![]() |
DoP Meeting ?!
Jaja, word wel weer eens tijd voor een DoP meeting vonden Genesis en ik...Dus bij deze...
Zondag 9 November op Utrecht centraal bij de meetingpoint om 12.30. Wie heeft er zin om ons te komen vermaken met prachtige en intelligente opvattingen, zin om gezellig te ouwehoeren of over dop en hun werk te praten? Kom op, niet zo verlegen, iedereen is welkom en het word vast en zeker heel erg gezellig.... |
Weet niet of ik wel durf :bloos: al die enge mensen!!
oh, ik ben zelf OOK eng :evil: dus ik ben er vast wel (y) |
mjah als jij niet komt kom ik je persoonlijk halen :o
|
Citaat:
ik kom niet :p |
Citaat:
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :rolleyes: |
op een zondag? maar ik ben goddelijk, ik doe nix op zondag :evil:
|
Citaat:
liegenaar :rolleyes: |
Citaat:
|
mjah maar je dicht hier wel...alle dichters welkom lijkt me...
|
count me in then ;)
|
Citaat:
ik spreek JOU nog wel op de meeting :mad: :o |
wel leuk :)
hmz... ga even denken of ik 1) durf 2) kan 3) wil :o |
Ja, ik kom denk ik wel, moet haast wel als forumbaasje;), alleen wil ik het ergens anders, Utrecht vind ik niet echt orgineel hoe centraal ook. En ik wil met z'n allen iets bijzonders gaan doen, niet alleen maar hangen bij een cafeetje.(een gesprek over gehad met Anne laatst;)).......ik zal 's denken wat........
|
kom maar op met nieuwe ideen dan, maar het punt is natuurlijk inderdaad gewoon dat utrecht centraal blijft voor iedereen. Nu wil ik er persoonlijk best een stukje voor reizen (utrecht ligt ook niet naast de deur) maar als het te ver word is het lastig natuurlijk, en wanneer je het bij eindhoven houd heb je de mensen die boven in nederland wonen die natuurlijk niet komen en andersom...ideeen om wat te gaan doen is dus best welkom maar het moet wel een beetje centraal blijven ok?
|
Citaat:
Of je kunt, we hebben expres een zondag uitgekozen zodat bijna niemand hoeft te werken of met school zit...en willen omet jenatuurlijk helemaal zelf weten :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kom niet... Te ver weg, mag ik niet.
|
Citaat:
Genesis |
Citaat:
|
Citaat:
Zo jammer, ik wil jou wel 's zien!:), wat mij betreft mag het overal in Nederland, maar ik vrees dat de meesten liever centraal willen. |
Citaat:
Genesis |
Wat is de bedoeling van zo'n meeting?
|
Citaat:
Genesis |
Citaat:
|
Ben wel benieuwd naar sommige mensen
*kuch* lovetear, xineof, dreamerfly, genesis, anneee, just johan *kuch* Utrecht is wel ff treinen... misschien mag ik 's nachts wel bij m'n zusje bivakkeren :) *denkt* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Genesis, ik ben ook heel eng , wees maar niet bang ;) :P! |
Ik blijf ook ergens anders slapen zaterdag, en het wordt die avond waarschijnlijk erg laat. Kan het misschien iets later?
|
En Johan, weet iemand of die komt?
Die wil ik écht een keertje zien :) |
we moeten natuurlijk rekening houden met het feit dat mensen ook weer vroeg naar huis moeten, maar je kunt altijd later komen, stuur me maar een prive berichtje dan stuur ik mijn mobiele nr terug zodat je ons dan weet te vinden...
|
Citaat:
heb met hem op school gezeten :o |
Citaat:
|
Ok, dan pm ik wel. Ik weet niet of ik kom, maar zal het wel proberen. Laat in ieder geval iemand fotos maken ofzo als dat kan :) .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*denkt erover na*
|
Heeeeeeeej fanny....
ben je niet benieuwd naar mij ofzo? We kunnen samen reizen:) En ben best wel benieuwd naar je....hihi :eek: Bourgondische zoen van Valentijn ( jaaaaaaa a.k.a. Erik ;)) |
Citaat:
En Johan: je moet komen!!! |
mag ik deze wel uppen? :o
|
met een andere datum was ik graag present, helaas, ik vier mijn verjaardag voor familie dan...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
flauwe forumbaas ;)
|
*is uitgedacht*
Nope ik kom niet, ken niet echt iemand, dus weet niet wat ik er te zoeken heb.. Geen geld en niet durven zou ook goed de reden kunnen zijn, tralala.. :bloos: |
een meeting is juist om mensen te leren kennen lijkt me :confused:
|
Citaat:
DoP-meetings zijn meestal niet super druk bezocht, is mijn ervaring. ;) Hoewel het op die laatste wel aardig druk was. :) (Hè Doc. ;)) |
Citaat:
en wie er behoefte zou hebben om tegen mij aan te gaan lullen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12. |