![]() |
clowntje
in 't holst van de nacht
alleen met mezelf alleen op m'n kamer en tranen komen laat ze maar stromen uren in 't donker ik kan mezelf zijn en zo wil ik blijven dan is het dag en ik zal weer voor veel te lang dat clowntje moeten zijn.. |
Citaat:
|
t gaat over mezelf
thnx voor je reactie =) xxx |
Een heel aangrijpend en mooi gedicht; het raakt me. Mooi hoe je de eerste en tweede strofes kloppelt door de zinnen 'en tranen komen/laat ze maar stromen': daardoor leest het heel prettig. Ik vind het over het algemeen goed lopen, maar de laatste strofe loopt wat stroef, vooral de laatste zin. Zelf zou ik daar eerder van maken:
dan is het dag en ik zal weer voor veel te lang dat clowntje moeten blijven... Verder nog een paar spelfoutjes: - in 't holst van de nacht - alleen op mijn kamer - uren in 't donker |
Mij raakt het niet echt eigenlijk, alhoewel het gevoel me wel bekend is. Je einde vind ik een beetje zwak, en die schrijffoutjes die xineof aanwees zou ik verbeteren.
|
heel mooi
|
ik vind zelf dat me einde niet loopt
kan iemand me helpen zoals ik het nu heb kan ik beter stopen na: en zo wil ik blijven... maar ik wil graag iets erin met een clowntje xxx mij |
niemand ??
:( |
Sorry, ik had het niet gezien.
Het is beter zonder dat einde met clowntje inderdaad, maar misschien kun je die er al ergens eerder in verwerken. |
wow, heel goed! echt het spreekt mij heel erg aan, omdat ik het gevoel erg goed (misschien zelfs té goed :P) ken, maar ja dat is natuurlijk persoonlijk ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:33. |