![]() |
SERIEUS GEZOCHT!!! een OPENBARE schommel (in een park ofzo) ergens in Maastricht
Het klinkt vast dom, maar ik MOET gewoon een schommel in Maastricht weten te vinden voor maandag 20oktober...kan iemand me hierbij helpen?? zo ja? vermeld ff a.u.b. de naam van de straat of het park o.i.d bij. bij voorbaat hartelijk bedankt!!
|
Waarom dát dan :confused: ?
Dit gaat denk ik verplaatst worden :) |
OPENBARE schommel... *grinnik* :o
|
Ik ben niet bekend in Maastricht, maar ze zullen daar toch wel openbare schommels hebben?
|
Citaat:
en JA....OPENBAAR!!! (want ik weet er wel een in een creche-tuintje te vinden :D) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Whaha.
|
Citaat:
Maarja, inderdaad: ga naar een speeltuintje in woonwijk. |
Owja, doe dat als er geen kleuters rondlopen.. Anders staat het zo stom. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Ennuh.. reageer jij maar es zonder ironie. :o |
't is wel serieus bedoeld hoor :( :D
|
Die zullen er vast zijn. :o
|
Waarom zoekt iemand een openbare schommel in Maastricht als ik vragen mag??
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Schommelfetsj? :D
|
ik kom uit maastricht, maar zou zo snel ff geen schommel weten :confused: vast wel erges in de heeg of amby ofzo....
|
Citaat:
standaard geen kiddo's maar donkeer is wel romantischer :D |
In elke woonwijk staat wel een schommel. In de Hazendans staat een hele hoge schommel, op het Hazendansplein.
|
En, al eentje gevonden waar jij je fetish op kan botvieren? :o
|
Ik ga ook wel een schommelen hoor gewoon voro de lol met mn vriend..
Alleen ik woon in almere.. en daar zijn genoeg schommels te vinden :D En we willen ook nog een schommeltest gaan doen hierzow :D |
Ik ken hier wel een speeltuintje, maar daar hangt geen schommel bij... verder weet ik wel een schommel, maar volgens mij is die niet openbaar...
Als je die wil proberen; achter Minerva (= bioscoop), vrij dicht bij het station. |
Nou ik weet dr geen een te bedenken :s en ben toch wel redelijk bekend in M'stricht...
|
Citaat:
|
Citaat:
Probeer het maandag eens op de kermis van Heer? ;) Hehehe... Als die dan nog staat tenminste... |
Citaat:
zoektocht gaat verder :rolleyes: |
Citaat:
Verder weet ik er echt geen. |
Citaat:
|
Tja, aangezien ik aan de andere kant van Ned woon, kan ik je nie helpen, maar veel schommelplezier iig :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
go make your own one? :P
|
Citaat:
|
Ga naar een speeltuin.
|
Citaat:
|
Ik ben niet bekend in Maastricht, maar je zou zeggen dat er in elke stad in woonwijken speeltuinen zijn waar een schommel te vinden moet zijn.
Beter zoeken dus. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31. |