![]() |
Vette combi
Ik wil dr morgen graag lekker modern/nonchalant...bijlopen, maar kheb ff geen id voor n combi... (ben nog zeker nog kleren vergeten, maar dit is wat me ff inviel)
kies uit: broeken: grijze rib broek heupmodel jeans (vaal) heupmodel ruitjes borek (van replay...dus geen tuthola borek ofzo) bruine dikke rib broek Strakke Hemden/shirtjes: zwart hemd blauw hemd ruitjes hemd wit blauw verticaal gestreep hemd donkerbruin strak shirtje (korte mouw) ornaje shirtje(lange mouw) Gewoon hemd: kleine ruitjes (een paar hemden maar verschillende kleuren..) roze truien: zwart blauw lichtblauw bruin beige geel creme Schoenen: lichtbruine laarsjes adidas monaco zwarte laarsjes witte laarsjes witte DKNY suede schoenen bruine laarsjes accesoires: grote brede cognac kleurige riem... grijze sjaal burberry sjaal n beige ribjasje jassen: beige roode (allebei gewoon kort model..) N navy jas..je weet wel, zon donkerblauwe iets langer model,met 2 rijen knopen van alpha industries n oranja Helly Hansen jas... of n Zwarte g-Star wat weten jullie hier een vette combi van te maken? |
wat doe je dan straks, als hier 50 verschillende combinaties staan?
iene-miene-mutte? |
ja, kijken wat ik zelf de vetste vind dan he :)
|
Wat moet jij een lastig leven hebben.
|
Tof idee voor een topic, man!
ik kan niet wachten tot de discussie hoog oplaait |
boeiend
|
Nou, jullie mogen wel een beetje lief doen. Hij heeft alles helemaal uitgetypt, omdat hij blijkbaar echt advies wil. Het is alleen moeilijk te geven, omdat we de kleding niet kunnen zien.
|
47040 combinaties mogelijk, als je van alles 1 aankan.
tof he? |
Ik stel het volgende voor:
Een grijze rib broek, een heupmodel jeans (vaal), een heupmodel ruitjes broek (van replay...dus geen tuthola broek ofzo), en een bruine dikke rib broek. Daarboven: zwart hemd, blauw hemd, ruitjes hemd, wit/blauw verticaal gestreept hemd, donkerbruin strak shirtje (korte mouw), oranje shirtje (lange mouw), zwarte trui, blauwe trui, lichtblauwe trui, bruine trui, beige trui, gele trui en een cremekleurige trui. En qua schoenen: lichtbruine laarsjes, adidas monaco, zwarte laarsjes, witte laarsjes, witte DKNY, suede schoenen en om het af te maken: bruine laarsjes. En dan nog een navy jas erbij, om het af te maken. Je weet wel, zo'n donkerblauwe iets langer model, met 2 rijen knopen van alpha industries. Wat de accesoires betreft, ik zou alleen een grote brede cognac kleurige riem nemen. Anders wordt het zo druk, he. |
Citaat:
|
Gewoon erg lastig zo. Maar die ruitjesbroek klinkt al gaaf. :)
|
Ruitjesbroek? Dat klinkt eigenlijk vrij ghey.
|
......
|
Citaat:
maar dat is dan weer mijn bescheiden mening... |
vale heupmodel jeans, beige ribjasje, cognac riem.
de rest zoek je zelf maar uit. :nono: |
Citaat:
wim wok zit altijd vol goede ideeën. laat die vale heupmodel jeans, beige ribjasje en cognac riem dus maar zitten. |
Hoe moeten wij weten wat voor kleding jij hebgt?
Weetje hoeveel soorten, maten en modellen rubbroeken er zijn? |
Geil zeg, trouwens. Dat je geen ondergoed draagt. Ik dacht dat ik de enige was!
Schop me voor mijn stomme flauwheid, ik kan het echt niet laten. :D |
Citaat:
back to basics toch? wordt weer keihip deze winter |
Citaat:
|
anders posten we allemaal wat voor een kledingstukken we allemaal hebben
maar even serieus, die vale broek is het nochalantste wat je hebt, doe daar dus vooral iets mee. en... je kan zelf ook heus wel combineren, je moet niet verwachten dat wij met veel bijzonderdere ideeen komen dan degene die je zelf al hebt |
Citaat:
|
Kies het zelf uit en wil je volgende keer je vraag op 1 forumdeel posten aub
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53. |