![]() |
inbelnummer
Ik heb op het moment kabel maar probeerde net toch nog een keer in te bellen bij mijn oude inbel-provider (Freeler). Na een hoop gezoek en zo vond ik een inbelnummer wat werkte. Dit nummer was echter een 06-nummer. Betaal ik nu ongeloofelijk hoge kosten, of betaal ik normaal tarief?
Bij voorbaat dank, DD - Thei |
Ongelooflijk hoog. Want je bent op het moment dat je internet via een inbelnummer (wrm je dat doet snap ik geen reet van) gewoon aan het bellen naar dat nummer. Dus je betaalt abonnementskosten + belkosten.
|
Ik geloof (pin me d'r niet op vast) dat alle inbelverbindingen tegenwoordig gebruikmaken van een 06xy-nummer (wat x en y is weet ik ff niet), en dat de providers zelf een tarief vast kunnen stellen ipv altijd het gewone lokaal beltarief. Je betaalt dus niet voor een gesprek naar een mobiele telefoon, maar je moet wel ff de goedkoopste provider (laagste gesprekskosten) uitzoeken...
En idd, waarom ga je inbellen als je kabel hebt?? :confused: |
Omdat dat op een andere locatie was, waar ik geen toegang had tot kabel. Dankjewel voor jullie hulp. Ik zal het eens na gaan zoeken :)
Bedankt, DD - Thei |
Citaat:
|
Tegenwoordig hebben (bijna) alle gratis internetproviders (en misschien ook wel de betaalde, maar die ken k niet) een 067nogwat-nummer. Dat nummer is landelijk, en overal tegen lokaal tarief (zo hoeft de internetprovider niet voor iedere regio een ander inbelnummer te hebben).
|
bijna alle providers via de telefoonlijn hebben sinds kort een 06760-xxxxx inbelnummer
is standaard 10% korting op normale KPN-tarief de kosten zijn tevens lokale telefoonkosten je heoft je dus niet durk te maken over ongelooflijk hoge kosten, |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49. |