![]() |
China schiet astronaut de ruimte in.
China lanceert eerste ‘taikonaut’
Wat moet ik hier van vinden? Gaat China echt een grote rol spelen in de ruimtevaart, of is dit gewoon een truukje om te laten zien dat het goed gaat met het communisme? Zo komt het althans op mij over. En het lijkt met trouwens sterk dat ze eerder op mars zijn dan de amerikanen. |
Zie A&N. :)
|
sorry
ik vond em hier ook wel passen. |
Citaat:
|
Men wil gewoon laten zien dat ze nog meekunnen. Hoewel dat natuurlijk niet waar is, maargoed.
|
Jens, wil je Dhr. v. Laerhoven de hartelijke groeten van Dhr. Verstraete doorgeven? Dankje..
|
ik vind het dom, ze willen er gewoon ook een beetje bijhoren als ze dat geld nou eens in de armoede in hun land gestoken hadden. Maar schieten ze zo'n chineesje de ruimte in voor iets van 24 uur nou joepie..... :o
|
Die vlucht bezorgde die astronaut wel koppijn. Toen hij uitstapte stootte hij zijn kop. :)
|
Citaat:
En het is juist goed dat China dit heeft gedaan. Hopelijk gaan ze nu een beetje actief meedoen aan ruimtevaartprogramma's. Want het wegvallen van de concurrentie heeft de ruimtevaart in het algemeen niet veel goeds gedaan. Verder zijn er in China zat universiteiten die baat hebben bij deze ontwikkelingen. Het kan hun kennis economie verhogen. |
"Rechtop zitten!" :D
|
Inderdaad: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=630258
De nieuwswaarde is eigenlijk ook groter dan het wetenschappelijke. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:40. |