![]() |
Finch
super band zeg!
gisteren wat nummers gedownload, ff snel die plaat aan zien te schaffen vet! drive-thru records, dus best emo, maar geen zeik muziek. best engergiek en schreeuwig. check ook die live filmpjes op hun site. coole band iig best hip in de USA WEBSITE |
:(
|
arjan arjan arjan, wat realiseer jij je toch laat dat die band geweldig is:p
het is een geweldige band ja, what it is to burn is een van de beste albums die ik in mn bezit heb. aanraders zijn: letter to you postscript grey matter without you here project mayhem ender hun bijdrage aan de underworld soundtrack vind ik ook érg goed: worms of the universe |
Citaat:
keep up the good work. (y) |
ik mis wel vaker de boot
en ik luister alleen maar youth crew natuurlijk slecht voor mn image dit :D maar de zanger van mn band wou hun moves voor ons gebruiken, dus ik moest t ff uitchecken.... |
Ik vind het niet zo heel vet, maar er zitten soms wel gruwelijke stukken in hun nummers.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik vind het ook heel erg goed, nog steeds vind ik het jammer dat ze lowlands gecancelled hebben :( maar ik vind soms het nu-metal gehalte van sommige nummers een beetje brak, vooral het nieuwe nummer "worms of earth" ( or whatsoever) is té nu-metal getint, deed me denken aan linkin park, beetje minder dus, maar what it is to burn blijft een ongelofelijk goed album |
Ik heb What it is to burn al veel te lang niet meer geluisterd. Dat ga ik nu maar weer eens doen :cool:
|
ik vind ze ook echt super, staan bij mij in het rijtje van rise against, thrice en boy sets fire.
|
Ik snap niet wat iedereen zo goed vind aan die band.
Het is best cool, en die Glassjaw zanger zingt een verdienstelijk partijtje mee, maar zo bijzonder vind ik het niet. er zijn tallen betere bands in dit genre, met meer gevoel, en meer emotie. |
Citaat:
en van finch ff snel die LP oppikken :) |
Citaat:
Rise Against, My Chemical Romance, Embodyment, Glassjaw, en ik kan niet op namen komen vandaag, ik heb een fucking kater. |
de nummers die ik heb vind ik echt (y)
kga zodrsa ik geld heb een cd kopen |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
edit : rosa dus hier, ja. |
Arjan. Glassjaw sucked man!
Luister naar sma en mij. |
Citaat:
meneer en mevrouw de vries weten duidelijk niet what's up. |
2 nummers waren vet
3 suckte maar ik had maar 5 mp3's misschien moeten ze ook geen nummers maken van langer dan 3 minuten ;) |
Hahaha juist wel. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kan te ver gaan he. DAVID! HAAL DIE PLAAT VAN JE TAFEL! |
Citaat:
|
heeft finch nou een hoog good charlotte gehalte???
zo komt t soms over op livejournal community's |
Citaat:
En stelde me voor dat David een 7'' had meegenomen naar school om aan zijn buurman te laten zien. Vandaar |
Citaat:
maar nu snap ik t :D |
Citaat:
my chemical romance is trouwens fucking geweldig, moet iedereen even downen (y) Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://listen.to/evergreenterrace |
ondanks ik vri jtot zeer goed in bed ben vind ik finch wel doop, heb hun cd en dies cool, niet meer, maar ook niet minder.
|
Heb de cd wel ergens op mp3 maar luister hem zeer zelden.Het kan mn aandacht niet vasthouden.
Vind ze qua image wel wat van Good charlotte weghebben. Zijn genoeg bands in dit genre die stukken cooler zijn. Hell is for Heroes,Funeral for a Friend,Thrice,Gatsbys American Dream enz. |
Finch är jättekul!
|
Citaat:
|
Citaat:
ik denk dat mensen die finch goed vinden a static lullaby ook wel ók zullen vinden, alleen vind ik de muziek niet echt op elkaar lijken |
Static Lullaby vind ik echt een kutnaam, maar de muziek is wel ok.
Funeral for a friend is wel vette sjizzle. ik voeg nog toe: Hundred Reasons, Stavesacre en check dan meteen de beste'emo'core band aller tijden uit: Far. Overigens, wat is Finch op het moment aan het doen? |
Citaat:
|
Citaat:
ehm finch heeft als het goed is een album opgenomen, want dat was de reden dat ze niet naar lowlands kwamen |
finch = vet!
|
Arjan waar ben je mee bezig man!
|
Finch... Mwah, vind er eigenlijk weinig aan.
|
hmm leuke band, maar beetje overgeproduceerd
|
Citaat:
|
Citaat:
maar FAR is cool! |
Citaat:
Sensefield zat aan de top van middelmatig, maar net niet goed genoeg. Texas is the reason is uiteraard vet. Combo van Texas is the reason en Far was New End Original he. |
Citaat:
ik zou volgende maand die kans pakken 1 van de coolste shows die ik tot nu toe heb gezien kippenvel gewoon |
Citaat:
|
waterfront
en willem 2 als ik het goed heb rond half november |
Citaat:
|
Dude! Ik heb een chick en je ziet mij toch ook geen hippe emobands posten of wel!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01. |