik verliefd. We zijn elkaars tegenpolen, maar we hebben het gewoon altijd leuk samen, hij is mijn beste vriend en tegelijkertijd degene waar ik van hou :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:46. |