![]() |
Childs play 3
Straks, 22.30 op Veronica.. :D
|
Pff, deel 1 had al nooit gemaakt mogen worden. Wat een kutfilm.
|
Aub, was vorige week niet een ander deel van die film op TV?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ken je klassiekers. :nono: |
3 is de enige die echt leuk is :D
|
|
ik wil the candy mannnn op tv
|
Slechtste deel uit de Chucky-serie
|
Eerste halfuur gezien, was wel aardig. De rest van de Chucky-serie heb ik niet gezien.
|
Hehe, en toch heb ik een deel gezien. :D
:o |
Tot nu toe alleen 1 niet gezien. Ze zijn wel grappig. Maar ik zou het geen horror durven noemen.
|
Ik haat poppen, dus ik haat Chucky.
Ik adem, dus ik besta. ahum..ok.. |
De slechtste uit de serie. Dat zegt wat, kijk maar naar deel 2, dat was ook al niet bepaald een meesterwerk.
Maar de eerste is nog steeds goed. |
Ik vind die hele serie niet zoveel voorstellen, al vallen de eerste twee delen onder het kopje 'nostalgie' :) Ik heb alleen Bride Of Chucky nooit gezien.
|
Citaat:
|
chucky is gewoon lache, ik moet altijd lachen om die films, heb ze alle vier op video, ooit gekocht voor een paar knaken, hahaha
|
Heb vorige week deel 2 gezien en nu dan ook deel 3. Bride of Chucky had ik al gezien. Ik weet niet of deel 1 leuk is, maar als het net zo is als 2 en 3 hoeft het voor mij niet. Op zich wel leuk vermaak, maar absoluut niet echt spannend. Ook niet erg geloofwaardig (niet in opzichte van levende pop) , maar dat je een pop niet gewoon even van je schouder afslaat, zo sterk is chucky toch niet?? Maar ach, moordfilms met poppen als chucky zijn toch wel leuk. :o
Maar zijn dit nou ook klassiekers??.. kan het me niet voorstellen. |
Citaat:
|
Ik vind ze alledrie megaslecht.
Welk normaal mens wordt hier nou serieus bang van? |
jeugd sentiment die chucky :D
|
Ik heb eens zo'n pop in de winkel gezien trouwens: 45 Euro ;)
|
Het suffe is dat je altijd weet dat het de pop is, je kunt nooit raden wie de moordenaar is zoals bij bijvoorbeeld scream :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33. |