![]() |
Namen voor sex
...welke vind je opwindend en welke zijn absolute turn-offs? Dus met welk voorstel kan je partner je gek maken, en bij welke benaming schiet je alleen maar in de lach?
Net ontdekte voor onder het kopje 'turn-offs' - rammen. - sexen |
Coïteren.
|
krikken
|
boren
|
naaien
|
uitwonen
rampestampen nemen van bil gaan hatseflatsen bevruchten neuken! :D dammen vrijen coitus paren copuleren |
Van bil gaan aarrrggg.... maar het ergste vind ik nog:
Sexen... bah |
making love (liefde maken??)
|
hmm kan ik wel iets an toevoegen
SM: Knijpknuffelen Mepsex. Gambayen Spannende Momenten Sal ik je Meppen :p Sex zonder Sex Safesex zonder rubbertje :D Gewone sex: Knutselen Bedworstelen De mensheid voor uitsterven behoeden |
Wippen, doppen, poepen (Belgisch, of verouderd Belgisch, maar Brusselmans gebruikt het in zijn boeken)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog een grappige - "de plantjes water geven"
"Zullen we even lekker de plantjes water gaan geven schat?" wink wink, nudge nudge :D |
Kofferen
|
Een vriend van mij ging altijd even "thee drinken" met zijn Freundin. :D
Offeh: tussen de dijen douwen - meer in de foute afdeling. |
Een veeg geven.
|
Palen.
|
Citaat:
|
Hoe noemen we het dan? Want ik zie bijna alleen afkeuringen :) Draait iedereen netjes om de benaming heen?
|
Citaat:
Ooit was er zo'n knakker van de KPN op de TV, die had het over een bepaald kantoorapparaat.. Je legde er een briefje onder, en dan kon je kiezen hoeveel keer je dat briefje extra wou hebbn.. Hij noemde het een copuleerapparaat. :( |
Nemen en een veeg geven ofzo vind ik echt de ergste 'namen voor sex' die er zijn :s
Sexen vind ik wel prima eigenlijk. |
Citaat:
:rolleyes: |
batsen
ketsen |
Wij noemen het meestal knuffelen of liefde maken... klinkt wel behoorlijk soft als ik het zo opschrijf..maargoed :rolleyes:
Het blijft lekker :D |
(elkaar) entertainen :cool:
|
"schat, ik wil geslachtsgemeenschap"
|
uhm tja....Ik geeft het eigenlijk nooit zo'n naam, tis lastig om er een passende naam bij te pakken he :P
Als ik zin heb dan is het - of wel duidelijk - of ik zeg dat ik zin in hem heb Vrijen is wel een veilig en breed begrip :) |
Nog een paar uit het kroegcircuit:
'grotten' 'op expeditie gaan' 'tunnelen' 'klutsen' 'beren' 'spietsen' |
"zal ik je ff uitwonen lieverd"
|
Citaat:
Ik ken een stel die het steeds hadden over oefenen (het oefenen van kindertjes maken)...vond ik ook niet zo geweldig op de een of andere manier. En penetreren...standaard (foute) vraag geweest een tijdje bij mij op school; "lekker gepenetreerd van het weekend?" ik hou het meestal gewoon bij vrijen eigenlijk, klinkt wel lief, omvat ook het knuffelen wat we ervoor en daarna doen. bij seksen denk ik eigenlijk alleen maar aan penetreren. |
Rampetampen
Poepen (ja, da's echt waar) |
Citaat:
|
'samen regen en wind maken'
(uit Phileine zegt sorry) :rolleyes: |
De zure sloot schoonmaken
|
Citaat:
|
Sporten :P
|
Vet verbranden
|
doppen :o
|
poepen,neuken,pictionary spelen :p
|
Citaat:
Oja en is ketsen al genoemd? Walgelijk gewoon... |
kontje bonken :D
|
Citaat:
Turn on: -Neuken Turn off: -Vogelen |
ballen
|
Boinken
Noiken in de koiken :D |
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAOEEEEEEEEEEAHOEEEE pffff
Lijkt me duidelijk toch :D |
'm er effe inhangen
'm er tussen leggen Maar ik zeg vaak tegen mijn vriend: 'het is tijd voor een goed gesprek' of 'zullen we even stoeien?' |
Citaat:
Dat zeiden spaanse vrienden van mij altijd.. alleen ging het dan niet over seks, maar was het gewoon 1 van de weinige Nederlandse zinnetjes die ze kenden :D Bijna alle benamingen zijn walgelijk.. vrijen vink te soft klinken neuken is okee sexen is wel allesomvattend ach, ik heb geen idee hoe ik het noem 'sex hebben' gewoon of neuken |
Een warme vleesinjectie geven
*Hahahahhaa dat zei mn papa een keer :D* |
'connecten'
een inwendige race organiseren |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:13. |