![]() |
Vrijgezel?/Verliefd?/Verkering?/Nog een hoger niveau? "POLL"!!
In watvoor stadia verkeren jullie?! Het grote scholieren "wat ben jij op het moment" poll :D Iedereen invullen!!
Gr, DaLoverBoy |
Ingevuld.
Verliefd :) |
Nou
Verkering dan maar 'Nog een hoger niveau' klinkt zo stom :| Maar het is wel meer dan zomaar een verkerinkje |
Citaat:
|
k heb 'hoger niveau' ingevuld. klinkt wel een beetje stom, maar verkering vond k weer net wat te 'min', zeg maar :p
maar ja, t is gewoon heel erg serieus :o k zie mezelf wel met hem trouwens later... |
Vrijgezel :( ;)
Aaah, echt cute *RainBow* :P |
Citaat:
|
Verliefd in gevult, alleen is het niet wederzijds. :(
|
Vrijgezel.
|
verkering:)
|
furkering :D
Ja het is nog vroeg, sorry. verkering dus. Wat is dat een wazig woord eigenlijk... |
Misschien moet er een optie relatie toegevoegd worden voor alle mensen die verkering te denigrerend vinden voor hun uitermate serieuze relatie? Want een verloving is het nou ook weer niet, volgens mij (behalve in dat ene geval).
|
Vrijgezel :(
|
Vrijgezel!
ek ben dr trots op en ik houw het ook voorlopig even zo. |
Hmm lastig.
Ik heb maar verliefd gedaan, want dat ben ik in ieder geval :) Verkering, tja, ten eerste een stom woord en ten tweede hangt het er nog een beetje tussenin, ik noem het zelf in ieder geval nog geen 'relatie'. |
Ik heb verkering en ik ben verliefd. Wat nu?
|
Vrijgezel
|
Ik heb verkering. En ben ook verliefd:p Maar fga toch voor verkering:o
|
Verkering :)
|
Vrijgezel. Maar een klein beetje verliefd... :o Alleen ik vond het niet 'genoeg' om dat antwoord in te vullen...
|
Hoger niveau want het is niet zomaar een verkering.. Is toch wel redelijk serieus en een toekomst samen zie ik wel zitten.
|
Ben zwaar verliefd :o, en heb nu verkering:D, k vond nog iets hogers een beetje te, maar miss. over een paar maandjes wel:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
'Nog een hoger niveau', nl verloofd en we gaan volgend jaar trouwen
|
vrijgezel
|
in love....we draaien nog beetje om elkaar heen, k hoop dat het iets wordt
|
Verliefd,ik ben verliefd ja :o
|
Verkering.:)
|
Owk jongens de tussenstand :evil: van 8:00 uur tot 15:00:
Wat: Aantal stemmen: Percentage: Vrijgezel? 24 33.80% Verliefd? 13 18.31% Verkering? 23 32.39% Nog een hoger niveau. 11 15.49% Tot nu toe is het dus geen hand vol vrijgezel, maar bijna een land vol :p ... Iemand anders van mening? Gr, DaLoverBoy |
Zowel vrijgezel als verliefd :P
|
Vrijgezel maar wel verliefd
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb dus nu alleen maar verkering ingevuld, omdat het nog niet verloofd of getrouwd is ofzo, maar zeker geen 'prille' verkering |
Citaat:
Wat nu? |
Vrijgezel.
|
Ik denk dat ik wel verliefd ben op een vroegere klasgenoot!?!
En mss heeft hij ook wel een boontje voor mij... ik kan er maar niet uit geraken...(hij doet veel dat in m'n voordeel is, en dan doet hij weer iets dat me helemaal anders laat denken!) |
Ik ben ook vrijgezel....
|
Citaat:
|
ik ben VrijGezel(lig) :D
|
Citaat:
|
Verkering, inmiddels al bijna een jaar :D
|
"Nog een hoger niveau" bedoel ik dus de serieuze relaties, evt. trouwen, enz!
:rolleyes: Vlgns mij is vrijgezel zijn nog steeds wel het beste :p , maar verkering hebben is natuurlijk ook heel leuk.. Je voelt je er beter door en je kan alles met elkaar delen... Gr, DaLoverBoy |
Vrijgezel and i love it!
|
Citaat:
|
Vrijgezel
|
Verkering. Wat een woord. :rolleyes:
|
verkering
Net een weekje..JEEJ :D Ben echt zo blij met em :) |
verkering?? wasdat?? dat woord ken ik niet, klinkt wel heel fout btw, nooit gehad, zal k ook nooit hebben
dus dan maar een hoger nivo...want verliefd, daar zijn we wel voorbij |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31. |