![]() |
oud spel gezocht!!
Ik had vroeger een spel waarbij je geloof ik iets in werking moest zetten met behulp van allemaal handigheidjes, een kaars die een draad door brande die dan weer een ventilator aan dreef waardoor een ballon... etc. etc. Iemand die dit bekent voor komt?
bvb dank. (ik kon er zo snel niet een "gezocht" topic over vinden, so excuse me als hij hier niet hoort.) |
tim 1, 2, 3
|
Dat spel heet volluit: The Incredible Machine. Uitgegeven door sierra als ik me niet vergis.
|
Citaat:
|
briljant! thanks! (y)
|
|
Citaat:
maar ik kan het weer eens niet spelen op mijn klote XP. (n) |
ik kon het wel....?
weet niet meer welke versie ik had maar bij mij deed ie het wel volgens mij had ik zelfs de originele tim....3 denk ik |
Anders koop je tim4. Die doet het wel op win XP.
|
je kan het wel spelen op WinXP.
je moet het spel gewoon even compatible maken met WinXP |
oooow da spel kreeg je dan oiit via school mee naqar huis op diskette ? ooow die was zo leuk
alleen ik ben noit verder dan ronde 16 gekome toen werden ze erg moeilijk |
Een DOS-emulator downloaden en kijken of je spelletje ondersteund wordt, of anders n 386 erneer zetten..
|
TIM, dat spel 0wnt! :cool:
Weet iemand of TIM1 ergens te downloaden is (en niet via Kazaa o.i.d.)? :o En waar dan? :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Thread preventief gesloten i.v.m. terrorisme. Sorry jongens, maar jullie ademen dezelfde stof als Osama Bin Laden, en dat kunnen we niet toestaan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30. |